|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
wie gaan er 30 November naar Arch enemy,Outburst,Enraged(bolwerk sneek) -Orion Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Is dat niet 29 november Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
nee zaterdag 30 november Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Waar is dat ergens? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
sneek (friesland dus,ook voor het eerst dat hier iets te doen is op waldrock na) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ah vandaar, op 29 november komen ze dus in de effenaar of de 013 (ik weet niet meer welke van de 2) en daar ben ik wel aanwezig. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik ga de 29e in de effenaar lekker dichtbij |
|
De 29e zeker !! Alhoewel ik plannen heb om ze 3x te gaan kijken, dus ook in de Biebob. Moet effe kijken, Friesland is dik 2,5 uur rijden ! Maar ja, voor Arch Enemy EN Outburst moet je wat over hebben natuurlijk. BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: De Carnman zal ook present zijn |
|
Hmm, ik wil de 29e ook wel naar de Effenaar, maar ik moet waarschijnlijk werken . Sneek is zekers veeeeeeeeeeels te ver weg voor Arch Enemy en wat aanhang. Zijn dit eigenlijk de enige twee data in nl? Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Yep, en dan nog de Biebob BLASTBEATS FOREVER |
|
nope, heb al tankard |
|
ik ook Zaterdag arch enemy - zondag Tankard Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
30e naar Sneek: (Zie topic titel!) - Orion - Greycloak - Sassette What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gaan er niet meer mensen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
29e naar de Effenaar: -Misanthrope [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 18-11-2002 22:29] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: |
|
quote: ik gaan 1 december in Belgie |
|
29e naar de Effenaar: -Misanthrope -Mirandarijntje -Zenial Ik ook.... kijken naar angelaaaahhh... Zenial |
|
helaars.. 29 november naar Tankard 30 november naar HELLTRUCKERRRRRRRRRR Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
[quote]Op 19 november 2002 12:53 schreef Zenial het volgende: 29e naar de Effenaar: -Misanthrope -Mirandarijntje -Zenial -EvilPietje BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: uuuuuh Carn jij moet ook in dit lijstje!!! NU *hup* nja Carn gaat dus ook mee "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik ga ook Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Ik neem een fototoestel mee! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: NEEEEEEE! Er komt geen foto van mij op het internet Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |