|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ook! Ik werd al bang.. Ik ga morgen of maandag.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Wil je mee morgen? Zenial |
|
quote: Jaja, ik zie het al, wordt een dure film! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: dan neem je toch ff een snelcursus liften van Beli Ik ga binnenkort met een paar vrienden naar Antwerpen voor een film of 3 aldaar |
|
~listen to the beat of balck wings~ |
|
FUCK!!!!!! Die film is FUCKING goed!!!!! Ik ben gisteren geweest, ik ga er morgen weer heen!!!!!! ps. "Goed" is geen goed woord om mijn emoties omtrent deze film uit te drukken. Bij gebrek aan betere ben ik dus genoodzaakt "goed" te gebruiken. Natuurlijk zijn woorden zoals "magnifiek" en "uitmuntend" iets diepgaander dan "goed", maar komt uiteindelijk toch op hetzelfde neer. The Matrix Rulez! There is no religion higher than Truth! |
|
k ga er nog heen, k vond ut eerste deel wel keivett ~listen to the beat of balck wings~ |
|
quote: Gezellig Zenial! Don't blush when I rip you open |
|
Ik ben vandaag geweest, was best aardig. Vooral het laatste gedeelte kon ik waarderen (waarop lijkt die man in die stoel toch? ). Aanrader, zeker als je deel 1 gezien hebt. |
|
quote: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg En er saat nog steeds balck wings trouwens. Of MoEt Ik SoMs Zo PrAtEn VoOr Je HeT sNaPt [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-05-2003 21:13] |
|
zeer mooie film, enige nadeel is: je wilt het volgende deel ONMIDDELLIJK zien.(net als bij The lord of the rings) |
|
Hehe, inderdaad Overigens; Als je even blijft zitten na de film krijg je de trailer van deel 3 nog voor je kiezen, altijd aardig op 't grote doek |
|
quote:en dat hoor ik nu. |
|
heb hem net gezien, erg heerschend, al was ie wel beetje voorspelbaar af en toe. maar goed.. nu wachten op deel zoveel |
|
Whoooooooooooaaaaaaa hij was cooool!!! De bla-bla stukjes tussen de actiescenes waren soms wat lang+saai maar whooooooooaaaa wat zaten er toffe dingen in!!! Alleen erg irritant, dat plotselinge einde... nu wil ik deel 3 zien!!!! AAAaaaaaaaaaaaa!!!! Zenial |
|
quote: lol In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Waaaaah vette film!!! De special effects waren niet zo goed als in de eerste (er is meer met de computer gedaan, en 't ziet er soms nogal slordig uit), maar het camerawerk was echt subliem! De filosofie achter de film is nu plots heel wat interessanter geworden, en deze Matrix Reloaded, een 'overgangsfase' naar de 3de film, zit boordevol clues waarmee het verhaal nog alle kanten uitkan. Ik moet echt nog eens gaan kijken, en kan niet wachten tot het volgende deel.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: *zucht* daar kwam ik dus ook achter... een dag nadat ik de film gezien had... ik vond de film trouwens echt super vet! vooral het deel na de pauze WAAROM DUURT NOVERMBER NOG ZO LANG!?! |
|
euh .. ikke ben ook geweest afgelopen vrijdag..maar euh...ik heb er niks van gezien. Vond het niet echt geweldig en ben in slaap gedonderd Best jammer eigenlijk. Mijn vriend vond hem in ieder geval ongelofelijk goed!! Maar ja ik was ook al geen fan van de eerste Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: En dat hoor ik ook nu pas.... Ben Zaterdag geweest, was erg goed, maar nu ik weet dat de trailer van Revolutions er achteraan komt, moet ik snel weer! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Damn, heb ik ook gemist! Grmbl.. was te snel achter m'n sigaret aan't lopen.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
die trailer kan je wel downloaden, kheb em zelfs al gezien "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb em gister gezien, vond het een goede film... af en toe wat saaie stukken maar verder leuk om naar te kijken Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
en... zijn er nog mensen met theorien over het vervolg van op deze film? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |