IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Neverwinter Nights Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 24-08-2002 15:06 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2002 15:01 schreef Witchking het volgende:
Binnenkort ff online ?

Prima (zie e-mail).

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 24-08-2002 15:09 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

ok dan

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-08-2002 15:43 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

is de NWN wereld groter dan die van Morrowind?

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 24-08-2002 17:07 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik denk van niet.

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 24-08-2002 17:10 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Of kan je met Morrowind ook werelden maken?

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 24-08-2002 17:39 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

MorroWind is minimaal 10 keer groter dan NWN.
Vooral als je gaat reizen zonder 1 SiltStrider of per boot.
Je kan inderdaad bij morrowind wat velden maken maar meer dan dat weet ik niet.

MorroWind valt vies tegen als je de hoofdmissie eerder uitspeelt dan de wat kleinere missies...
Morro heeft ook een zwak einde.
Heb hem al uitgespeeld maar heb niet het gevoel dat er het einde "glorieus" genoeg was. Klein rotfilmpje en na het uitspelen veel bugs met NPC's.

Morrowind is niet slecht maar gewoon te grootschalig om bugloos te zijn.

tip: Umbra versla je met gemak als je 1 Frost Argonaut (scroll) gebruikt...

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-08-2002 20:13 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik loop altijd maar wat rond ik de wereld van Morrowind. Ik vind de hoofdquest niet leuk. En ik vind ook 60% van het eiland (de hele Ashland-region, de vulkaan en al het andere grauwe dus) niet echt mooi. De groenere delen van het eiland zijn mooier, dus daar vermaak ik me wel jah.

Maar inderdaad, misschien zou het wel niet zo erg zijn als NWN een wat kleinere wereld heeft als het spel maar wat minder achterlijke fouten bevat. Een betere journal bijvoorbeeld, die van Morrowind zuigt echt hard.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-08-2002 20:15 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 24 augustus 2002 17:10 schreef Witchking het volgende:
Of kan je met Morrowind ook werelden maken?

Morrowind ligt omringt door een eindeloze zee, die je helemaal vol kunt bouwen als je verder geen leven hebt. Dus Morrowind is oneindig groot

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 03-09-2002 18:14 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik heb net Neverwinter Nights gekocht en ik moet zeggen dat ik wel enigzins teleurgesteld ben. Je word van het begin af aan meteen bij de hand genomen ... je moet die ene grote mainquest wel doen. Totaal geen vrijheid; net een autotijspelletje, waarbij je alleen maar de baan uit kan rijden

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 03-09-2002 18:26 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Het spel gaat vervelen, (single player dan).
Ik denk dat dit spel meer op multiplayer gericht is.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 03-09-2002 18:27 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

daar baal ik dus van

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 03-09-2002 18:36 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Laatste tijd zijn er niet echt heerschende games uit gekomen (voor mij dan).

Warcraft III, tja dit zijn geen soort spellen voor mij.

Alleen medal of honor en rtcw eigenlijk.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-09-2002 18:39 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

De meeste quests stellen idd niet veel voor, maar bepaalde "gebeurtenissen" en ook het verhaal zijn wel de moeite waard.

Voorbeelden zijn het summonen van Belial, ik ben al 3 dragons tegengekomen , ancient tombs, enz. Gewoon D&D visualised!

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 03-09-2002 18:54 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Zitten gave dingen in ja. maar het spel 'grijpt' me niet meer vast.

Het heeft zijn greep verloren om het zo maar even te noemen.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-09-2002 19:13 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Als ik het uitgespeeld heb knikker ik het ook meteen aan de kant hoor . Multiplayer spelen lijkt me minder interessant dan D&D irl zeg maar.

Ook bij Warcraft III: uitgespeeld en niet meer interessant... Wel jammer, want daar heb ik erg lang naar uitgekeken.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 03-09-2002 19:19 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

jah. weinig spellen blijven tegenwoordig lang boeien ... dat is zonde ... vooral omdat je er zo fuckin veel geld voor neerlegt

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 03-09-2002 19:52 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

De modules die je kan downloaden en online kan spelen, maken het nog leuk.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-09-2002 13:25 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Zo, uitgespeeld... En opeens niks anders meer te doen op de computer dan internetten...

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 14-09-2002 14:07 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 14 september 2002 13:25 schreef TNightmare het volgende:
Zo, uitgespeeld... En opeens niks anders meer te doen op de computer dan internetten...

Gelukkig is Icewind Dale II uit; kun je daar weer een bak geld aan verspillen

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-09-2002 16:25 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

help!!! Ik heb dus nwn maar als ik het speel MET geluid dan valt ie na 10/15 minuten uit (nouja ik krijg een blauw scherm en daarna is heel mijn computer fokked). Als ik het geluid uitzet dan is er niks aan de hand en kan ik lekker spelen.
Kan ik ergens een fixer downen? Ik heb op het nwn forum gekeken naar posts met hetzelfde probleem, maar daar staan updates die ik al heb..

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-09-2002 10:09 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Welk besturingssysteem heb je?

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 26-09-2002 12:37 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 10:09 schreef Lord Morgoth het volgende:
Welk besturingssysteem heb je?

windows ME (dont blame me..das et enige waarmee een Packard Bell een beetje draait..)

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 26-09-2002 12:56 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hmm ik had hetzelfde probleem met Baldurs gate II onder ME...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 26-09-2002 20:00 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 12:56 schreef Lord Morgoth het volgende:
Hmm ik had hetzelfde probleem met Baldurs gate II onder ME...

heb je er toen een oplossing voor gevonden of niet?

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 26-09-2002 21:10 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Welke instellingen heb je bij je geluid?

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com