|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk, na het kijken van de demo kom je volgens mij aan op het menuscherm aan de geluidjes van de muisklikken her en der op het scherm te horen alleen is het beeld pikzwart The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
GE-WEL-DIG spel! Ik heb spellen als Daggerfall en Baldur's Gate nooit gespeeld, maar Fallout en beide Diablo's wel (en D&D 2nd edition). De wereld van NWN is ZO GROOT! Ik heb net pas chapter 2 gehad, en speel het spel toch al een tijdje... Qua roleplayen valt het wel tegen vind ik. Dan maakt het bijv. bij Fallout heel wat meer uit welke beslissingen je maakt in het spel. Ook alle quests zijn nogal straight forward, over het algemeen. Maar dat mag de pret niet drukken . So much territory left to explore, so much creatures left to slay... En een erg toffe verhaallijn! |
|
quote: Zeg manneke leuk dat je fighter/cleric/wizard een lompe armor aanhebt maar dan mag ie dus gewoon GEEN spells casten, want probeer jij maar eens een simsalabim tovertruukje te doen als je 50 kilo aan je aarsch hebt hangen ...en volgens de regels mag t ook niet trouwens. Maarre....... je kan ook Elven Chain vinden dan mag het wel. En trouwens de Bard is veel vetter dan alle andere klassen bij elkaar... kun je ook leuke truukjes mee doen enzo Tensers Transformation enzo is altijd lollig met Bard (Blade om precies te zijn uit BG II) en er waren nog wel wat van die truukies maar die ben ik ff vergeten. Is al laat!! Nee |
|
Ik ben nu een level 20 barbarian met chainmail +3 en een longsword +3. |
|
Nog een toevoeging: wat ik gewoon slecht aan dit spel vindt is dat ik voor de neus van een bewoner een kist kan openbashen en het geld dat daarin zit mee kan nemen, zonder dat die bewoner zich daar druk om maakt! |
|
Nou niet altijd hoor, ik heb vaak genoeg gehad dat ik aangevallen werd. |
|
quote: Ik nog nooit! Ja ok, ik ben een dwarven fighter met strength 21, misschien vinden mensen dat wel eng... "Take anything you want, then just get out of my house!" Move silently ligt het iig niet aan, want die heb ik verrassend genoeg niet . Hmmz, maar toen ik die strength nog niet had kon ik ook al gewoon plunderen wat ik wilde, dus... |
|
Ik heb nu een level vier fighter, jippie. Ik vind het wel een cool spel, zat net nietsvermoedend drie uur achter elkaar te spelen en nu moet ik dus ff gaan ontbijten . |
|
Tijd voor een betere videokaart. Soms stottert die een beetje . Maar ach het is speelbaar. Ik moet nu een draak verslaan. |
|
Wow, heftig . Deze nieuwe PC is echt superrelaxed, ik draai het op 1024x768 (meer kan m'n monitor niet aan) en high detail en de hele shit. Prachtig! |
|
Yep prachtig spel. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 24-08-2002 14:29] |
|
quote: Wat dat betreft zitten er erg vette dingen in het spel idd! Ik noem bijv. het summonen van Belial . Volgens mij is daardoor mijn alignment ook behoorlijk veranderd opeens . |
|
In welke chapter zit je ? |
|
Begin chapter 3, ik heb dat dorp verder nog niet bekeken. |
|
Ik ergens halverwege chap. 3 Die draak is te sterk . |
|
Hmmz... FLYING creature? |
|
Hij gebruikt vaak Fright, dan loopt me char bang weg. En dan slayed die me gemakkelijk. |
|
Btw speel jij ook online ? |
|
Is dat een mind-affecting spell? *hoop hoop* One of my immunites . |
|
Yep it is. |
|
quote: Sinds vandaag heb ik ADSL, dus zou ik dat kunnen doen . Maar hoe werkt dat precies? Zeg maar, iemand heeft een wereld gecreerd, waar je in rondloopt en kunt doen wat je wil, of speel je gewoon in de game-wereld zoals je die kent? (Neverwinter/Port Llast/Luskan enz) Dus zeg maar, in de savegame van de host, net als bij bijv. Diablo II multiplayer? |
|
Je kan met meerdere mensen de chapters spelen of rondlopen in modules die mensen gemaakt hebben. (modules zijn gewoon gemaakte/bestaande werelden met daarin quests) Of je kan vechten tegen andere in een arena. Er is ook een groep bezig om Middle-earth te bouwen. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 24-08-2002 15:00] |
|
Als die groep het goed doet zijn ze daar heel erg lang mee bezig . |
|
Binnenkort ff online ? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |