|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat klinkt vooral als een onderzoeksbudget wat opgemaakt moet worden met het oog op de budgettering van volgend jaar. Had een UvA-onderzoek kunnen zijn. Aan de andere kant, ze zouden daar eerder de genders van de melk willen onderzoeken aangezien mannen tegenwoordig ook zwanger schijnen te kunnen zijn . Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
Ze zouden eens moeten onderzoeken waarom dit onderzocht moet worden! Bovendien, melk is goor. Chocomelk is wel lekker, maar die kleur, dat kan echt niet meer. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik drink elke dag anderhalve liter volle melk. Smaken verschillen he |
|
RACIST! geintje, kwajongens "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Waarom worden die idioten die dit soort idioterie verzinnen niet gewoon geruimd? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De hitlerkever, dat is toch gewoon de Volkswagen kever. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Omdat ze destijds tot de heersende koloniale elite behoorden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat denkt dat deugvolk nog steeds hoor dat ze verheven zijn tov de andersdenkenden. Dus wat is je punt? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 23-07-2024 17:10] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nou ben ook niet van die hernamingen maar hier kan ik wel aardig inkomen. Vergeet niet, dit is een non issue voor de nederlandse klagers. Het gaat om voornamelijk (zuid) Afrikaanse soorten planten. Het woord kaffer is daar wel wat zwaarder beladen dan neger hier. De apartheid is daar nog geen 35 jaar weg, en het gaat over planten in hun land. Moeten wij daar als Nederlanders daar uberhaupt mee bemoeien? Laten we wel wezen jij of de andere klagers zal geen enkele soort ervan tegenkomen of gebruiken. Het is overigens geen Afrikaanse comissie maar een wetenschappelijke hernoemings comissie die normaal ook over naamgeving gaat.(hernoeming is aan de orde van de dag om taxonomische redenen) De aanpak van de nu zwarte meerderheid in zuid afrika is om te huilen en heeft dikwijls meer te maken met omkeren van rascisme dan rascisme bestrijden. Maar dit heeft wat mij betreft meer bestaansrecht dan de negerkoeken en jodezoenen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Omdat andersdenkenden ruimen problematisch is? #eufemismevandedag Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Kaltstellen is anders voornamelijk een deugvolk hobby. Maar die houden ook graag van eenrichtingsverkeer, dat klopt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wat moet het geruststellend zijn om in zo'n statische en gelabelde realiteit te leven. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Blauwe hap, is dat ondertussen ook een racistische benaming? Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Volgens mijn Indo-vriendin wel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zigeunersaus is ook al in de ban gedaan zie ik. Men mag het nu paprikasaus noemen. Maar de zigeunerschnitzel mag nog wel gewoon. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Bij de marine was dat de standaard benaming voor de rijsttafel die altijd op de woensdag geserveerd werd. Maar goed, dat was 30 jaar geleden, geen idee of het nog zo genoemd wordt. Maar ik denk het wel. Pendek (onderbroek), tampat(je bed), purut(chocolade melk) zijn een paar woorden die me nu te binnen schieten endoor iedereen aldaar gebruikt werden. Ojee. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Is dat nog geen reizigerschnitzel? Ik begreep dat de mensen die hun hele leven op exact dezelfde standplaats staan met hun woonwagen/huis op een kamp graag reizigers genoemd willen worden. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
(this page intentionally left blank) [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 25-09-2024 21:17] Winter is coming |
|
quote: Gewoon zogeunerschnitzel noemen. Dat lost het probleem ook op. Winter is coming |
|
https://x.com/i/status/1848257901271372048 "Saying "good morning" is racism. It seems like a joke but it's not." Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Good mourning! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
https://x.com/MolecuulP/status/1879560338523484562 quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De uitspraak white lives matter is imo niet racistisch. Maar leuzen als Vrolijk blank 2023. Dat wel. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Leerling aan de school der losbandigheid. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |