![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
wie gaan er 30 November naar Arch enemy,Outburst,Enraged(bolwerk sneek) -Orion ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Is dat niet 29 november ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
nee zaterdag 30 november Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Waar is dat ergens? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
sneek ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Ah vandaar, op 29 november komen ze dus in de effenaar of de 013 (ik weet niet meer welke van de 2) en daar ben ik wel aanwezig. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
ik ga de 29e in de effenaar ![]() lekker dichtbij ![]() |
|
De 29e zeker !! Alhoewel ik plannen heb om ze 3x te gaan kijken, dus ook in de Biebob. Moet effe kijken, Friesland is dik 2,5 uur rijden ! Maar ja, voor Arch Enemy EN Outburst moet je wat over hebben natuurlijk. BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
quote: De Carnman zal ook present zijn ![]() ![]() |
|
Hmm, ik wil de 29e ook wel naar de Effenaar, maar ik moet waarschijnlijk werken ![]() Drink met matuh............., nooit alleen. ![]() |
|
Yep, en dan nog de Biebob BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
nope, heb al tankard ![]() |
|
ik ook Zaterdag arch enemy - zondag Tankard ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
30e naar Sneek: (Zie topic titel!) - Orion ![]() - Greycloak - Sassette What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Gaan er niet meer mensen ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
29e naar de Effenaar: -Misanthrope [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 18-11-2002 22:29] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: ik gaan 1 december in Belgie ![]() ![]() |
|
29e naar de Effenaar: -Misanthrope -Mirandarijntje -Zenial Ik ook.... kijken naar angelaaaahhh... ![]() ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
helaars.. 29 november naar Tankard 30 november naar HELLTRUCKERRRRRRRRRR ![]() Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
[quote]Op 19 november 2002 12:53 schreef Zenial het volgende: 29e naar de Effenaar: -Misanthrope -Mirandarijntje -Zenial -EvilPietje BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
quote: uuuuuh Carn jij moet ook in dit lijstje!!! NU *hup* ![]() nja Carn gaat dus ook mee ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Ik ga ook ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote:Ik neem een fototoestel mee! ![]() ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: NEEEEEEE! Er komt geen foto van mij op het internet ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |