|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja? en dan nog steeds zo duur ? Third edition D&D rules sucks! zie jij je het al voor je? Een wizard met full plate armor? of een dwarf Paladin? |
|
quote: Uhm ook in 3rd ed. mag een Wizard geen full plate dragen hoor! En wat is er gvd mis met een Dwarven Paladin?!?? [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 26-06-2002 14:23] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
een wizzie met heavy armor kan in 2nd edition ook, daar heb je Armored Wizard. Kan je zelf invullen welk type |
|
Voor mensen die dichtbij een Dynabyte winkel wonen hebben misschien geluk, sommige dynabyte's hebben het spel al! (bij mij in het centrum natuurlijk weer geen Dynabyte . |
|
quote: Dynabyte = afzetters Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
YES! Mijn exemplaar is net uit Amerika gearriveerd! :D Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Dwarven Paladin Kan er nog steeds niet aan wennen die hele Paladin al trouwens niet want die gasten mogen echt nooit iets fouts doen en dat maakt het voor mij heeeeeeeeel saai.Een wizard met armor vind ik ook al een ziek idee want het moet gewoon de gast blijven die je moet beschermen omdat hij belangrijk is en geen goede ac heeft enzo |
|
Ik haal hem morgen :D. En hoe is die LM? Ik speel NwN gewoon zoals ik BG speelde, dus ik ga nooit een wizard armor geven . |
|
Als ik hem morgen heb, dan moeten we eens online gaan LM of andere zm'ers die NwN hebben. |
|
Zo ik ben 'm net ff op de laptop op de zaak aan het installeren... I can hardly wait Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: tja kan je doen... ik ga gewoon multiclassen nu fighter level3 cleric level 1 wizard level 2. gaat prima en wel met een lompe armor aan he heheh... fak wat rokt dit spel joh.... k vin em zelfs leuker dan WC3 en GTA3 REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
ik wil hem ook |
|
Uhm this game is nice (understatement)... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: heeft paul een ftp server??? kan ik eventueel wel even de iso naar uploaden duurt het wel even maar dan heb je wel wat REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote:hmmm ... ik zit maar met een isdn lijntje te kloten ... schiet niet echt op. |
|
quote: nee idd... dan gaat het jaren duren REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh, Neverwinter Nights!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toch eigenlijk wel zo'n beetje het beste spel dat er is Echt vet! En Morrowind trouwens ook hoor! Ik krijg ze binnenkort allebei en dan is het wachten op Baldur's Gate 3!!! [Dit bericht is gemodereerd door Lord Morgoth op 04-07-2002 0:05] Ad Astra... |
|
Volgens de Bart Smit hier, krijgen ze hem mogelijk maandag binnen, en als dat niet zo is dan ga ik gillen : AAAAAAAAHH!! [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 30-06-2002 14:35] |
|
Ik heb hem! en hij heeeeeeeeerscht extreem Ik ben een Ranger/Warden Level 10 . Je wilt mij niet met pijl en boog tegenkomen . |
|
59.99 wat een teringafzetterij ... ik wil eigenlijk geen 132 gulden voor een computerspel betalen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
juist ja Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
It's called a masterpiece... Mij heeft 't trouwens maar €45,- gekost hoor Ad Astra... |
|
quote: wat zijn jullie allemaal duur uit joh REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: mij heeft het nog niks gekocht hoor Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |