|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zal hem vanavond eens gaan kijken |
|
In de scene waar Morpheus op die vrachtwagen staat en zijn katana aan de zijkant van de vrachtwagen steekt ongeveer halverwege. Maar als Trinity met de keymaker aan komt rijden dan staat Morpheus ineens op de katana die ineens aan de onderkant gestoken is! En als hij de keymaker op de truck gooit kijk dan goed naar het gezicht van Morpheus, duidelijk een stunt double. Erg slordig.. dood |
|
quote: Ik ben blij dat de meeste mensen er zo over denken.. Nu is de trilogie helemaal cult. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Deel II van The Matrix kan zo in het rijtje "Dirty Dancing," "Salsa," en "Fame" (en ga zo nog maar even door): nauwelijks tot geen verhaal, maar wel een hoop danspasjes. Touché, pussycat! |
|
quote: Misschien slaat mijn fantasie op hol, of ben ik helemaal gek geworden, maar ik vond het 2de deel net interessanter worden, qua verhaal.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ja, dat had ik dus ook. En qua stunts bleef het toch lekker op hetzelfde niveau als deel 1. Ik denk dat veel mensen (waaronder ikzelf) zich hebben geergerd aan de te lange feest scene. Maar om daar nou de hele film op af te kraken... De onderliggende symbolieken zijn ook heel mooi gedaan in dit deel. Kan er niks aan doen, ik vond hem toch erg goed. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Het enige wat er imo qua verhaal gebeurt, is de draai die ze er aan geven als dinges bij de archtitect komt (nou ja, misschien ook dat stukje bij het orakel). Voor de rest veeeeeeeel vechtscenes volgens het bekende recept, alleen kan dinges steeds meer vijanden tegelijkertijd aan. Wat mij betreft is dit visuele overkill en niet iets dat het aantrekkelijker maakt/iets toevoegt. Die dans/neukscene vond ik inderdaad ook irritant. Niet zozeer omdat ie te lang was, maar meer omdat ik het genre muziek erg voor de hand liggend vond, en al dat geile gedoe op de dansvloer afbreuk vond doen aan het beeld dat de filmmakers probeerden te scheppen van het volk dat in Zion leeft. Ieder z'n meug, hoor, maar ik vond dit niet "een film." Het is slechts een deel van een groter geheel, het is niet af; het vervolg is al aangekondigd. Ik kwam met het zeer onbevredigende gevoel dat ik de volle prijs had betaald voor een halve film uit de bios. Ik denk dat als ze alle drie de delen hadden samengevoegd en zich wat meer op de verhaallijn hadden geconcentreerd i.p.v. dat eeuwige geknok, dat er dan een veel acceptabeler film uit was gerold. Maar ja, dat levert waarschijnlijk niet genoeg op. Touché, pussycat! |
|
Nou net even deel 2a en deel 2b gezien. Wel een leuke film maar deel 2b valt toch wel tegen met de actie e.d. |
|
Revolutions vond ik toch veel beter dan Reloaded. Een bijna drie kwartier durende actiescene in Zion! dood |
|
Nou, daar word ik dus niet bijster enthousiast van. Touché, pussycat! |
|
wat een zaad film! revolutions..... my ass!! van de 2 uur 1 uur lang naar wat hard geluid luisteren en naar schietende transformers kijken..... ze hadden er veel meer mee kunnen doen! geef mij deel 1 maar! I Find That I Am Not There... |
|
Ik heb laatst The Matrix 1 gezien. Ik snap em eindelijk, goede film! |
|
zeer gave film die deel 3 |
|
Damn..ik ben echt benieuwd naar deel 3. De reacties van degene die 'em wel al gezien hebben lopen zo uiteen... Snaackie en ik gaan maandag! Don't blush when I rip you open |
|
Ik ga morgen heb er zin in. De film draait elk half uur morgen. |
|
quote:Ziek he! Je gaat zeker naar Pathe de Kuip? Don't blush when I rip you open |
|
quote:yep en als ik de voorstukjes moet geloven ga ik zeker twee of drie keer. |
|
quote:Deal! Don't blush when I rip you open |
|
quote:gezellig, maarruh dan blijf ik wel slapen |
|
quote:Lijkt me een goed plan! en gezellig! Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |