|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
3 juli al? Vetvetvetvet! |
|
entlich |
|
Ik heb die MP test al 4 maanden ofzo. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik kan niet wachten totdat ik de doos, met Warcraft3 erin, in mijn handen heb. Heads I win, tails you lose |
|
Ik speel em al een tijdje online. maar de laatste rijd eigenlijk bijna nooit meer |
|
Yup, World of Warcraft zal ook de pan uitswingen... En vergeet niet: NEVERWINTER NIGHTS!!! Tum podem extulit horridulum... |
|
Ik heb dat spel hier gedownload... is het de moeite waard om op CD te branden en te installeren? |
|
Wat heb je gedownload? Warcraft III of NWN? En waar??? Tum podem extulit horridulum... |
|
wIII heerscht fear me! why?..just do it! |
|
Warcraft III beta... Voor alleen online gamen. Van uhm, een kennis laten we maar zeggen. |
|
Tering zeg ... nu pas .... 2 jaar te laat zou ik zeggen. |
|
meer als 2 jaar geloof ik hij zou toen idd al uit komen maar ze zijn weer es laat! fear me! why?..just do it! |
|
Laat of niet, het gaat een geweldig spel worden... Ode aan de mensen van Blizzard Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Goei games releasen in de zomer: FOUTE BOEL! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
YOEHOEEE!!! Warcraft III Gold, NeverWinterNights Gold, geslaagd voor mijn vwo ... (nouja, dat laatste is wat minder interresant natuurlijk) maar mijn dag kan niet meer stuk! (nu nog een snellere compu ) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik wil hem ook |
|
quote: Ze hebben er steeds meer aan verandered en steeds verder gedetailleerd, dat is het wachten wel waard. Warcraft roelt |
|
moet zeggen dat ik er toch redelijk snel op die multiplayer versie was uitgekeken. |
|
quote: Dan hou je gewoon niet van Real Time Strategy ... punt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Warcraft 3 full: damnit:this1isfast@0x83D3E00B:33187 of: ftp://dbz:2much4u@193.242.91.141:21 en gebruik de daemon tools om te spelen: http://www.daemon-tools.net/main.htm hoef je die BIN-file niet op cd te zetten, dit tooltje maakt er een virtuele cd-rom drive van, heel makkelijk [Dit bericht is gewijzigd door Meshuggah op 18-06-2002 19:57] met0l! |
|
quote: Curse You! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik ga maar weer Dune spelen denk ik... Fuck alle andere strategiespellen. |
|
quote: AARGH HAAL WEG EN POST HET OP WAREZ FORUMS!!! Straks word dit forum van het net afgehaald, je mag hier geen warez plaatsen, en bovendien staat ZM goed in de zoekmachines Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: INDERDAAD! Wel behulpzaam enzo maar NO THANX!! Liever geen URL posten maar je e-mail |
|
Idd wel een leuk spel. Het is beter dan ik verwacht had na die multiplayer beta |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |