IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Na zonneschijn komt toch echt regen (Global Warming, Climate Change en aanverwante zaken) Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-03-2023 16:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2023 15:57 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Inderdaad een laf virus. Je bent er recent weer makkelijk doorgekomen.


Settle down Beavis, er is geen enkele reden om zo joviaal tegen mij te doen. Dank je.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 26-03-2023 17:17 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Kijk naar jezelf.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 26-03-2023 18:03 by Attila_the_hun Wijzig reactieProfiel van Attila_the_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2023 16:14 schreef F.Jacobse het volgende:
Ff wachten...

https://www.kn.nl/gezin/onderzoek-voorspelt-grote-daling-wereldbevolking-in-2100/





daar dragen wij allemaal aan bij (al iets eerder zelfs voor de meesten vermoed ik).


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 26-03-2023 22:45 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Laat ik ook eens wat van Twitter trekken.

https://twitter.com/Reezyard/status/1640056315538993155


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-03-2023 22:59 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Godver, zou ik bijna nog het briefje van Jan vergeten voor de trouwe lezers alhier.

https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-de-jankieboeers/

Lees ze, nog even voor het slapen gaan.








Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-03-2023 10:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2023 22:59 schreef Natural Disaster het volgende:
Godver, zou ik bijna nog het briefje van Jan vergeten voor de trouwe lezers alhier.

https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-de-jankieboeers/

Lees ze, nog even voor het slapen gaan.



Jan: "Wat jullie doen is niet boeiend."
Ook Jan: schrijft een hele 'brief' om te laten zien dat het hem niet boeit.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-03-2023 10:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Die gast kan ook echt niet schrijven. Geen argumentatie. Alleen maar zeiken in domme oneliners. En dat al jaren lang. Ook een talent.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-03-2023 11:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2023 22:45 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Laat ik ook eens wat van Twitter trekken.

https://twitter.com/Reezyard/status/1640056315538993155

Zelfs voor ND is het posten van loze Twitter-berichten een stap te ver.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-03-2023 12:54 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2023 10:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Die gast kan ook echt niet schrijven. Geen argumentatie. Alleen maar zeiken in domme oneliners. En dat al jaren lang. Ook een talent.


Het talent zit hem er wat mij betreft vooral in dat hij met zijn beperkte gezwam een groep(je) marginalen aan zich weet te binden dat zich zelfs zo sterk aan hem vastklampt, dat ze bereid zijn om als een soort onbezoldigde digitale Jehovah's getuigen voor hem te fungeren.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-03-2023 15:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2023 12:54 schreef Negatieveling het volgende:
Het talent zit hem er wat mij betreft vooral in dat hij met zijn beperkte gezwam een groep(je) marginalen aan zich weet te binden dat zich zelfs zo sterk aan hem vastklampt, dat ze bereid zijn om als een soort onbezoldigde digitale Jehovah's getuigen voor hem te fungeren.


Typisch geval "in het land der blinden.."

Dan vind ik 1 oog wel wat teveel eer, laten we daar dan een dichtgeslagen half oog van maken.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 27-03-2023 16:18 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

De zuurheid in ons land komt volgens mij vooral door het hoge aantal hoogopgeleiden. Zuurder tref je ze niet op deze aardkloot.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 27-03-2023 16:31 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

Noem jij ND nou hoogopgeleid?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-03-2023 16:53 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 maart 2023 16:18 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
De zuurheid in ons land komt volgens mij vooral door het hoge aantal hoogopgeleiden. Zuurder tref je ze niet op deze aardkloot.
Je laat weer eens ziet dat het echt de moeite waard was om van account te switchen, want met dit soort keiharde, rake opmerkingen vol feiten en gedegen onderbouwing zaag je al die comments hierboven weer finaal onderuit en geef je wederom weer te kennen dat mensen zoals jij die wat kritischer kijken naar die hele klimaathysterie vaak minstens net zo slim zijn, hoogopgeleid of niet.















When your people matter, menstrual health matters


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 27-03-2023 17:11 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Hoe aandoenlijk. Fusion en zijn sidekick komen weer onder de steen vandaan.

Ik swap zo weer terug naar het Fusion account.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 27-03-2023 17:24 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2023 17:11 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Hoe aandoenlijk. Ik kwam weer onder de steen vandaan.



*fixed


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 27-03-2023 17:27 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Net als de bulk van je posts/fixes raakt deze ook weer kant nog wal.

Maar ik gun je je lolletje dus ik zie de volgende "fix" zo wel weer voorbijkomen.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 27-03-2023 17:32 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

Het zit niet dwars of wel


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-03-2023 18:24 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

@Fusion

Blijf vooral dingen suggereren.

Je cognitieve vaardigheden schieten weer tekort want ik heb je al eerder verteld dat ik geen ander account nodig heb om je te vertellen wat voor een infantiele kutkneus je bent.

Als ik daar behoefte aan heb doe ik dat zo wel gewoon met mijn ND account, maar je bent me de aandacht eigenlijk niet eens waard. Desondanks ben je dus bij deze weer op de hoogte van je status.

Ik zie de reactie met daarin je standaardriedeltje wel weer voorbij komen. Je kent het wel: tokkie, populist, huilie huilie over gezin en uit een verder verleden de twee lowkicks en een rechter uppercut.

Zoek een hobby.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-03-2023 18:37 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4252480/aardbeving-geregistreerd-in-mariahout-19-op-de-schaal-van-richter

Het begin van het einde. Eind van het jaar heeft Tieke het Noordzeestrand op 5 minuten van zijn huis. /klimaatgekkies



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-03-2023 19:56 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 maart 2023 18:24 schreef Natural Disaster het volgende:
@Fusion

Blijf vooral dingen suggereren.

Je cognitieve vaardigheden schieten weer tekort want ik heb je al eerder verteld dat ik geen ander account nodig heb om je te vertellen wat voor een infantiele kutkneus je bent.

Als ik daar behoefte aan heb doe ik dat zo wel gewoon met mijn ND account, maar je bent me de aandacht eigenlijk niet eens waard. Desondanks ben je dus bij deze weer op de hoogte van je status.

Ik zie de reactie met daarin je standaardriedeltje wel weer voorbij komen. Je kent het wel: tokkie, populist, huilie huilie over gezin en uit een verder verleden de twee lowkicks en een rechter uppercut.

Zoek een hobby.


ik sprak niet tegen jou ik sprak niet over jou. Wat een drama bericht

Wel heel dapper dat je mij vanachter je eigen login durft uit te schelden.


When your people matter, menstrual health matters


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 27-03-2023 20:03 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

is ook lastig, al die klonen uit elkaar houden


Appelflap
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Appelflap
Posted 27-03-2023 20:40 by Appelflap Wijzig reactieProfiel van AppelflapQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Is de wereld al vergaan? Dat moet toch wel met zoveel tokkies om ons eeh me heen?

@ND
Mijn hobbies zijn anderen voor tokkie en dergelijke uitmaken, verkapte bedreigingen doen en alles wat niet in mijn straatje past af te doen als onzin. En wat dat laatste betreft druk ik me dan nog mild uit. Het liefst zou ik iedereen op mezelf na cancellen.

Ook ben ik van mening dat ik het wel zonder de support van die aarsdinges kan. Ik heb immers de support van Jezus. Want Jezus houdt wel van iedereen maar het meest van mij.



Ø voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-03-2023 22:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2023 16:18 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
De zuurheid in ons land komt volgens mij vooral door het hoge aantal hoogopgeleiden. Zuurder tref je ze niet op deze aardkloot.


Haha, zoiets kun je toch onmogelijk menen?

Het zijn volgens mij vooral laagopgeleiden die uit onvrede over de eigen situatie graag willen kunnen vingerwijzen naar een ander.

Zij het "de vluchteling" die "gratis geld krijgt en een huis terwijl tante Toos wegrot in het verzorgingshuis"

Zij het "de moslim" die het hele continent komt onderwerpen aan een nieuwe religie, met geweld.

Zij het "de wetenschapper" die een waarheid verkondigt die je niet wilt horen, of dat nou over een virusuitbraak, klimaatverandering of stikstofuitstoot gaat.

Zij het "de hoogopgeleide" die arrogant en zuur is en die de problemen van de "gewone man" niet begrijpt.

Zij het "de randstedeling" die het leven op het platteland niet begrijpt.

Zij het "de politicus" die vervreemdt is van de "gewone man".

Zuurder wordt het niet imnsfho


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 28-03-2023 6:32 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

De zorg staat op springen, dat lijkt me wel duidelijk.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2023 17:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2023 12:54 schreef Negatieveling het volgende:
Het talent zit hem er wat mij betreft vooral in dat hij met zijn beperkte gezwam een groep(je) marginalen aan zich weet te binden dat zich zelfs zo sterk aan hem vastklampt, dat ze bereid zijn om als een soort onbezoldigde digitale Jehovah's getuigen voor hem te fungeren.

Daarom probeer ik zijn stijl te emuleren. Het werkt blijkbaar. Ik wil ook digitale Jehovah's achter me aan. Kijken of ik dat talent kan ontsluiten...


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen