IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Na zonneschijn komt toch echt regen (Global Warming, Climate Change en aanverwante zaken) Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-03-2023 19:32 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Of de aarde naar verder van de zon af moeten verplaatsen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-03-2023 19:37 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2023 19:32 schreef XXL het volgende:
Of de aarde naar verder van de zon af moeten verplaatsen.


Goed nieuws! Dat gebeurt al zonder dat we daar iets voor hoeven te doen. In jip-en-janneke-taal: https://www.livescience.com/is-earth-moving-closer-farther-sun

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 14-03-2023 19:40]



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-03-2023 19:49 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Maar als de zon zegt: ik kap ermee, ik schei er mee uit, dan moeten we blijkbaar toch iets doen.

"If humans are still around 5 billion years from now and wanted Earth to remain habitable during the sun's expansion, we would have to slowly move the planet outward to around the orbit of Saturn, keeping it temperate enough for life as we know it as the sun continued to output more and more energy.

"This is pretty impractical, though," DiGiorgio said. "The easier solution would be to just abandon Earth and find another planet or solar system to live in."

Vooropgesteld dat we het winnen van de klimaathorror die we nu aan het ondergaan zijn, ongeacht aan welke kant je staat.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-03-2023 19:55 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

We zijn als soort meer dan capabel en creatief genoeg om onszelf in die vijf miljard jaar tijd meerdere honderden keren uit te roeien. Misschien planeet incluis ook nog wel.



ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 14-03-2023 19:56 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2023 19:24 schreef Fusion het volgende:
'klimaatgekkies'

typische tokkie uitspraak


Jij als oppertokkie kan het weten. Dat valt nog net binnen de grenzen van je cognitieve vaardigheden.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-03-2023 19:25 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 14 maart 2023 19:31 schreef XXL het volgende:
Ik zeg dat we gewoon een groot rolluik boven de aarde moeten hangen.


https://www.nu.nl/klimaat/6256132/zonlicht-blokkeren-onbespreekbaar-of-laatste-redmiddel-voor-het-klimaat.html

Ik zou ze even bellen als ik jou was.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-03-2023 20:34 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl







Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-03-2023 11:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2023 19:12 schreef Natural Disaster het volgende:
klimaatgekkies


Leg nou eens uit, waarom neem je dit woord in de mond?

Het is zo ongeveer hetzelfde als een oncoloog een "kankergekkie" noemen als je te horen krijgt dat je ziek bent, en daarmee ben je dan spontaan genezen.

Zo werkt het niet he.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 24-03-2023 11:10 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Misschien heel dom, maar ik weet niet wat een klimaatgekkie is. Is dat iemand die een leefbare wereld belangrijk vindt maar zich op de een of andere wijze clownesk gedraagt ofzo?


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-03-2023 11:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dat zijn mensen die nog niet willen accepteren dat de aarde terminaal ziek is.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 24-03-2023 11:51 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Huh, ik dacht dat het in dezelfde lijn als "klimaatdrammer" was, en met name werd gebruikt door mensen die zelf in alle toonaarden ontkennen dat er een klimaatcrisis is.

[Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 24-03-2023 11:53]


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 24-03-2023 11:54 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Want coronowappies zijn toch ook de mensen die het virus ontkennen/niks met vaccins te maken willen hebben?

Of zijn coronawappies dan gewoon normale, sane people die snappen wat wetenschap is en wat het allemaal (moet) doen?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-03-2023 11:56 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ook goed.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-03-2023 18:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2023 11:51 schreef Tanteloos het volgende:
Huh, ik dacht dat het in dezelfde lijn als "klimaatdrammer" was, en met name werd gebruikt door mensen die zelf in alle toonaarden ontkennen dat er een klimaatcrisis is.


XXL probeert omslachtig hetzelfde te beweren.

Als je niet gelooft dat de Aarde terminaal ziek is, geloof je dus dat de Aarde nog gered kan worden. Ergo. Je gelooft in klimaatverandering en de omkeerbaarheid er van.

Maar wel geloven dat de Aarde terminaal is betekent dan weer dat je het probleem erkent maar alleen geen uitweg meer ziet.

Dat past echter niet in het profiel van de ontkenner van klimaatverandering. Die zou in deze lijn van redenering immers ontkennen dat de Aarde ziek is.

Dus. Eigenlijk doet XXL maar een beetje vaag.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-03-2023 2:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik zie nog wel een uitweg. Dat heb ik al vaker gezegd.

Geen halvering van de veestapel of allemaal andere maatregelen waarvan het effect te verwaarlozen is maar minimaal een halvering van de wereldbevolking. Beter nog is als de mensheid helemaal ten onder gaat.

Putin moet gewoon op de knop drukken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 25-03-2023 7:12 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Ja maar er is nog een pakketje met leuke spullies onderweg naar me.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-03-2023 18:30 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4251984/ruim-honderd-klimaatactivisten-opgepakt-bij-protest-op-eindhoven-airport

De klimaatdwazen moesten weer even los.

"Hun handen zaten vastgelijmd aan elkaar. De Marechaussee was zo'n drie kwartier bezig om met cola en aceton de handen los te maken."

Klimaatbewust dat aceton.

Laat ze gewoon een keer zitten en laat er geen hulp bij om ze los te krijgen als ze er geen zin meer in hebben. Een paar dagen in de regen en kou zal ze goed doen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-03-2023 18:33 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 25 maart 2023 2:51 schreef XXL het volgende:
Ik zie nog wel een uitweg. Dat heb ik al vaker gezegd.

Geen halvering van de veestapel of allemaal andere maatregelen waarvan het effect te verwaarlozen is maar minimaal een halvering van de wereldbevolking. Beter nog is als de mensheid helemaal ten onder gaat.

Putin moet gewoon op de knop drukken.


Best opmerkelijk overigens. Als ik zo'n opmerking zou maken dan zijn de selectieve "deug"jankertjes hier al lang en breed huilie huilie aan het doen. En bij jou geen enkele reactie.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 25-03-2023 19:22 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Oh jij bedoelt die gasten.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 26-03-2023 13:41 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2023 18:30 schreef Natural Disaster het volgende:
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4251984/ruim-honderd-klimaatactivisten-opgepakt-bij-protest-op-eindhoven-airport

De klimaatdwazen moesten weer even los.

"Hun handen zaten vastgelijmd aan elkaar. De Marechaussee was zo'n drie kwartier bezig om met cola en aceton de handen los te maken."

Klimaatbewust dat aceton.

Laat ze gewoon een keer zitten en laat er geen hulp bij om ze los te krijgen als ze er geen zin meer in hebben. Een paar dagen in de regen en kou zal ze goed doen.




Je vergeet die lijm nog.
Die is uiteraard geheel verantwoord.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 26-03-2023 13:43 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2023 11:08 schreef Snaack het volgende:
Leg nou eens uit, waarom neem je dit woord in de mond?

Het is zo ongeveer hetzelfde als een oncoloog een "kankergekkie" noemen als je te horen krijgt dat je ziek bent, en daarmee ben je dan spontaan genezen.

Zo werkt het niet he.


Was dit nou gemaakte onnozelheid van je of was je uit op het zoveelste relletje alhier?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-03-2023 13:56 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Lekker makkelijk


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-03-2023 15:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2023 2:51 schreef XXL het volgende:
Ik zie nog wel een uitweg. Dat heb ik al vaker gezegd.

Geen halvering van de veestapel of allemaal andere maatregelen waarvan het effect te verwaarlozen is maar minimaal een halvering van de wereldbevolking. Beter nog is als de mensheid helemaal ten onder gaat.


Works for me!

Als er nou eens een dodelijk, besmettelijk virus rond zou waren waar de populistische, anti-wetenschappelijke kant van de bevolking niet van in het bestaan of gevaar zou geloven, dan zou het probleem zich vanzelf oplossen.

Next time, try harder corona!


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 26-03-2023 15:57 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2023 15:17 schreef Snaack het volgende:
Next time, try harder corona!


Inderdaad een laf virus. Je bent er recent weer makkelijk doorgekomen.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-03-2023 16:14 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen