|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
In Gent? Zot!! Dat kan nie, hier en daar liggen er wat plassen, maar da's alles |
|
Oja, ik kom misschien ook es piepen. |
|
http://www.gent.be/gent/nieuws/wateroverlast01.htm zo ga daar maar es kijken dan.. [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 03-01-2003 22:41] |
|
Lees het eerst zelf eens goed: quote: niet in't stad zelf dus, maar een paar randgemeentes. Als je toch ongerust blijft, neem een luchtmatras mee! |
|
Was een zeer gezellig feestje.. Heb mn ogen nog steeds nie open.. en twas toch wel nat in t kamertje waarin wij lagen te pitten.. omdat meneer Harold zo nodig zn lading bier naar buiten moest gooien.. [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 06-01-2003 10:23] |
|
Was Harold weer kutzat hehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
nogal van de kaart ja.. hij ging liggen en.. dus ik vroeg iets van; heey ranzige lig je ons nou onder te kotsen?! toen zei hij: jaa.. maar ik lig toch lekker.. [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 06-01-2003 13:06] |
|
Wat was ik blij dat Harold niet bij ons in de bus lag!!! Maar waar waren de TJOKKEFOLL-heren eigenlijk? bla bla bla... |
|
quote: Denk dat de meeste van ons het te druk met anderen zaken hadden. Volgende keer beter! |
|
quote: Zoals je weet was ik heel graag mee gegaan maar ik moest vanmorgen al om 05:30 uur op om te werken dus dat viel niet te combineren met dit weekend zuipen. Maar 12 januari zullen wij er zeker bij zijn om de heren van Inhume te steunen met hehe. En zoals je weetJOKKEFOLL Was Benhume trouwens nog goed TJOKKEFOLL of heeft hij zich gedragen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub, ik gedraag me toch altijd hehehe en op wat blauwe plekken en schrammen na doet alles het nog! Wel jammer dat jullie er niet waren!!! nog gefeliciteerd b.t.w.! Beuken, Bier en TJOKKEFOLL |
|
quote: Zondag zijn de horica hooligans er wel! TJOKKEFOLL UITERAARD! |
|
De oranje vuilnibak in de Frontline zit wel lekker.... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Dat heb jij uitgeporbeerd??? |
|
quote:was de enige vrije 'zit'plek... lekker uitrusten Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: |
|
quote: Of Benhume zich gedragen heeft? Duh, vraag hem maar eens waar die schrammen en blauwe plekken vandaan komen en vooral vragen naar de onderlip!!! Het was in ieder geval wel lachen in Gent!!! bla bla bla... |
|
quote: Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn.Komende zondag:B,B&T Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Komende zondag:B,B&T it is! Slayer Coverband 22.35-23.45 Inhume 21.40-22.25 Flesh Made Sin 20.50-21.30 Mangled 20.00-20.40 Zaal open om 19:30 |
|
|
|
Coole fotokes! |
|
foto's al gezien jah.. zijn leuk geworden.. |
|
Oeëddetgat? Nee,ik was er nu niet.De vorige keren wel,geloof ik. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
der werd in Nederland blijkbaar meer reclame gemaakt voor Frontfest! dan we dachten. Via onze teller op de foto gallerij van frontfest! ben ik hier op terecht gekomen. Bedankt voor degene die gekomen zijn, het was een tof weekend en ook bedankt aan degene die hier massaal reclame aan het maken waren. Groeten Ronny "The Gr!ndk!ller" namens de Frontfest! organisatie. www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |