IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Na zonneschijn komt toch echt regen (Global Warming, Climate Change en aanverwante zaken) Vorige pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-03-2023 19:26 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2023 17:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Kijken of ik dat talent kan ontsluiten...


Aha, heb jij ook de MyTalentBuilder-test gedaan om je verborgen talenten te ontdekken? Met je 'talent ontsluiten'

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 28-03-2023 20:26]



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-03-2023 9:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2023 19:26 schreef Negatieveling het volgende:
Aha, heb jij ook de MyTalentBuilder-test gedaan om je verborgen talenten te ontdekken? Met je 'talent ontsluiten'



Het antwoord is 'nee' (ben nu wel benieuwd*); schijnbaar zit het talent voor matige terminologie vanzelf al in me Jij wel dus?

*edit: "Het boek 'Ik kies voor mijn talent'", hooooooeeeeewwiiiieeee. Ik ben niet meer benieuwd.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-03-2023 9:26]


I wish I was a butterfly


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-03-2023 9:42 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Zie, AG is typisch zo'n hoogopgeleide, arrogant, te goed voor boeken geschreven door wellicht minder-hoogopgeleiden, weet het allemaal beter. Geen enkele feel meer met het normale volk en t dagelijkse leven. Bah


When your people matter, menstrual health matters


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 29-03-2023 11:15 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2023 9:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Het antwoord is 'nee' (ben nu wel benieuwd*); schijnbaar zit het talent voor matige terminologie vanzelf al in me Jij wel dus?

*edit: "Het boek 'Ik kies voor mijn talent'", hooooooeeeeewwiiiieeee. Ik ben niet meer benieuwd.


Ja, dat boek dus Ik kreeg er enorme jeuk van, maar er is dus toch iets van blijven hangen.

Betekent dit dat je nu ook de ambitie laat varen om de nieuwe Jan Dijkgraaf te worden? Geef niet op! Hoe mooi zou het zijn als jij, academicus, jezelf zou ontwikkelen tot een soort Rattenvanger van Hamelen die met fijne, korte, van schimpscheuten vergeven zinnetjes de gefrustreerde en slecht geïnformeerde intellectuele onderklasse weet mee te slepen naar haar eigen ondergang...



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-03-2023 11:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2023 11:15 schreef Negatieveling het volgende:
Ja, dat boek dus Ik kreeg er enorme jeuk van, maar er is dus toch iets van blijven hangen.

Heb je het gelezen? Respect, dan! Beschrijvingen ervan waren al genoeg voor mij om in m'n ivoren toren te kruipen en het boek lekker te laten liggen En ik heb nog vrijwillig "Atlas Shrugged" volledig gelezen, kun je nagaan.
quote:
Betekent dit dat je nu ook de ambitie laat varen om de nieuwe Jan Dijkgraaf te worden? Geef niet op! Hoe mooi zou het zijn als jij, academicus, jezelf zou ontwikkelen tot een soort Rattenvanger van Hamelen die met fijne, korte, van schimpscheuten vergeven zinnetjes de gefrustreerde en slecht geïnformeerde intellectuele onderklasse weet mee te slepen naar haar eigen ondergang...



Weet je. Ik had dit graag gedaan. Maar was eigenlijk al eerder ingehaald door Paul Cliteur, en op zich Thierry, en tegenwoordig Laurens Buijs. Het is een nobel doel, maar zij doen dit al zoveel beter, en ik ben gewoon druk met mijn eigen ondergang bewerkstelligen. Nee. Ik laat de eer aan anderen.

Edit: oe, Ronald Plasterk is ook nog een 'goede' hier...

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-03-2023 11:26]


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-03-2023 11:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2023 9:42 schreef Fusion het volgende:
Zie, AG is typisch zo'n hoogopgeleide, arrogant, te goed voor boeken geschreven door wellicht minder-hoogopgeleiden, weet het allemaal beter. Geen enkele feel meer met het normale volk en t dagelijkse leven. Bah

Hohoho! Dit vind ik niet OK! Jezus, waar beschuldig je me van...

Ik ben te goed voor welk boek dan ook, OK? Van meer- to mindergeleid, ík sta erboven.


I wish I was a butterfly


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-03-2023 11:35 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Je mag me gewoon Fusion noemen hoor.


When your people matter, menstrual health matters


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 29-03-2023 11:43 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2023 11:22 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Heb je het gelezen? Respect, dan! Beschrijvingen ervan waren al genoeg voor mij om in m'n ivoren toren te kruipen en het boek lekker te laten liggen En ik heb nog vrijwillig "Atlas Shrugged" volledig gelezen, kun je nagaan.



Ja, van kaft tot kaft. In voorbereiding op een cursus werd dit ons toegestuurd, en ik, sukkel, heb het gelezen omdat ik me nou eenmaal de gewoonte heb aangeleeerd om altijd mijn huiswerk te doen. Helaas heb ik er actieve herinneringen aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 29-03-2023 11:44]



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-03-2023 11:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2023 11:35 schreef Fusion het volgende:
Je mag me gewoon Fusion noemen hoor.

:')


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-03-2023 11:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2023 11:43 schreef Negatieveling het volgende:
Ja, van kaft tot kaft. In voorbereiding op een cursus werd dit ons toegestuurd, en ik, sukkel, heb het gelezen omdat ik me nou eenmaal de gewoonte heb aangeleeerd om altijd mijn huiswerk te doen.

Yo, respect voor de toewijding, en condoleances voor de marteling die je ongetwijfeld hebt moeten doorstaan. Heb je er iets van geleerd behalve dat je inderdaad een sukkel bent?
quote:
Helaas heb ik er actieve herinneringen aan.



Ahum, ja, heel bedroefd voor je. Also:


I wish I was a butterfly


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 29-03-2023 12:12 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Zo, weer effe lekker cirkeltrekken met de boys. Krijg ik echt een goed geval van. Had ik ff nodig. Week is weer doormidden.


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 29-03-2023 12:23 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

Moet jij niet ergens medicijnen ophalen of zo? Volgens mij is het op


2166612119
BARABAS
Usericon van 2166612119
Posted 28-01-2024 11:51 by 2166612119 Wijzig reactieProfiel van 2166612119Quote dit berichthttp://members.home.nl/hendrik.de.vries/

Nou, het komt allemaal wel goed na het luisteren van dit stukje:

Ik denk dat het implementeren van deze vindig veel positieve gevolgen zal hebben voor de menselijke soort..


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen