![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Eens met Wim. Maar smoeilijk. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
We must secure enz enz. Dit zijn gewoon zielige nazi's die er goed uitzien achter de tralies. Ook gezien hun gedoe eerder. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
"We moeten het bestaan van ons volk en een toekomst voor blanke kinderen veiligstellen." Bovenstaande wordt regelmatig aangehaald enkel omdat het blijkbaar lang geleden door een nazi op papier is gezet. Maar dat maakt bovenstaande natuurlijk nog niet racistisch. Eenieder hier die kinderen heeft wil ook hun toekomst veilig stellen, de racisten dat jullie zijn. Als er gestaan had "We moeten het bestaan van ons volk en een toekomst voor zwarte kinderen veiligstellen." zaten de deugers te soppen in hun onderbroekje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
De rechter denkt er anders over. En terecht. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
Ok, zelfhater. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: OiKoFoBiE. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: OiKoFoBiE in je broekje. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Al heeft die zure ktulu wel gelijk over Dypfrys. Oikofobie: ziekelijke afkeer van wat eigen is, m.n. afkeer van de eigen cultuur. Dat is sowieso iets genetisch bij het gros van niet-rechts. En bij individuen zoals Dypfrys. In je broekje. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote:Gemaskerd, de poesjes. Zie je veel bij nazi's. Alsof ze diep van binnen weten dat ze zich moeten schamen om hun denkweijze. En terecht. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Stelletje palinazi's. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Anecdotisch bewijs. Tevens, ze staan daar gewoon te staan met een spandoekkie. Je nazi collega's menen vaak wat verder te moeten gaan. Erg jammerlijk en niet terecht natuurlijk. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Overal zie ik dat staan Free Palastine, stickers, spandoeken of het wordt geroepen. Wat nou als je dat helemaal niet wilt, ook niet als het gratis is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat je 's ochtends voor de kledingkast staat en dat je tot de conclusie komt dat dit het beste idee was wat je erin hebt hangen... "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
Waarom moet daar per se 'blanke' bij staan? Ik heb liefst dat iedereen een veilige toekomst kan hebben. quote: [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 17-01-2025 10:12] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Dat maakt het racistisch, maar laat het oppernazi ND niet horen. ![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Ik denk dat er 'blanke' of 'white' bij staat niet omdat het beter o.i.d. zou zijn maar omdat deze groep mensen specifiek voelt dat blanke mensen/de etnisch blanke groepering in hun voortbestaan bedreigd zou worden. Je zou dan even naar de demografische ontwikkelingen kunnen kijken om te zien of er misschien wat realisme achter die zorg zit. Of het zoals gebruikelijk gewoon meteen voor nazisme uitmaken. Zie maar, mij boeit het niet. Winter is coming ![]() |
|
Je kijkt maar een eind raak. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
De CrImInAlItEiTsStAtiStIeKeN. De domheid is van een peilloze diepte. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Nou ik weet in ieder geval niet wat oikofobie is, dat geef ik dan weer wel toe. Misschien kan een hoogopgeleide even een belerende 'let me google that for you' eruit knallen? Winter is coming ![]() |
|
Het klinkt wel gezellig in ieder geval oikofobie. "Ik heb oikofobie" "O echt, wat leuk meid! De gele of de roze variant?" Winter is coming ![]() |
|
Kom op, zijn jullie nu echt die slogan aan het rechtpraten? Als je zelfs daarvan niet kunt erkennen dat het racistisch is, zit je echt een beetje te diep in de bruine drek. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Nee het is echt wel racistisch. Ik probleem alleen maar de basis vanwaar de slogan ontspringt bloot te leggen. En dat is het gevaar wat ervaren wordt bij de relatieve voortplantingsdrang van het gekleurde gedeelte ten aanzien van het niet-gekleurde gedeelte van de bevolking. Van de overheid moeten we dat ontkennen. We mogen niet zeggen dat indien de trend zich voortzet, dat dan over 10 generaties er 8x zoveel gekleurde mensen zijn en van het niet gekleurde gedeelte nog maar 2% over is. Dat mogen we niet zeggen. Toch valt het eenvoudig te berekenen, dat werkt met groeifactoren enzo. Doe maar eens 1.36^10 en 0.55^10 en leg dat naast elkaar. Maar we mogen dit soort berekeningen niet maken en daar conclusies aan verbinden. Dat is racisme. En dat is ook raar. Dat het gewoon echt niet benoemd mag worden, en dat een simpel rekensommetje verwezen wordt tot complottheorie. Mij boeit het overigens geen fuck. Dan zijn we over 300 jaar toch gewoon allemaal lekker bruin joh, mij maakt het niks uit. Kunnen we tenminste echt relaxed in het zonnetje zitten. Zo is het ook. Winter is coming ![]() |
|
quote: Kijk het uitgetelde forumtrolletje weer een vergeefse poging doen tot binken. Zijn de boorden van je zwarte hemd wel goed gestreken? ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |