|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Omdat het racismetopik al sinds 04-09-2018 dicht is hier een nieuwe. We komen van hier: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3634/40?hl=racisme Racisme in Belgie: https://twitter.com/i/status/1692172710334656514 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En nogmaals Belgie: https://twitter.com/i/status/1692208680219939049 Wederom de bloempotkapsels in de hoofdrol. Maar blijf vooral volhouden dat er geen allochtonenprobleem is. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 17-08-2023 19:35] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: "Bloempotkapsels"... Moet dat nou? Eén of twee video clips gedeeld door Ome Geert en zijn vrienden vind ik nou niet genoeg om een gehele politieke onderbouwing op te stoelen. Dit is rechts-populisme en heeft niks met de wetenschap te doen. MediaPlayer |
|
quote:Dit alles wordt gepost door een verzuurde incel. Als je dat eenmaal weet is het minder zorgelijk. |
|
Liet ze een scheet toen ze op je bakkes zat ja? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 18-08-2023 8:58] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: "Talloze filmpjes" maakt nog geen data. Ik ben meer geinteresseerd in wat onderzoek uitwijst, niet naar individuele voorbeelden. Zelfde reden waarom ik mijn politieke wereldbeeld niet laat informeren door de Elsevier, etc. |
|
Tuurlijk, want dit soort filmpjes spreken niet voor zich. Wat wil men, turflijstjes. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dus jij zou individuele filmpjes van twijfelachtige oorsprong genoeg bewijs vinden om politieke maatregelen kracht toe te zetten? Denk je niet dat dit soort filmpjes en de context waarin ze geplaatst worden vaak gemaakt zijn om de onderbuik gevoelens aan te spreken van mensen die snel buigen voor makkelijke propaganda? MediaPlayer |
|
Blanke mensen hebben geen monopolie op racisme. Alle tinten zijn assholes in deze. Op de werkvloer zie je het genoeg. Turken tov Pakistanen en Afganen Arabieren naar Roemenen Polen naar Moldaviërs Nederlanders naar iedereen Enkel de marketing van bepaalde groepen is beter en van andere blijft het meer onder de radar maar het zijn allemaal cunts Ze kunnen niet eens omgaan met mensen uit het volgende dorp En racisme is zooo saaaaai. Altijd die focus op dat uiterlijk en de afkomst, terwijl de essentie toch zo veel simpeler is. signature |
|
quote: Geen monopolie, wel een historische connectie met. MediaPlayer |
|
Dat hebben meerdere, in het verleden. Ik heb wel het idee dat blanken er uiteindelijk het beste in waren. Maar ik kan er naast zitten. Edit. En wie tegenwoordig hierin de beste zijn, geen idee. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 18-08-2023 19:15] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Kan vertaald zo een couplet uit racewar van carnivore zijn. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: pffff saai Iedereen heeft een historische connectie. Het is gewoon een kwestie van tijd en context. Zwarte medemensen zijn minstens even achterlijk en laakbaar en racistisch als witte. Het is de menselijke conditie. Dat niet zien is vals narcisme en masochisme. We zijn allemaal assholes. Witte, bruine, zwarte en identiteitscrisisassholes. Zeggen van "jamaar die heeft dat meer gedaan in het verleden" is gewoon dik kinderachtig. iedereen is schuldig. Als je dat niet toegeeft dan laat je je innerlijke flagellant/Katholiek de vrije loop. signature |
|
quote: 6 miljoen joden. |
|
jood =/= ras Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Adolf Hitler en zijn volgelingen waren vast en zeker heel genuanceerd met hun ideeën over rassen en de "puurheid" van de witte mens. /s MediaPlayer |
|
quote: toeval signature |
|
Een verrijking van de westerse samenleving. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hoe vaak ga je die zin nog zeggen? MediaPlayer |
|
Wat is de Westerse samenleving? signature |
|
Het gedeelte van de wereld wat snapt dat Belinda's niet te hachelen zijn. |
|
quote: De samenleving aldus ND: Boven - Westers Onder - Niet Westers MediaPlayer |
|
Want ND leeft niet huurvrij in je hoofd. Los daarvan laat je zelf keer op keer je eigen bekrompenheid zien door te denken voor anderen. Heel D66 is trots op je. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: https://nos.nl/artikel/2494237-jongen-van-6-doodgestoken-in-chicago-als-reactie-op-aanval-hamas Gelukkig is die verrijking meteen de kop ingedrukt of niet? Daar moeten we veel meer van hebben, van die ouwe witte helden die gewoon het heft in eigen handen nemen, daar hebben we er veels te weinig van |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |