|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
tering, da's wel erruuuuug vet, ik zal d'r alleen niet zijn |
|
Nomed Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hahaha, camp.. volgends mij hebben wij met hun op een woonboot opgetreden Trieste gast |
|
quote: Dat zou pas echt bruut zijn! maar volgens mij klopt dat toch echt niet |
|
Nou als dat NIET klopt dan moet 12AM (middernacht) worden omgezet in 12PM Of trouw blijven aan de nederlandse 24-uurs norm. |
|
HEUY!!!! De Horica-Hooligans zullen aanwezig zijn |
|
Heeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuyyyyyyyy!!! Ik ben er zeker bij.Jupiler zuipen en natuurlijk bij Inhume en Bile!!!! TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub en Heuy, dat wordt vet megagezwellig!!! Twee dagen aan een stuk Beuken en Bier, Tjokkefoll!!! |
|
Ik zal er zijn!!!! |
|
Ik heb ook nog ergens Mangled erbij zien staan? kan da? [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 11-12-2002 22:20] |
|
Ik zal er ook wel bij zijn! Tjokkefoll!!! uiteraard |
|
Dat ziet er idd erg vet uit! Veel thrash . |
|
lijkt me een prima idee, 10 januari spelen wij in de frontline |
|
Jip, aanwezig !!! bla bla bla... |
|
Ik ken bijna niets ervan, maar het zal wel vet zijn. Jammer dat ik er niet ben! |
|
staat vast, ik ben er ook nog eens bij in Gent, hodl on to your bretellen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Volgens mij niet, maar het wordt evengoed wel vet hoor bla bla bla... |
|
Stond op de Frontfest site zelf.. http://users.pandora.be/frontline/ {edit}het heeft er wel op gestaan.. want dit heb ik van de site afgeript.. ********** Saturday & Sunday 04-05/01/03: 1 year Frontline metal festival Saturday: first band: 1pm - Camp(NL), Cropment(CH), Kurb Saatus(NL), Martyr(NL), Nomed(FR), Inhume(NL), Profane(NL), Inhumate(FR), Blood Red Angel(D), Officium Triste(NL) Sunday: first band: 12am - Celtic Blood(FR), Kaizen(FR), Bloodboil(NL), Orakle (FR), Orchrist(B ), Abash(NL), Mangled(NL), Bile(NL), Guerilla(D), Merendine Atomiche(IT) ********** en zo te zien gaat het dus de hele nacht door.. [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 11-12-2002 17:32] |
|
Euhm Harold (ook Inhume) weet toch wel zeker dat Mangled niet zal spelen, dus helaas voor diegenen die ze daar had willen zien. En dat het de hele nacht door zal gaan betwijfel ik ook nog wel hoewel dit voor ons wellicht wel het geval is he he aangezien ik beide dagen mag spelen! Beuken en Bier! TJOKKEFOLL!!! |
|
quote:Helaas spelen we (Mangled) niet ander keertje dan maar weer..... Ik ga wel oud en nieuw vieren in Gent!!!!!! ......Evilterrestrial.................................. |
|
quote: Nee maar ze hebben die site nog wel aangepast ondertussen, en Mangled er tussenuit gehaald, als die tijden niet kloppen hadden ze dat ook wel veranderd denk ik.. |
|
HEUY!!!! FUCK man, Mangled er tussenuit gehaald!!!! Nou ja, ik kijk alles van de positieve kant: hebben we meer tijd om aan de Jupiler te gaan hangen |
|
quote:Wil jouw niet afschrikken hoor maar in de FL is het ROMY-Pils, ...is heel lekker, als je er al genoeg van op hebt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
HEUY!!!! Wow, je hebt me inderdaad wel afgeschrikt, maar ja, bier krijg ik altijd wel genoeg op, duis het zal wel lekker worden op het einde van de avond |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |