|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
uuh ik let niet zo op andere mensen en kijk ook weinig om me heen . achter mij was die pitt waar ik soms ook in meedeed Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ow...ik stond op de 2e rij...met mijn rugzakje van Knorretje Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
hoe zag je er verder uit,want ik heb wel een knorretje gezien Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Groot,blond.,niet dik niet dun,..had topje aan met van die "vleermuismouwen",handschoenen v;kant zwarte lange rok,netkousen en New rock booten Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
heb je oo kfoto vanjezelf kan ik het iets beter zien heb ik ook beter beeld. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Waarom zeggen personen nooit iets hier als ze iemand herkennen? |
|
quote: Dat is true(c) Frietbal! |
|
quote: Het probleem is dat ik nooit iemand herken. Maar als ik iemand meen te herkennen vraag ik het gewoon. Wat boeit dat als het die persoon ook niet is. |
|
quote: Psies! En het kan ook grappige taferelen opleveren.. hij- Heuj! Ben je toevallig zeszeszesievolmetolbitsjzeszeszes van zm? zij- Uhm Nee! Wat mot je hij- ow, sorry, ik dacht je te herkennen Nieuwe versierstrategie! Doen alsof je iemand van een forum kent |
|
ik denk gewoon dat mensen w88 tot iemand anders de eerste stap net. tenminste dat doe ik denk vast dat mer mensen dat doen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hehe heb je wel wat om tegen haar te beginnen lullen ja [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 03-12-2002 19:19] |
|
Ik ga geen mensen van ZM aanspreken zeg, die wil ik niet eens kennen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Denk de meeste jou ook niet |
|
quote: Ik jou ook niet hoor, chri........ *slik* |
|
Arch enemy was bestvet in sneek Ik was trouwens degene met een aberbeltz shirt aan over een trui. En die gozer met z'n korte blonde haar, had ie een purgent stench shirt aan? |
|
die blonde was had volgens mij teveel ge hij had een leren jasje aan en was de eerste die ging stagediven Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ah, dan bedoel je iemand anders dan dat ik in m'n gedachten had Volgens mij heb ik hem trouwens wel eens half dood op een grond zien liggen tijdens Massacre Madness in Leeuwarden, toen niemand hem wou opvangen "edit" [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 03-12-2002 19:40] |
|
quote: Ik denk dat niemand van ZM mij aan spreekt want ze weten niet wie ik ben want ik heb geen foto of persoonsbeschrijving of wat dan ook op ZM staan Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Ow, maar ik weet wel waar wel een foto van jou op het internet staat. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
kheb vanmiddag een 'bootleg' gehoord van dat optreden, een gozer van m'n opleiding had het opgenomen met z'n mini-disk, klonkt best goed!! No meat is sweater |
|
quote: Is toch maar van de achterkant...zie je nog niets. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Kramy, dit is een foto van jou toch? |
|
LMAO Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hé, die jongen kan er ook niets aan doen dat hij visueel gehandicapt is |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |