|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
- Orion - Greycloak - Sassette - XNegativeX What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
met wie ging dennis nou ook al weer mee? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Als Dennis is wie ik denk dattie is, laat em maar vast z'n gordels vastmaken en vrede met zijn schepper sluiten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
XnegX ,wat bedoel je precies? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dat hij met mij mee rijdt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
waar moeten jullie wegkomen dan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Hij komt vanuit Vroomshoop (waar op God's aarde dat mag liggen is een strikt geheim) naar Groningen toe, alwaar ik hem die zaterdag vanaf mijn werk bij het station opppik, en dan gaan we bij mij eten en vandaar weer naar Snits. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
eej breng mij ff thus dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Oei... We zitten iig met 3 man in een Ford Ka, en als het meezit met 4 man in een Seat Cordoba. In geval 1 lukt dat dus nóóit, en in geval 2 moet ik even overleggen met de eigenaar van de Cordoba. Ik garandeer nix... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
anders breng je mij eerst ff thuis Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHA I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Tot hoe laat gaat iedereen blijven? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: zolang t gezellig is,zoalng er nod drank is en zolang er nog leuke jongens en meiden zijn |
|
Frietbal zal vrijdag ook aanwezig zijn. TJOKKEFOLL!!!!!!!!!!! |
|
Ik ga ook vrijdag naar de effenaar !!!! Heb er zin in wordt VET |
|
waarom gaat iedereen altijd naar het zuiden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
vrijdag naar scrotum/cremation/ warchitect zaterdag heel misschien naar sneek,, me huisgenoot gaat er in iedergeval heen .... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: The south will raise again!!!!! En natuurlijk omdat hier het gouden vocht altijd rijkelijk vloeit |
|
Vanavond naar de effenaar! Ik ben benieuwd... PS: Angelaaaahhhh Zenial |
|
quote: Ik ook als dat die vriend van misanthrope nog een kaartje heeft weten te bemachtigen..... Weet iemand of er nog kaartjes zijn toevallig? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Het is gelukt. TOT VANAVOND!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Raaaaah! arch enemy was goed! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik ga niet . Ik ben ziek I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vanavond sneek uitverkocht trouwens in 2 weken tijd Nou ja heb nu al een erge kater vanvond weer en zondag helemaal: TANKARD!!! maar goed ik gaat nu alvast die kant op. ff naar de supermarkt ff cdtjes kopen. Oja dennis ik neem het shirt en de cd mee. zie je daar wel trouwens Enraged is trouwens vet goed voor een band uit friesland/groningen Drummer blijkt maat van me broer te zijn maar goed tot vanavond lui Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |