|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ook! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik ga volgende week ergens, als de eerste drukte een klein beetje over is... Ik kijk er wel naar uit. Ik vond The Matrix I echt een supergoede film in de zin van toch een goed verhaal (ook al kan het niet aan een film als Existenz tippen, maar ja...) met state-of-the-art special effects. Het mooie aan de special effects in The Matrix I was dat het daarvoor nog niet vertoond was... ff afwachten met welke nieuwe dingen The Matrix II aan komt zetten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zie er ook naar uit. Ben erg benieuwd naar de twins. De trailer belooft veel goeds. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Euhm... de mogelijkheid tot het dodgen van kogels maakt juist een groot deel van het idee achter de film uit. En de martial arts horen er wat mij betreft net als deel 1 gewoon in. Zenial |
|
Ik ga die film zeker in de bios zien, wanneer weet ik nog nie precies. De matrix regeerde en was toch wel origineel imho, maar het probleem is hoe je een filosofisch onderwerp als de waarheid achter de waarheid diep genoeg kan uitleggen zonder de aantrekkingskracht op het publiek te verliezen. *Follow the white rabbit neo* "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik wil deel II erg graag zien, vooral nadat ze deel I deze week op de TV hebben uitgezonden. Ik ben benieuwd. zlfs recensisten mochten de film niet zien voor vanavond. uit angst dat de film illegaal op het net terecht zou komen. |
|
om te reqgeren op een post van dat de ;atrix niet origineel zou zijn, wel, wat is harry potter, LOTR, Spiderman, Hulk, X-men 2, Spiderman2, Star Wars, ET, en duizenden andere films dan? uiteindelijk is geen enkel film origineel, want iedereen heeft ooit wel eens een idee gehadm en er een film van gemaakt. Dus nu is het de bedoeling een idee te vernieuwen, en liefst te verbeteren. Ik ga zaterdag zien, ik wilde avant-premiere gaan zien, maar ik ben pas vrij op zaterdat, en net zoals heel wat mensen ken ik zowat elke scene of tekst in heel de film. (dodge this) We Are BrederLord |
|
Jahh ik wil de matrix graag zijn.. De eerste vond ik zelf ook wel goed |
|
quote: haha, dude, get a life... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik heb hem nooit helemaal gezien, telt dat ook? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Nee dan ben jij gewoon stom |
|
Ik heb de film een paar weken pas voor t eerst gezien, daarvoor dacht ik altijd, lijkt me echt geen reet aan maar ik vond hem te gek! Ben benieuwd naar deel 2! |
|
Ik ga zaterdag deel 2 zien Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Vanavond 22.00 zit ik er!!!!!!!!!!!! MATRIX RELOADED!!!! |
|
*jaloers* Zenial |
|
Ik zit er vanavond ook! Samen met Muilkorfje! [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 15-05-2003 16:13] |
|
quote: Waarom hij eet vanavond vis. Bazzio Attacks!!! |
|
Muilkorfje: Meheh, niet overtuigend. Te weinig diepgang. NEO IS EEN RETARD!!!!! Neo kreeg in deel 1 nog kung fu les Helaas had ie z'n 2delige cursus Itoneum niet afgerond... Neo's antwoord op diepgang: "i'll kick u in the nuts". Veel jatwerk... Jade: Het goede van de eerste film vond ik dat de Wachowski Brothers een goede balans hadden gevonden tussen ongeloof- en geloofwaardigheid. Helaas is de balans in deze film zoek. De film heeft me niet weten te overtuigen. Was in de eerste film de wc-tegeltjesfilosofie nog - terecht [want niet interessant genoeg]- ondergeschikt aan de actie en special effects, in de tweede film denken ze wel dat ze dialogen kunnen schrijven terwijl deze de diepgang van een met-botox-ingespoten-voorhoofd blijken te hebben. De gekunsteldheid die de eerste film droeg is de ondergang van de tweede geworden. [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 16-05-2003 2:38] |
|
Ik was er al een beetje bang voor dat dit zou gaan gebeuren. Deze reacties bevestigen dat vermoeden. Maar ik ga em zeker nog zien. Ik vond deel 1 erg sterk en ook al is deel 2 minder het lijkt me nog steeds een film die ik erg gaaf ga vinden. |
|
Ben benieuwd ik ga morgen. |
|
ik wil ook!! volgende week dan maar... |
|
quote:Zal wel vertellen hoe die afloopt dinsdag. |
|
Heb ik QTP gedownload draaien de film niet van de matrix site. Het zal wel weer aan digibeet gummibeer liggen. |
|
HIJ WAS VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gister naar de premiƩre geweest, en met verbazing gekeken! Super gewoon!!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |