|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hele album maar opgelegd. Geweldige plaat. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: NP Bach - Toccata en Fugue in D-mineur Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nero's day at Disneyland- From rotting fantasylands Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
George Michael - For the Heart |
|
|
Bongripper - Terminal. Teringjantje wat een lekkere plaat. |
|
God Is An Astronaut - Ghost Tapes #10 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
Earthless - Night Parade of One Hundred Demons I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
@spectre: heb je yeule - Glitch Princess al gehoord? Dat is mijn favoriete plaat van 2022 tot nu toe, bloedmooie duistere glitchende shoegazende experimentele artpopplaat, denk Arca, Grimes en Björk. |
|
ik zet hem in het luisterbakje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik betrapte me daar ook op, maar dat komt denk ik (voor mij) omdat die nummers nog niet als single waren gedeeld en ik ze gewoonweg nog niet kende. Maar damn wat is het een gemis dat Isaac is gestopt, hoe ze dit gaan opvangen is even een puzzel, als ze het al kunnen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik las ook dat Snow Globes en Basketball Shoes nummers zijn die nog ten tijde van het debuutalbum zijn geschreven, terwijl de andere acht tracks nog recent zijn. Dat verschil in kwaliteit in songwriting hoor ik ook echt. Over hoe Black Country verder gaat, daar hebben de leden al meer over vrijgegeven in dit interview. |
|
ik vind elke track fantastisch. Helemaal niks op het album aan te merken, wat een plaat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Joyless - Wisdom & Arrogance |
|
oe, interview, thx Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
Odin Dragonfly - Sirens Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: |
|
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |