|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
discriminatie is goed. Gelijke rechten is bullshit. Of willen we Herman van Veen in badpak mee zien doen met de Miss-verkiezing? Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
quote: OK wou ff weten hoe nauw het luistert. quote: En slimmere mensen 'die minder ver' komen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: SP ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Die hebben het niet goed gedaan. Maar nu wordt het persoonlijk want ikzelf zie mijn hele (eerste) studie etc. als een persoonlijk falen -- en dat terwijl ik altijd de mond vol heb gehad over, tja, over van alles en nog wat. (note: een prachtig boek schrijven (ook al moet je op een houtje bijten) is voor mij ook 'ver komen'; de hele dag wijsheden spuien op een forum of tegen vrienden maar niks ondernemen is dat niet) Mensen met hersens die 'minder ver' komen zijn aan het falen en moeten een schop onder de reet krijgen. Verder hou ik me niet met ze bezig, net zoals ik bepaalde dingen van mezelf achter me heb gelaten. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 08-02-2004 23:58] |
|
Mensen die niet kunnen discrimineren noemt men ook wel "sociaal incapabel". Ik ben in mijn leven wel een paar voorbeelden tegengekomen. Discrimineren is het kunnen maken van onderscheid tussen mensen of groepen mensen. Niets meer, niets minder. Dat het in de media zonder uitzondering in verband gebracht wordt met rassenhaat, is niet mijn pakkie-an. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: Doe ze de groeten van me. quote: Da's leuk voor je, maar ik denk niet dat jouw persoonlijke interpretatie van het begrip overeenkomt met de connotatie die het voor de gemiddelde spreker van de Nederlandse taal heeft. Touché, pussycat! |
|
quote: Je voorbeeld heeft niets te maken met discriminatie, maar met "ergens ongeschikt voor zijn." Touché, pussycat! |
|
quote: Sloeber heeft echter gelijk.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:De gemiddelde spreker van de Nederlandse taal moet zich ook niet bemoeien met zaken waar hij/zij geen verstand van heeft. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nee. edit: welk deel van zijn post doel je op? [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 21-02-2004 18:27] Touché, pussycat! |
|
quote: Encarta® - Naslagbibliotheek - Winkler Prins. © 1993-2002 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Misschien geeft dit duidelijkheid voor de hippies, het hoeft dus niet nadelig te zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |