![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mijn punt was simpelweg dat de Russen vergelijkbare methoden hanteerden (vandaar het "onderling belijd") EN een groot deel van de oorlog militaire vijanden waren. Verder waren het natuurlijk ideologische opponenten en in die zin vrijwel onvermijdelijk aartsvijanden, ondanks het feit dat dit door omstandigheden in eerste instantie werd uitgesteld. Mijn punt hier: het waren onvermijdelijk opponenten. Waar je het dan nog over loopt te mekkeren zijn simpelweg de methoden. En zoals ik al eerder zei hanteerden de Russen vergelijkbare methoden. Op je geflame zal ik maar niet eens ingaan. En om bij de hoofdzaak van mijn post te komen, die je uiteraard gemakshalve maar zoveel mogelijk links hebt laten liggen, die staat nog steeds als een huis overeind. Moraal als "algemeen streven" my ass. Moraal is niet iets universeels. "Je goed voelen" is echter HEEL iets anders dan moraal. Woorspelletjes kan iedereen spelen. En dat noemt MIJ dom.. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik vind dat Discovery bijvoorbeeld net zo hard meedoet aan de ontkenning van de oud-Europese cultuur als de rest van de Judeo-Christelijke media. Met hun kut-Egypte en Griekenland altijd, gadverredamme! Maar samen met de publieke zenders blijft het het enigste kanaal waar ik meer als 5 minuten naar kan kijken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Zeer juist.. En vooral in het onderwijs stikt het van de christelijke propaganda. Ik weet niet hoe de geschiedenislessen in Nederland zijn, maar hier in België zuigen ze. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Juist, hier draait alles om dat Christelijke ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Wij hebben ook alleen de geschiedenis van de Romeinen, Grieken, het christenendom, Nederland in de gouden eeuw en de 1ste en 2e wereldoorlog gehad. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: In Nederland is het hetzelfde. Pure ontkenning van eigen voorchristelijke geschiedenis. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
[achterlijk geblaat] [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 27-11-2002 22:34] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: Zeg blonde muts, kruip effe terug in de stront waar je de laatste tijd zat ... [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 27-11-2002 22:35] ![]() |
|
Icequeen staat iets terug in het topic, dat Israel al niet meer toetreedt tot de Europese Unie ![]() Had laatst een gesprek en de overheid bepaalt dus jammergenoeg wat ze bij geschiedenis lesgeven. Ik heb nu het onderwerp Islam bij geschiedenis. Is toch wel handig, maar ik wil ook is wat van onze eigen pré christelijke geschiedenis horen ![]() |
|
quote:Juist, we krijgen alleen over culturen te horen die nou nog steeds in Nederland aanwezig zijn, zoals dus het Christenendom en de Islam. Het ergste is dan ook nog dat ze de Islam als een vredelievend geloof omschrijven! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 27-11-2002 18:34] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ik heb er vorig jaar met levensbeschouwing een heel hoofdstuk over gehad, dat zoog. ik weet er niet zo veel meer van, maar wel nog dat rechtvaardigheid hun belangrijkste waarde is. ![]() |
|
quote:Zover ik weet zitten de meeste bruine apen in Europa in de dierentuin. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 27-11-2002 22:35] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Ja, dat heb ik ook gehad. En dat ze goed voor elkaar zorgen enz... (door geld van de Nederlandse belastingbetaler naar eigen land sturen om hun familie daar te onderhouden) Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
nee hoor, ook in verschillende aziatische en afrikaanse landen kom je nog een bruine aap tegen ![]() ![]() |
|
quote:Maar Azie en Afrika liggen niet in Europa. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: het ligt wel heel dichtbij.... ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Hehehe, achter slot en grendel ja ![]() ![]() |
|
quote:de meeste wel ja ![]() ![]() |
|
quote: Allen op Gibraltar komen mogeblijk wilde apen voor in Europa. ![]() |
|
Als dit gebeurt ga ik verhuizen, ver van de EU af Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken ![]() |
|
quote: Naar Israel of zo... ![]() |
|
quote:Dit gebeurt niet lees terug ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ja idd, sommige mensen hoeren echt alleen maar wat ze willen horen: tsjakka ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |