|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
graag gedaan.. was t wel waard ook dacht ik zo! |
|
het was het zeker waard. Volgend jaar gaat het zeker weer door. Heb het er vandaag nog over gehad met Hendrik. En tussendoor zijn der nog wel kleinere Festivalletjes en zeker veel optredens in de club. Sorry voor de mensen die al afgekomen zijn op vrijdag avond dan was er een duister avondje met 2 bandjes (snaga en boring, de laatste daar speel ik zelf in)die helemaal geen metal speelden maar soundscapes en ambient music. Ik ga meer op die forums hier moeten komen. Ik heb me zeker al geregistreerd. mensen die geinteresseerd zijn: op 1 en 2 mei'03: 4 years Still Online services celebration in The Frontline. Een paar namen zijn al gekend: Imp(NL), Jack Slater(D), Ophiolatry(BR), Torn To Pieces(D), Exterminator(. Meer bands komen nog. www.stillonline.be, underground support world wide. www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
ik zie hier ook dat een paar mensen dachten dat de eerste dag naadloos overging in de tweede dag. Zou wel origineel geweest zijn, maar volgens mij is 12 am 12 uur s'middags, en is 12 pm (of 0 uur) 12 uur s'nachts. Of denk ik te logisch of totaal verkeerd. Of komt na 11pm plots 12am?????? of moest ik 0pm gebruiken om 12 uur s'middags te vermelden??. www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
Ben, Dat was het eerste optreden (festival) waar ik aan meewerk dat ik zo weinig (alcohol)dronk. Het zal daar aan liggen zeker in het vervolg zal ik daar es rekening met houden. www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
WAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH den Ronny ister! -loopweg- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Nog bedankt voor je guestbook entry grindkiller! Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
hey Iron Glory waar was jij zondag???? Ik dacht dat je een weekendkaart had??? Ik heb je zien crashen net voor Blood Red Angel begon op zaterdag. Zo entoesiast dat je lichaam het begaf??? www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
wahaha godverd onnozelaar! en zodnag ben'k er niet meer geraakt, tlag te gladdig en de moeder sloeg in panieken kwas al weer zat ook tegen da'k ging naar Gent vertrekken (weestn eten met aperitief en wijn en al) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
sorry hoor, maar als ik mijn camera mee heb speel ik dermee he. En leuke plaatjes van lelijkerds.... zijn mooi meegenomen. Eigenschuld dikke bult he, jij bent gecrashed, niet ik www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
Wacht maar, in The Stage heb IK de camera Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik ook (neem de mijne mee he), die in The Stage is dus niet van gij??? www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
quote:baneen gij da spel kost geld zu! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Wat waren er 134 mensen?! das nog redelijk veel.. ik had gehoord dat er maar 50 tot 75 binnen konden.. |
|
we dachten ook altijd dater maximum 100 man in kon. Overlaatst met belphegor waren der 100 betalenden en samen met de bands en crew was er nog plaats over. www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |