![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja? en dan nog steeds zo duur ? ![]() Third edition D&D rules sucks! zie jij je het al voor je? Een wizard met full plate armor? of een dwarf Paladin? ![]() ![]() |
|
quote: Uhm ook in 3rd ed. mag een Wizard geen full plate dragen hoor! En wat is er gvd mis met een Dwarven Paladin?!?? [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 26-06-2002 14:23] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
een wizzie met heavy armor kan in 2nd edition ook, daar heb je Armored Wizard. Kan je zelf invullen welk type ![]() |
|
Voor mensen die dichtbij een Dynabyte winkel wonen hebben misschien geluk, sommige dynabyte's hebben het spel al! (bij mij in het centrum natuurlijk weer geen Dynabyte ![]() ![]() |
|
quote: Dynabyte = afzetters ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
YES! Mijn exemplaar is net uit Amerika gearriveerd! :D Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Dwarven Paladin ![]() ![]() |
|
Ik haal hem morgen :D. En hoe is die LM? Ik speel NwN gewoon zoals ik BG speelde, dus ik ga nooit een wizard armor geven ![]() ![]() |
|
Als ik hem morgen heb, dan moeten we eens online gaan LM of andere zm'ers die NwN hebben. ![]() ![]() |
|
Zo ik ben 'm net ff op de laptop op de zaak aan het installeren... I can hardly wait ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: tja kan je doen... ik ga gewoon multiclassen ![]() nu fighter level3 cleric level 1 wizard level 2. gaat prima ![]() en wel met een lompe armor aan he heheh... fak wat rokt dit spel joh.... k vin em zelfs leuker dan WC3 en GTA3 REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
ik wil hem ook ![]() ![]() |
|
Uhm this game is nice (understatement)... ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: heeft paul een ftp server??? kan ik eventueel wel even de iso naar uploaden ![]() duurt het wel even maar dan heb je wel wat REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
quote:hmmm ... ik zit maar met een isdn lijntje te kloten ... schiet niet echt op. ![]() |
|
quote: nee idd... dan gaat het jaren duren ![]() REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh, Neverwinter Nights!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toch eigenlijk wel zo'n beetje het beste spel dat er is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Echt vet! En Morrowind trouwens ook hoor! Ik krijg ze binnenkort allebei en dan is het wachten op Baldur's Gate 3!!! [Dit bericht is gemodereerd door Lord Morgoth op 04-07-2002 0:05] Ad Astra... ![]() |
|
Volgens de Bart Smit hier, krijgen ze hem mogelijk maandag binnen, en als dat niet zo is dan ga ik gillen : AAAAAAAAHH!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 30-06-2002 14:35] ![]() |
|
Ik heb hem! en hij heeeeeeeeerscht extreem Ik ben een Ranger/Warden Level 10 ![]() ![]() ![]() |
|
59.99 wat een teringafzetterij ... ik wil eigenlijk geen 132 gulden voor een computerspel betalen ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
juist ja Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
It's called a masterpiece... Mij heeft 't trouwens maar €45,- gekost hoor ![]() ![]() ![]() Ad Astra... ![]() |
|
quote: wat zijn jullie allemaal duur uit joh ![]() REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
quote: mij heeft het nog niks gekocht hoor ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |