![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The funeral is about to begin, Sir ![]() |
|
![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door BillekeAlwerti op 08-07-2022 12:31] ![]() |
|
bub ![]() |
|
Ik ontdek eigenlijk steeds dezelfde bands opnieuw.. Naja, niet echt natuurlijk maar meestal is er een soort incubatieve tijd waarin een album kan 'rijpen' en als de waardering dan boven de 'cum laude' gradatie komt, dan is het album voor de rest van de tijd die mij rest op het plateau der derde bal vanaf de Zon bezegeld zo ongeveer. Ik reken dus eerst in albums/platen en schijven. En dan pas in bands en songs. Maar wanneer de buur een ontdekking doet, dat weet weet ik nooit. ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Dan gooien we er nog even een hitje tegenaan: Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Prachtige mengelmoes van Charlie Day, Zappa, Primus, en mijn laatste hersencel. Dit is FHONKY. ![]() |
|
Type O Negative - Prelude To Agony ![]() |
|
"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist." ![]() |
|
Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door BillekeAlwerti op 13-07-2022 22:44] ![]() |
|
"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist." ![]() |
|
Wat zitten jullie nou muziek te posten op dit politieke flamecage forum? ![]() ![]() |
|
Alleen vlammende hitjes. NP: "The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist." ![]() |
|
![]() |
|
Een wat apart nummer maar ik graaf hem zeker ![]() |
|
Doei Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door BillekeAlwerti op 17-07-2022 14:48] ![]() |
|
Blijft ook een wereldclip: Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
|
Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to ![]() |
|
LEkker, omdat ie niet standaard djent is, maar ook beetje CLoudkicker, beetje Intervals, beetje Rings of Saturn, leuke vocoders, leuke clips, gewaagde compositie ![]() |
|
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |