![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Gåte - Til Nord (ep) Tijdens hun hoogtijdagen was Gåte een van de populairste rockbands in Noorwegen. Ze waren jaren uit elkaar en ik kom er pas net achter dat de band alweer een tijdje actief is en een nieuwe ep heeft gemaakt. Vroeger speelden ze echt hard, dit nieuwe werk is akoestisch. Als je hun versterkte folkrock wil horen, zoek dan de plaat 'Iselilja' op. ![]() |
|
Mijn favo platen tot nu toe van 2021 komen beiden van Engelse bands: de nieuwe Boss Keloid en de nieuwe Code. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Die is goed, ja... ![]() |
|
quote: Slappe hap net als die van mij die Code. Niks nieuws onder den horizon. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
Foutje. [Dit bericht is gewijzigd door WieNietLiefIsIsStout op 21-06-2021 17:02] N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
quote: He, he, review gelezen van Code in de Aardschok? Las ik dat nou goed oorlogsgeluiden op de plaat? Geen riffs? Wel een slechte review ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WieNietLiefIsIsStout op 23-06-2021 7:19] N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
Wat blijft Cannibal Corpse saaie meuk. Elke album hetzelfde liedje ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WieNietLiefIsIsStout op 24-06-2021 7:15] N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
Slechts 1 liedje per album? Waarom is het dan geen single? ![]() |
|
quote: ![]() N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
quote: waarschijnlijk is het ook effectief hetzelfde album dan, dat hoort zo signature ![]() |
|
quote:Niet elk album is panzer division marduk. ![]() |
|
quote: ![]() N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
quote: iedere uitgave van panzer division marduk is panzer division marduk volgens mij. ik hoop dat ik hap [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-06-2021 19:49] signature ![]() |
|
1. Ævangelist - Dream an Evil Dream III 2. Altarage - Succumb 3. Portal - Avow 4. Arion - Vultures Die Alone 5. The Ruins Of Beverast - The Thule Grimoires 6. Emptiness - Vide 7. Borgne - Temps Morts 8. Neurotech - Solace 9. Kjeld - Ofstan 10. Autarkh – Form in Motion 11. DSKNT - Vacuum γ-Noise Transition 12. Nazxul - Irkalla 13. Forhist - Forhist 14. Inferno - Paradeigma (Phosphenes of Aphotic Eternity) 15. Grunt - Discipline 16. HAH - Chimaera Monstrosa 17. Year of no Light - Consolamentum 18. Sphère - π 19. K.F.R – Shayṭān 2.0 20. Fossilization - He Whose Name Was Long Forgotten signature ![]() |
|
Backxwash - I LIE HERE BURIED WITH MY RINGS AND MY DRESSES Fenomenale plaat die de speelruimte tussen hip-hop, industrial en metal verkent met messcherpe teksten en bijbehorende performance. Moderne hip-hopbeats die klinken alsof ze van Godflesh's Streetcleaner komen, ik wil ze meer horen. Als je al liefhebber was van Death Grips, clipping., Dälek, Techno Animal en Moor Mother (die ook bijdrages bij Zonal heeft gedaan) is er denk ik wel een grote kans dat de plaat bij je in de smaak valt. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 27-06-2021 19:38] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Varg die zelf vanuit Frankrijk tips geeft, moet niet gekker worden ![]() N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
quote: Idioot die zichzelf Burzum noemt ![]() N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
Ja. Die nick had ik hier al even hoor ![]() Wie ben jij dan eigenlijk? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-06-2021 16:18] ![]() |
|
quote: De Grote onbekende. Maar ben jij soms ook rechts extremist? Ik bedoel zelfde ideeën als die Varg? N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
Black Metal is toch sowieso voor nazi's? ![]() |
|
Je kan ook gewoon een grote Tolkien-fan zijn natuurlijk. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Black is een Blank genre, dus ja [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-06-2021 11:35] signature ![]() |
|
De mensen van kleur díé in een BM band zitten zijn natuurlijk in dienst van... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |