|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Aha, heb jij ook de MyTalentBuilder-test gedaan om je verborgen talenten te ontdekken? Met je 'talent ontsluiten' [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 28-03-2023 20:26] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Zie, AG is typisch zo'n hoogopgeleide, arrogant, te goed voor boeken geschreven door wellicht minder-hoogopgeleiden, weet het allemaal beter. Geen enkele feel meer met het normale volk en t dagelijkse leven. Bah When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ja, dat boek dus Ik kreeg er enorme jeuk van, maar er is dus toch iets van blijven hangen. Betekent dit dat je nu ook de ambitie laat varen om de nieuwe Jan Dijkgraaf te worden? Geef niet op! Hoe mooi zou het zijn als jij, academicus, jezelf zou ontwikkelen tot een soort Rattenvanger van Hamelen die met fijne, korte, van schimpscheuten vergeven zinnetjes de gefrustreerde en slecht geïnformeerde intellectuele onderklasse weet mee te slepen naar haar eigen ondergang... https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Heb je het gelezen? Respect, dan! Beschrijvingen ervan waren al genoeg voor mij om in m'n ivoren toren te kruipen en het boek lekker te laten liggen En ik heb nog vrijwillig "Atlas Shrugged" volledig gelezen, kun je nagaan. quote: Weet je. Ik had dit graag gedaan. Maar was eigenlijk al eerder ingehaald door Paul Cliteur, en op zich Thierry, en tegenwoordig Laurens Buijs. Het is een nobel doel, maar zij doen dit al zoveel beter, en ik ben gewoon druk met mijn eigen ondergang bewerkstelligen. Nee. Ik laat de eer aan anderen. Edit: oe, Ronald Plasterk is ook nog een 'goede' hier... [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-03-2023 11:26] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hohoho! Dit vind ik niet OK! Jezus, waar beschuldig je me van... Ik ben te goed voor welk boek dan ook, OK? Van meer- to mindergeleid, ík sta erboven. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Je mag me gewoon Fusion noemen hoor. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ja, van kaft tot kaft. In voorbereiding op een cursus werd dit ons toegestuurd, en ik, sukkel, heb het gelezen omdat ik me nou eenmaal de gewoonte heb aangeleeerd om altijd mijn huiswerk te doen. Helaas heb ik er actieve herinneringen aan. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 29-03-2023 11:44] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: :') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Yo, respect voor de toewijding, en condoleances voor de marteling die je ongetwijfeld hebt moeten doorstaan. Heb je er iets van geleerd behalve dat je inderdaad een sukkel bent? quote: Ahum, ja, heel bedroefd voor je. Also: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zo, weer effe lekker cirkeltrekken met de boys. Krijg ik echt een goed geval van. Had ik ff nodig. Week is weer doormidden. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Moet jij niet ergens medicijnen ophalen of zo? Volgens mij is het op |
|
Nou, het komt allemaal wel goed na het luisteren van dit stukje: Ik denk dat het implementeren van deze vindig veel positieve gevolgen zal hebben voor de menselijke soort.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |