![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
uuh ik let niet zo op andere mensen en kijk ook weinig om me heen ![]() achter mij was die pitt waar ik soms ook in meedeed Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Ow...ik stond op de 2e rij...met mijn rugzakje van Knorretje ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
hoe zag je er verder uit,want ik heb wel een knorretje gezien ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Groot,blond.,niet dik niet dun,..had topje aan met van die "vleermuismouwen",handschoenen v;kant zwarte lange rok,netkousen en New rock booten Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
heb je oo kfoto vanjezelf kan ik het iets beter zien heb ik ook beter beeld. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Waarom zeggen personen nooit iets hier als ze iemand herkennen? ![]() |
|
quote: Dat is true(c) Frietbal! ![]() |
|
quote: Het probleem is dat ik nooit iemand herken. Maar als ik iemand meen te herkennen vraag ik het gewoon. Wat boeit dat als het die persoon ook niet is. ![]() ![]() |
|
quote: Psies! En het kan ook grappige taferelen opleveren.. hij- Heuj! Ben je toevallig zeszeszesievolmetolbitsjzeszeszes van zm? zij- Uhm ![]() ![]() hij- ow, sorry, ik dacht je te herkennen Nieuwe versierstrategie! Doen alsof je iemand van een forum kent ![]() ![]() |
|
ik denk gewoon dat mensen w88 tot iemand anders de eerste stap net. tenminste dat doe ik denk vast dat mer mensen dat doen ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: hehe heb je wel wat om tegen haar te beginnen lullen ja ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 03-12-2002 19:19] ![]() |
|
Ik ga geen mensen van ZM aanspreken zeg, die wil ik niet eens kennen. ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Denk de meeste jou ook niet ![]() ![]() |
|
quote: Ik jou ook niet hoor, chri........ *slik* ![]() |
|
Arch enemy was bestvet in sneek ![]() Ik was trouwens degene met een aberbeltz shirt aan over een trui. En die gozer met z'n korte blonde haar, had ie een purgent stench shirt aan? ![]() |
|
die blonde was had volgens mij teveel ge ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Ah, dan bedoel je iemand anders dan dat ik in m'n gedachten had ![]() Volgens mij heb ik hem trouwens wel eens half dood op een grond zien liggen tijdens Massacre Madness in Leeuwarden, toen niemand hem wou opvangen ![]() ![]() "edit" [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 03-12-2002 19:40] ![]() |
|
quote: Ik denk dat niemand van ZM mij aan spreekt want ze weten niet wie ik ben want ik heb geen foto of persoonsbeschrijving of wat dan ook op ZM staan ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote:Ow, maar ik weet wel waar wel een foto van jou op het internet staat. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
kheb vanmiddag een 'bootleg' gehoord van dat optreden, een gozer van m'n opleiding had het opgenomen met z'n mini-disk, klonkt best goed!! No meat is sweater ![]() |
|
quote: Is toch maar van de achterkant...zie je nog niets. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Kramy, dit is een foto van jou toch? ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Hé, die jongen kan er ook niets aan doen dat hij visueel gehandicapt is ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |