|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmm ja heb je gelijk in, maar bedenk wel, het is en blijft SF hè, dus alles is mogelijk. Dus het kan best dat er een stuk van Smith in Neo zn brein is gekomen(het menselijk brein is gemanipuleerd door een programma?), dat Neo daarom de sentinels kan voelen OOK is het niet duidelijk of neo wel die sentinels uitschakelde, aangezien vlak daarna The Hammer verscheen quote: Goed punt, dit wist ik niet meer, versterkt wel jouw punt over een 2e matrix. Toch vind ik het nog steeds voor de hand liggend, de Wachowski's zijn hopelijk slim genoeg om in te zien dat dit scenario te voorspelbaar is quote: Hmm, maar was de architect er wel op voorbereid op een mischien onvoorspelbare keuze van Neo? door Liefde had hij de andere deur gekozen. Zodoende is het reboot scenario van The Architect in duigen gevallen aangezien de taak van Neo was om de mainframe in te stappen zodat alles gereboot kon worden en zion kon tegelijkertijd weer vernietigd worden En the Oracle, is ze nu wel of niet een onderdeel van het Systeem? Ik denk van wel, haar taak was denk ik gewoon om the One te vinden en hem de goede richting sturen naar the architect [Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 21-05-2003 14:42] I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Hier wat The architect zei over Zion alsof het een echte wereld is, tenminste zo vat ik het op : 'You are here because Zion is about to be destroyed. Its every living inhabitant terminated, its entire existence eradicated' |
|
Ok na wat speurwerk heb ik hele conversatie met The Architect en Neo gevonden quote: I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
|
|
Ik heb nu al gezegd tegen mijn vriendje dat hij volgende keer maar iemand anders moet zoeken voor hem te vergezellen.. De eerste film vond ik niet geweldig maar toch stukken beter dan de tweede, wat gaat dat over de derde zeggen. Maar ok dat is mijn mening, kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het wel leuk vinden. Kwestie van smaak! Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote:Ok op zich is het een heel goed concept ja! helemaal mee eens! maar als ik naar de film ga wil ik liever naar een iets minder diepzinnigs gaan kijken. Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
mja sinds ik dat gesprek tussen neo en de architect zag volgde ik het verhaal niet helemaal meer.. wel vond ik de gevechten dit keer zeker beter dan in deel I. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
zwaar vette film. |
|
Ik heb 'm dus ook gezien , en de scenes met het vechten enzo vond ik erg koel , maar...die R&B clip erin was zo stom!! Toen ze allemaal gingen dansen, en je die vieze ranzige bezwete lichamen tegen elkaar aan zag schuren, en dat die Trinity en die andere knakker laggen te krikken, zo overbodig...maar los van dat vind ik het dus wel een goeie film. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
|
|
Ik heb hem dus ook in het weekend gezien; Ik vond hem een beetje tegenvallen tov de vorige maar echt teleurgesteld ben ik niet. Ik vond het al bij al een stoere film!! [Dit bericht is gewijzigd door metalfreaky op 22-05-2003 18:50] |
|
Ja ik heb gister ook de matrix 2 gezien. blablabla Spoiler alert blablabla Sommige zeiden dat een tweede matrix te voor de hand zou liggen en dat de blablaba brothers dit niet zouden, maar met het hele neo wordt christus-achtig persoon hebben de blablabla brother al een zeer voor de hand liggend iets gedaan (hoor ik daar iemand dune zeggen? ) Ook zijn er zoals gezegd redelijk veel aanwijzingen voor een 2e matrix: smith in 'echte' wereld, neo doe onmogelijke dingen in 'echte' wereld, de hints van de Arc. Het Neo-wordt-christus gebeuren blijkt gelukkig onzin, aangezien het maar een controle maatregel van de matrix is (godsdienst is controle ). Een van de meest grote aanwijzingen vind ik die Snaack heeft gegeven met "People define their reality by their suffering". Ik ben benieuwd wat het derde deel voor wending aan het verhaal geeft. Hopelijk blijkt in deel 3 ook dat ze eens echt iets zinnigs kunnen zeggen en dat het erge pseudo-filosofische geblaat gewoon de matrix aan het werk is die een rookgordijn probeert te creeren Maar de vechtscenes waren wonderschoon, af en toe leek het wel ballet Ik noem het vechten in de hal van het huis in de bergen, de achtervolgingsscenes op de snelweg Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ik weet niet of ik onbewust verwachtingen had, maar deze film heeft me niet kunnen raken. Ik voel ook totaal geen neiging om erover na te gaan denken of zo. Maar ja, SciFi en ik gaan gewoon niet samen. Pluspuntje was wel die achtervolging op de snelweg . |
|
Zion deed me van de eerste aanblik aan Star Wars denken; en dat werd dan nog versterkt doordat er daar ook zo een grijze "chancellor" de macht in handen heeft. Zoals jullie wellicht weten is de chancellor uit Star Wars stiekem ook de leider van the dark side. Ik kan maar hopen dat dat in the matrix 3 niet zo zal zijn (chancellor als controlemechanisme; in de theorie van 2nd level matrix dan) anders ga ik die Wachowski broers persoonlijk op hun gezicht gaan slaan In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Juistem! Tijdens die scene heb ik de nooduitgang goed onderzocht en waar dat gekraak vandaan kwam... Linkerbox pathe (Eindhoven) |
|
net gezien....gave effecten maar t is niet de geweldigste film die ik ooit heb gezien wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ja, same here. Dat apenholgedans en dat gekrik van trinity en neo was echt overbodig. Maar die vechtscenes waren echt mooi zoals ik al zei Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ook ik ben met mijn maat Marc Kooij naar 'The Matrix 2 - Reloaded' geweest. Een zeer goede, spannende, boeiende film! Smaarbekfol Eh juh, gean fuort juh, oars spuitsje ik dy de bilch fol! |
|
Ik vond het een goede film, maar zeker niet geniaal, de dialoog met De Bron was interressant maar een beetje moeilijk te volgen af en toe... De vechtscenes waren zeker spectaculair, helaas voor sommige dingen die te duidelijk volledig computergeanimeerd waren (dus ook de hoofdpersoon). Sommige aspecten van the matrix 1 zijn wel uitgewerkt maar over het algemeen een ietwat teleurstellend gevoel ondanks de goede "entertainmentvalue" "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik heb de film gister gezien. En ik was onder de indruk. Eindelijk eens een film met een goeie actie én een fantastische verhaal lijn. Eindelijk een film waar je zelf gedwongen wordt na te denken en linken te leggen tussen bepaalde elementen. Ik vond het een ontzettend goeie film. Ik wil hem zeker nog een aantal keer zien. Het valt me zowiezo op dat er heel veel voorgekouwde pulp films gemaakt worden waar je alleen maar naar hoeft te kijken, en zodra je de zaal uit loopt het je eigenlijk geen reet kan boeien wat er nou in die film gebeurd is. Dat had ik met deze film helemaal niet, ik zit er nog steeds over na te denken hoe het hele verhaal in elkaar zit en wat er in deel 3 kan gaan gebeuren. Klasse film |
|
Beetje jammer dat het gross van de negatieve reacties in de vorm is van "Slecht hoor, die Jurassic Park 2, alweer met dinosaurussen" Spoilers voor degene die X-Men 2 en LotR 3 nog niet gezien hebben. In de eerste spelen er weer Marvel superhelden (die wolverine vecht nog steeds met zn klauwen) en naar het schijnt speelt Frodo weer met diezelfde ring in LotR 3 Ik vond The Matrix Reloaded juist een zeer sterk vervolg van deel 1. Er wordt veel aangestipt, maar nog niet uitgelegd, wat in deel 3 of het spel duidelijk zal worden. Die vechtscene's waren juist gaaf, maar de filosofische stukjes waren idd nogal langdradig. |
|
Ik kan er lang en kort over lullen, maar het feit blijft dat de Matrix Reloaded een uiterst vermakelijke film was PUNT. (voor de rest sluit ik mij geheel bij Bint aan)... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Wat een geweldige film! Ik ben zaterdag dan toch eindelijk geweest. Die scene in Zion met dat feest en de beelden van Trinity en Neo ertussendoor...met die muziek eronder...heel erg mooi gedaan!!! Verder waren de fight scenes natuurlijk weer heerschend...en de fouten...ik wil het niet weten! Wat een film! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ik ga hem vanavond kijken...ben wel benieuwd Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |