|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Via het Rotterdams dagblad is het uit gelekt dat Alice Cooper op dinsdag 12 November naar Nederland komt. Het concert zou moeten plaats vinden in de Heineken Music Hall. Volgens het R.D. begint de kaart voor-verkoop deze zaterdag al. BRON Op de Alice Cooper site worden nog geen tour date's gegeven. Ben opzoek naar een erkende bevestiging. Ik hou jullie op de hoogte. ALICE COOPER !!!!!!!!!!!! *POISOOOOOOOOOOOOOOON* [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 19-06-2002 19:47] Wiegen Meister ! |
|
Oke dan... wij zijn erbij... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: wij |
|
quote: met rajackar? (ik hoor wel eens wat) Oud Vuil. |
|
quote:Whahaha wordt-ie nu meegesleept naar Alice Cooper Ik zal het 'm morgen eens vragen.... |
|
Ken erg weinig Alice Cooper. Eigenlijk alleen maar het nummer Elected. Maar het lijkt me wel tof om te zien. |
|
quote:Poison, nog nooit van gehoord? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Natuurlijk wel, maar zoals wel meer bekende nummers kan ik het me nu niet zo 123 voor de geest halen. |
|
Ik ken alleen de plaat 'Hey Stupid', vroeger als 14jarig kutjochie grijsgedraaid (belachelijke hardrockplaat als je het mij vraagt), en het nummer 'School's out'. |
|
quote: lache elected zegt mij nou ff nix. Oud Vuil. |
|
quote:Sja, dat nummer stond op een Tour of Duty CD. Was wel leuk. Mijn vader had er altijd de pest aan. |
|
ik hou niet van alic cooper en ook niet van zijn muziek. ik zal er dan dus ook niet zijn, tenzij terrorizer of dark angel ofzo in het voorprogramma staat. ik vind het wel leuk voor shadow smile. |
|
Misschien speelt Del Shannon in het voorprogramma. |
|
quote: nee, ik ga ookniet ofzo, maar ik hoor op de radio liever alice, dan alicia keys, of anestacia ofzo, snapt u? ik hoor op m'n werk de hele dag radio 3 en dan is a.c. wel fijn, vind ik dan. Oud Vuil. |
|
quote: en dat is??? |
|
quote:Iets tussen Shadow en mij. Del Shannon is een oude muzikant die volgens mij dood is nu. Maar die maakte vroeger erg aangename muziek. |
|
hmm ik had vroeger een bandje met best-of nummers van Alice Cooper, daar was ik gek op! Ik zou'm zeker wel eens live willen zien. Hey Stoopid had ik ook trouwens. Ik heb hier Welcome to my Nightmare liggen, maar daar vind ik niets aan. |
|
quote: Ik heb alles van hem !!! spaar al sinds 1989 zijn muziek en andere goodies. Ik heb covers, bootlegs, aardig wat vinyl, en wat zeldzame singels en idd " Halo of Flies " is een bruut nummer, zeker als hij hem nu live speelt (heeft hij ook gedaan op het bos pop festifal) Wiegen Meister ! |
|
ken niet zo veel van alice cooper mar op tribute to the gods staat een liedje van hem cecovered door iced earth. Dead Babys en dat lied is toch wel zeer vet! My madness, my sadness |
|
quote: Heej die kende ik nog niet, ga hem gelijk zoeken Thanx !!! Wiegen Meister ! |
|
COOL!! Hier ga ikke bij zijn! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Het is wel op een dindsag, dat is wel ennigszins jammer. |
|
quote: Vraag jij dat maar, dan bestel ik vast de kaartjuhs... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: hehheh, ik hoor wel hoe het gegaan is. nu is het nummer poison op, bij de 10 van reinout oerlemans. onder het collageen inspuiten!!! Oud Vuil. |
|
Alice Cooper zou ik wel een keer live willen zien. Misschien dat Hirogen en ik ook wel komen. the only pleasure is pain |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |