IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : 30 november Arch enemy,Outburst,Enraged €10 Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 02-12-2002 21:41 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ze zei:jij ik backstage over een uur en kom alleen *had helaas geen tijd

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 02-12-2002 21:42]

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 02-12-2002 21:45 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Angela is zeker een lekker wijf

Dan wil je toch wel ff stoppen met headbangen en gaan kieken naar de zangeres

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-12-2002 21:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 21:41 schreef Orion het volgende:
ze zei:jij ik backstage over een uur en kom alleen *had helaas geen tijd

You lucky bastard

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 03-12-2002 9:37 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Wow fuck man....Dan had ze effe in een andere microfoon kunnen grunten
En dan was zij op een andere manier tjokkefoll!!!!

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 03-12-2002 9:47 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

Grinnik, wat had die zanger van Fuelblooded dan moeten doen?! Ophouden met zingen, hij kan er verder toch ook niets aan doen dat zijn microfoon niet meer werkt...*DUH*

Heb me verder wel goed vermaakt; Arch Enemy was vet, Pleurisy daarintegen goed klote. Die knakker van Orphanage is een irritante debiel (en niet alleen omdat hij probeerde mijn vriendin te versieren...)

Carcasss covers gaan er in als zoete koek, ik dacht dat ik spontaan dood zou gaan daar...GAAFFFF!!

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 03-12-2002 10:24 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Tjah, hij hoorde zichzelf wel over de monitor, dus dat kun je die zanger van Fuelblooded inderdaad niet kwalijk nemen.

Arch Enemy was wel OK, alleen de dag erop waren ze gaver !!

BLASTBEATS FOREVER

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 03-12-2002 10:45 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

BTW : Frietfiguur, was Heuy die andere knakker die zo ontzettend irritant constant TJOKKEFOL liep te blèren achter ons...?

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 03-12-2002 10:57 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 10:45 schreef NausDC het volgende:
BTW : Frietfiguur, was Heuy die andere knakker die zo ontzettend irritant constant TJOKKEFOL liep te blèren achter ons...?

HEUY!!!!

Dat was mijn alcoholische wederhelft: Hub de Gallier

Ik was afgelopen vrijdag niet bij Arch Enemy....anders had je dat echt wel gemerkt

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 03-12-2002 11:05 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

Aha...

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-12-2002 13:10 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wie waren er nou zaterdag in sneek?

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 03-12-2002 15:55 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

-EvilPietje

BLASTBEATS FOREVER

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-12-2002 16:03 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Nou...Ik stond de 1e dec naast van die 40jarige perverten die alleen maar op de zangeres stonden te geilen...Na 't optreden was het handjes schudden met d'er;die kerels zo happy als kindjes die hun speelgoed op sinterklaas vinden.'k stond toevallig in de buurt;heb ook een handje gekregen...'t boeide me niet echt.'t is ook maar een mens...

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 03-12-2002 16:29 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik stond de 1ste december vooral commentaar te geven op die ene stoeme crowdsurfer...

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 03-12-2002 16:37 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Stond maar een beetje bij de bar, had ze dag ervoor al gezien, dus ik hoefde niet zo nodig in de pit te staan. Ging ook meer voor Outburst !!!

Rare tent trouwens !! Ook die Friezen, lachuh volk. Dat taaltje !!! Ze verstaan je wel, maar begrijpen je niet. En ik praat toch niet echt plat Brabants ofzo !! Ik had met hun dialect geen probleem, of ze moesten "echt" Fries gaan praten, das net Arabisch !!

BLASTBEATS FOREVER

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-12-2002 16:43 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

eeej ik spreek ook fries
haha wel lache dat ik een pitt was begonne met iemand van een jaar of 20 bij outburst werd alleen niet echt groot.
maar die ene gast met dat blonde korte haar mocht zich ook wel es laten nakijken geloof ik .
stond trouwens de hele tijd vooraan

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 03-12-2002 16:55 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Ik zou niet weten wie je bedoeld ??
Ik was het in ieder geval niet

Enne.... over dat Fries, dat was geen aanval hoor. Ik vond het alleen wel grappig !!
Ahaa, ben jij de pit-maker. Complimenten van de Tilburg-Crew

BLASTBEATS FOREVER

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-12-2002 16:57 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 16:29 schreef Asherah het volgende:
Ik stond de 1ste december vooral commentaar te geven op die ene stoeme crowdsurfer...

Oh,ja..die die 100keer in het publiek moest duiken

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-12-2002 16:57 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 16:55 schreef EvilPietje het volgende:
Ik zou niet weten wie je bedoeld ??
Ik was het in ieder geval niet

Enne.... over dat Fries, dat was geen aanval hoor. Ik vond het alleen wel grappig !!
Ahaa, ben jij de pit-maker. Complimenten van de Tilburg-Crew

ik was trouwens ook de pitt maker bij flesh made sin hehe samen met zwaarmetaal

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-12-2002 17:00 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 16:57 schreef Orion het volgende:
ik was trouwens ook de pitt maker bij flesh made sin hehe (kreeg ik nog complimenten van de bassist van ) samen met zwaarmetaal

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 03-12-2002 17:00]

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-12-2002 17:01 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Door die domme klojo zat ik bijna op de schoot van een rolstoelpatiente...

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-12-2002 17:03 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 17:01 schreef IceQueen het volgende:
Door die domme klojo zat ik bijna op de schoot van een rolstoelpatiente...

welke klooio en bij tankard of arch enemy?

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-12-2002 17:04 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 17:03 schreef Orion het volgende:
welke klooio en bij tankard of arch enemy?

Bij arch enemy...

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-12-2002 17:07 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

welke klooio dan?

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-12-2002 17:08 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 17:07 schreef Orion het volgende:
welke klooio dan?

was jij die klojo met lang bruin haar en "grunge" kledij

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-12-2002 17:09 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik had een tankard shirt en kogelriem om en stond vooraan beetje aan de linkerkant achterop me shirt stond need money for beer

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com