|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:yup tot strax Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:count me in Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: pfff, die Romy pils went toch nie gemakkelijk vind ik anyway, korte review dan maar: *Thurisaz: was goed te doen *Pantheist: slecht, hebben wat goed te maken in februari *Geasa: erg goed , jammer van de lauwe respons in het publiek ... @iron-glory: nie gezien, kben dan ook een ramp op gebied van mensen herkennen In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote:Heb mij stokkestijfsteendood verveeld......stond aan den toog ge geeuwen en gapen en mij recht proberen houdende terwijl zingend van Petit Gervais op een nummer van Pantheist... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
saturday 04/01/03 14.00 : Camp 14.45 : Cropment 15.30 : Kurb saatus 16.15 : Martyr 17.00 : Profane 18.30 : Inhume 20.00 : Inhumate 21.30 : Blood red angel 23.00 : Officium triste sunday 05/01/03 14.00 : Bloodboil 14.45 : Orakle 15.30 : Orchrist 16.15 : Abash 17.00 : Bile 18.30 : Guerilla 20.00 : Meredine Atomiche |
|
Ik ga spijtig genoeg niet kunnen afkomen deze keer.Hoewel,de affiche lijkt me wel interessant- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Damn.. dus nie aan 1 stuk door.. maar ik zal dr zijn.. [edit] maar hoe ga ik in Gent komen? Iemand n idee? Als er n trein rijd.. weet iemand dan of het in de buurt van het station is ofzo? en weet er iemand hoe en waar je moet chrashen? het is in n cafe zo te zien.. maar kun je daar ook pitten? of moet je met -10 in n tent ofzo gaan liggen [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 21-12-2002 20:16] |
|
De nieuwe frontline schijnt nog kleiner te zijn dan de vorige dus het zal wel stampvol zijn met alleen de bandleden al hehehe Wel gezwellig |
|
quote:hehe noemst dat een WOONboot ?!?!?! De groeten uit: Ljouwert ! |
|
weer ff onder de aandacht brengen Beuken Bier Tjokkefoll |
|
die romy pils zuigt behoorlijk... en ik kom waarschijnlijk niet, frans examen vlak erna, mijn frans trekt op niks én ik begin standaard te laat met leren *draait wat met vingers* |
|
Frontfest ... lekker foute naam Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: ik oof effe onder de aandacht dan maar... Waar kun je pitten?!!??! En hoe kom je bij da cafeetje.. En hoe bestel ik kaartjes? Of zijn die daar te krijgen? (frontline zelf mailt nie terug.. en omdat jullie (inhume) zelf spelen weet jij vast ook wel wat.. |
|
normaalgezien kan je in de frontline zelf blijven slapen (op het podium ofsow )je moet het hen wel ff mailen ofzoiets... |
|
quote: 1/ Hoe bij de Frontline te komen: Eerst met de trein: afstappen in GENT SINT PIETERS (je hebt ook nog Gent Dampoort). Als je aan de voorkant van het station buitenkomt, heb je een groot busstation links van je. Alle bussen op perron 5 of 6 - je moet het es vragen - rijden langs de Heuvelpoort. Da's ongeveer 10 minuutjes rijden. (vanaf drie personen kan je een groepsticket krijgen, da's goedkoper) Dus je vraagt aan de chauffeur of hij je wil waarschuwen als je aan de Heuvelpoort bent. Daar stap je af. Dat is een heel groot kruispunt (met een beetje geluk ben je getuige van het zoveelste ongeluk) Dan moet je de Overpoortstraat inlopen (de meest walgelijke straat van Gent, met enkel trendy studentencafé's, kots kots) Als je op de Heuvelpoort staat, kan je de Overpoortstraat zien, op de hoek is er een cd-winkel 'Bilbo' genaamd. (je moet dus oversteken hé). Je stapt die straat in, en ongeveer na 50meter kom je, op een hoekje, Café Tweedezit tegen. Daar is het. (Frontline club is gevestigd IN Café Tweedezit) 2/ Kaartjes zijn normaalgezien daar te krijgen. 3/ blijven slapen?? tjah, dat weet ik niet hoor. Er is wel een jeugdherberg in Gent ... voor meer info: http://users.pandora.be/frontline/ of mail naar Christine: frontline@pandora.be Ik zal er NIET zijn, want de affiche is helemaal niet vet. |
|
Kaartjes koop ik daar dan wel.. En tis zo te zien allemaal niet zo ver van het station af.. dus dat gaat ook wel lukken.. maar bedankt iig.. [edit] Ik had eindlijk n hotel.. maar kut hotel wil persee dat je 2 nachten blijft.. waar is dat nou goed voor?! ik sleep wel n slaapzak mee.. waarschijnlijk veel gezelliger en scheeld n hoop cash.. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 30-12-2002 16:38] |
|
HEUY!!!! Ik blijf, zoals gewoonlijk, in de auto pitten. Eerst natuurlijk mijn slaapzak bijelkaar drinken INHUME BEUKE & BEER |
|
Ik heb odtss een nonalcoholische chauffeur gevonden dus ik kom walgelijk veel bier drinken en zo... ehe Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ghehe.. auto hebbuh.. :p Ik moet met de trein.. |
|
Kom wel op tijd want er kunnen maar 120/150 man binnen!!! bla bla bla... |
|
quote: waaaaaaaaaaaaat?????????? hoogstens 60 man schat ik toch hoor, hahaha! |
|
zo fokking weinig?! damn maar ik ben er op tijd.. enne ik kreeg net Frontline newletter ofzo.. en daar staat Martyr weer wel bij.. haha en Gent is overstoomd.. maar ze zeggen dat het door gaat.. dus ik zie jullie daar wel!!! |
|
Gent overstroomd? Tis me algelijk niet opgevallen? |
|
tis bij ons kei vaak op het nieuws.. wij horen zelfs dat er mensen geevacueerd zijn enzow.. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |