IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Israël wil graag toetreden tot de Europese Unie..... Vorige pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-11-2002 11:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Nog een Israël-gerelateerd nieuwtje:

http://nu.nl/news.jsp?n=82400&c=20



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-11-2002 11:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja ze hebben gemist, die passagiers zullen de rest van de vlucht vast lekker comfortabel gezeten hebben

tja dat krijg je als jezuiet, christendom/jodendom twee handen een buik. dus ook de pisang


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-07-2006 10:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 18:15 schreef Misanthrope het volgende:
Ik zeg: NEE!
Tuttut Misanthrope. Ben je soms Hezbollah fan?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-07-2006 11:19 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2006 10:45 schreef kwelgeest het volgende:
Tuttut Misanthrope. Ben je soms Hezbollah fan?
Och, ik was nog jong en onstuimig.

Hezbollah moet dood, Israel is stoer, maar Israel hoort niet in de Europese Unie. Zo dacht ik er vroeger ook over.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 15-07-2006 11:19]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-07-2006 14:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2006 11:19 schreef Misanthrope het volgende:
Och, ik was nog jong en onstuimig.

Hezbollah moet dood, Israel is stoer, maar Israel hoort niet in de Europese Unie. Zo dacht ik er vroeger ook over.
Liever Israel dan Turkije.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ivo
Usericon van Ivo
Posted 15-07-2006 18:00 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

hilarisch dit

zo'n israel topic blijft altijd actueel

[Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 15-07-2006 18:03]


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 15-07-2006 22:35 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 15 juli 2006 18:00 schreef Ivo het volgende:
hilarisch dit

zo'n israel topic blijft altijd actueel

Helaas wel ja. Ik kan me niet anders heugen dat die regio in het nieuws is vanwege ofwel toenadering of escalatie. Die soldaten moeten meteen worden vrijgelaten, Israel moet meteen kappen met z'n militaire acties en iedereen die iets te zeggen heeft waardoor de tegenpartij weer uit z'n tent gelokt wordt moet z'n bek houden en ondertussen denk ik dat 1 goedgemikte atoombom en een heleboel asfalt daar een pracht van een parkeerplaats op kunnen leveren. Gadverdamme. BAH!

*typo*

[Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 15-07-2006 22:37]


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-08-2006 9:59 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Niet om 't een of ander, maar als ze daar eerst een atoombom op gooien, dan poot ik mijn auto daar de eerstkomende vele jaren niet op die parkeerplaats die je in gedachten hebt.


Touché, pussycat!


Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 16-08-2006 13:45 by Lulfiep Wijzig reactieProfiel van LulfiepQuote dit bericht

Inderdaad, zo snel mogelijk verdelgen die joodse hap.


Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-08-2006 13:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ga het Iraanse leger dienen, of durf je zelf je handjes niet vuil te maken?


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 16-08-2006 13:57 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

@Luldinges natuurlijk: Oh ja.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 16-08-2006 13:57]


Disko Disko Partizani


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2006 13:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

gave hobbies : Black Metal, Death Metal, Limp Bizkit -Drummen


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-08-2006 14:01 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 13:45 schreef Lulfiep het volgende:
Inderdaad, zo snel mogelijk verdelgen die joodse hap.


He mental, iemand die met je meewil naar Libanon!


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-08-2006 14:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 13:45 schreef Lulfiep het volgende:
Inderdaad, zo snel mogelijk verdelgen die joodse hap.
Je kan nog wel achterop de bagagedrager van Heiden zitten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 18-08-2006 13:52 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Tijdje terug in het nieuws:

http://ipsnews.be/news.php?idnews=7275

Tsssssk, zijn ze nou helemaal besuikerd? Een Cat-boycot..

Beter rausen ze dat hele Israel plat met die bulldozers. Weer een probleem minder.


Verrassend triviaal


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-08-2006 14:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



Evolutie... Domme mensen gaan best vroeg dood zonder zich voort te planten op deze manier. Wie gaat er in 's Heerennaam dan ook voor een bulldozer liggen...

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 18-08-2006 14:32]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-08-2006 21:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 13:45 schreef Lulfiep het volgende:
Inderdaad, zo snel mogelijk verdelgen die joodse hap.
Ga toch lekker knikkeren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 18-08-2006 22:53 by Sodom Wijzig reactieProfiel van SodomQuote dit bericht

Eerlijk gezegd komt me dit niet bepaald als donderslag bij heldere hemel. Ik stond hiervoor al te kijken van (vergevorderde) plannen om Turkije toe te laten tot de Europese Unie.

Naar mijn mening zouden alleen Europese landen mogen toetreden tot de E.U, als het uberhaupt nog nodig is om deze uit te breiden.

Ik denk echter wel dat we dit soort belachelijke initiatieven zelf uitlokken (beter gezegd: onze politici), aangezien deze ons continent keer op keer voor lul weten te zetten.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen