|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Of de aarde naar verder van de zon af moeten verplaatsen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Goed nieuws! Dat gebeurt al zonder dat we daar iets voor hoeven te doen. In jip-en-janneke-taal: https://www.livescience.com/is-earth-moving-closer-farther-sun [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 14-03-2023 19:40] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
We zijn als soort meer dan capabel en creatief genoeg om onszelf in die vijf miljard jaar tijd meerdere honderden keren uit te roeien. Misschien planeet incluis ook nog wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Jij als oppertokkie kan het weten. Dat valt nog net binnen de grenzen van je cognitieve vaardigheden. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: https://www.nu.nl/klimaat/6256132/zonlicht-blokkeren-onbespreekbaar-of-laatste-redmiddel-voor-het-klimaat.html Ik zou ze even bellen als ik jou was. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Leg nou eens uit, waarom neem je dit woord in de mond? Het is zo ongeveer hetzelfde als een oncoloog een "kankergekkie" noemen als je te horen krijgt dat je ziek bent, en daarmee ben je dan spontaan genezen. Zo werkt het niet he. |
|
Misschien heel dom, maar ik weet niet wat een klimaatgekkie is. Is dat iemand die een leefbare wereld belangrijk vindt maar zich op de een of andere wijze clownesk gedraagt ofzo? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Dat zijn mensen die nog niet willen accepteren dat de aarde terminaal ziek is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Huh, ik dacht dat het in dezelfde lijn als "klimaatdrammer" was, en met name werd gebruikt door mensen die zelf in alle toonaarden ontkennen dat er een klimaatcrisis is. [Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 24-03-2023 11:53] Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Want coronowappies zijn toch ook de mensen die het virus ontkennen/niks met vaccins te maken willen hebben? Of zijn coronawappies dan gewoon normale, sane people die snappen wat wetenschap is en wat het allemaal (moet) doen? Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Ook goed. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: XXL probeert omslachtig hetzelfde te beweren. Als je niet gelooft dat de Aarde terminaal ziek is, geloof je dus dat de Aarde nog gered kan worden. Ergo. Je gelooft in klimaatverandering en de omkeerbaarheid er van. Maar wel geloven dat de Aarde terminaal is betekent dan weer dat je het probleem erkent maar alleen geen uitweg meer ziet. Dat past echter niet in het profiel van de ontkenner van klimaatverandering. Die zou in deze lijn van redenering immers ontkennen dat de Aarde ziek is. Dus. Eigenlijk doet XXL maar een beetje vaag. |
|
Ik zie nog wel een uitweg. Dat heb ik al vaker gezegd. Geen halvering van de veestapel of allemaal andere maatregelen waarvan het effect te verwaarlozen is maar minimaal een halvering van de wereldbevolking. Beter nog is als de mensheid helemaal ten onder gaat. Putin moet gewoon op de knop drukken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja maar er is nog een pakketje met leuke spullies onderweg naar me. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4251984/ruim-honderd-klimaatactivisten-opgepakt-bij-protest-op-eindhoven-airport De klimaatdwazen moesten weer even los. "Hun handen zaten vastgelijmd aan elkaar. De Marechaussee was zo'n drie kwartier bezig om met cola en aceton de handen los te maken." Klimaatbewust dat aceton. Laat ze gewoon een keer zitten en laat er geen hulp bij om ze los te krijgen als ze er geen zin meer in hebben. Een paar dagen in de regen en kou zal ze goed doen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Best opmerkelijk overigens. Als ik zo'n opmerking zou maken dan zijn de selectieve "deug"jankertjes hier al lang en breed huilie huilie aan het doen. En bij jou geen enkele reactie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Oh jij bedoelt die gasten. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Je vergeet die lijm nog. Die is uiteraard geheel verantwoord. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Was dit nou gemaakte onnozelheid van je of was je uit op het zoveelste relletje alhier? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Lekker makkelijk When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Works for me! Als er nou eens een dodelijk, besmettelijk virus rond zou waren waar de populistische, anti-wetenschappelijke kant van de bevolking niet van in het bestaan of gevaar zou geloven, dan zou het probleem zich vanzelf oplossen. Next time, try harder corona! |
|
quote: Inderdaad een laf virus. Je bent er recent weer makkelijk doorgekomen. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |