quote:
Op 7 juli 2003 9:05 schreef Dunne_Hein het volgende:
Volgens mij heb je het nu over online-updaten. Je kan ook de file los downloaden waarbij er niet op serienummer wordt gecontroleerd. Maar je hebt wel kans dat je eerst weer een schone install moet doen voordat je hem kan updaten aangezien je waarschijnlijk met een cracked exe werkt (weet niet meer hoe ik het gedaan had).
Daar had ik het inderdaad over. Het is natuurlijk wel lastig omdat er redelijk vaak nieuwe patches beschikbaar zijn en ik dan weer een enorm bestand moet downloaden. Maar als ik het spel op beide computers gewoon niet meer update en nog even wacht voor ik online ga spelen is het wel een oplossing. Ik zal eens zoeken of ik ergens een file kan vinden met de nieuwste update. Dat opnieuw installeren zal toch moeten gebeuren als ik het nog wil laten werken.
quote:
Op 7 juli 2003 11:39 schreef Rasputin het volgende:
Zeg Bram, met welk programma brand jij doorgaans??
Ik kan er een image van maken met clone cd maar ook met een (oude versie) van Nero.
Doorgaans brand ik niet, maar ik heb Nero 5 op mijn computer staan en kan branden in Windows. Ik heb wel even opgezocht wat een image is, maar waarschijnlijk is een image voor mij te groot om te downloaden. Hoe groot is zo'n image ongeveer?
quote:
Op 7 juli 2003 11:48 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja dat gaat dus ook niet werken, je moet het origineel gekocht hebben om online te kunnen gamen
Ik heb het spel origineel. Het probleem is dat ik niet met een enkele versie van het origineel spel over netwerk kan spelen.
Edit: Waarschijnlijk zal het updaten wel minder worden want het spel is al een jaar uit en er is een add-on uitgekomen, maar als ik geen offline update kan vinden is de enige oplossing (zonder het spel te downloaden) waarschijnlijk het spel spelen zonder updates, andere serials werken namelijk wel bij het installeren.
Edit: Misschien iets gevonden. Zou iemand dit even willen vertalen?
Crack
eredetileg a 3. CD (playcd) SecuROM védelemmel volt ellátva. Szerencsére ezt a Bioware az 1.23-as patch-ben eltávolitotta, ezért az új verziókhoz csak NoCD-patchokat adnak ki, tehát akinek megvannak a CD-k, annak CD-keyen kívül nem kell más.
És most következzenek a file-ok:
NWN updater 1.18 ( 0.6 Mb ) - Offline-hoz kell, a manual update-vel együtt
1.29 to 1.30 manual update ( 11.6 Mb ) - Offline-hoz kell, az updaterrel együtt
Critical update 1.30 (55 Mbyte) - Offline, önnálló. Csak SIMA NWN-hez jó!
Critical update 1.30 (29 Mbyte) - Offline, önnálló. Csak a SoU-hoz jó!
Camera Hack 1.30 (1.6 Mbyte) Csak saját felelõsségedre használd!
[Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 07-07-2003 14:16]