|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo lang zonder 'now playing' topic, dat kan dus echt niet. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Sweet. Van Men At Work (ja die). When your people matter, menstrual health matters |
|
Altijd goed. Ze heten nu Watchhouse ipv Mandolin Orange. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ook altijd fijn. Gave clip ook When your people matter, menstrual health matters |
|
Toch wel het album van ze voor mij When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
bub |
|
Met dank aan het aanhoudende Corona-getob zal de show van The Acacia Strain van 18 februari in Dynamo niet doorgaan. Als ik deze set zie en hoor ben ik daar goed ziek van... 'It comes in waves' in zijn geheel, gevolgd door een paar nummertjes om nog even lekker om je heen te kunnen slaan. Of om de worm te doen op het podium, natuurlijk... https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Nostalgie. Fantastisch nummer. When your people matter, menstrual health matters |
|
Gaan gewoon verder. Fantastisch gitaarwerk, mooier, experimenteler, wilder dan de albums erna. Zelfde voor de zang. When your people matter, menstrual health matters |
|
Een van de beste popsongs die ik ken. Het gebruik van percussie en reverb hier, de bewerking van de vocalen, de bizarre hoeveelheid details, kippenvel When your people matter, menstrual health matters |
|
Een hergroepring of sorts van de jaren 70 band Shakti, zelfde stijl. Één grote trip, mooie, volle opname ook, alsof je bijna tussen ze zit. Helaas geen Trilok Gurtu op percussie When your people matter, menstrual health matters |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote:Best fijn! When your people matter, menstrual health matters |
|
Yeah! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ah. Nog een topic waar ik geen geduld heb te wachten tot al die youtubeshit geladen is en waar ik dus weinig in zal kijken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-01-2022 21:11] signature |
|
wat voor genre is dit? signature |
|
quote: Shit, dat is niet eens zo slecht! Productioneel opgepompte metalcore, beetje deathcore, heel veel Emmure. Past ook wel in je liefde voor Infant Annihilator en Rootless, toch? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
White Lies - Unfinished Business |
|
quote: Geen idee, maar als dit live komt spelen ga ik zeker een dansje wagen. Helemaal van de kaart en gáán! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Songs: Ohia - Magnolia Electric Co. |
|
|
|
FM - Tough It Out [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 21-01-2022 17:13] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |