|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat gedeelte dat Alice onder de guillotine werd gelegd en dat de beul zijn afgehakte hoofd ging zoenen en het bloed in het publiek spuugde vond ik ook heerschen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
las het in de krant een review van het concert, stond in dat ie wel zo'n beetje uitgekakt was en de shockeffecten niet echt meer konden shockeren, dit is slechts een ruwe schets van de review, maar klopt het dus ook? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ey Raj, nog geweest? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Welke krant De trouwe fans houden van z'n show !!!! En er is iederekeer wel weer wat nieuws ! Alice Cooper komt iederekeer wel met wat nieuws aan zetten. Wat ik bedoel is, Alice blijft niet op z'n oude roem teren.(Zoals sommige BANDS dat wel doen en daar in falen) Hij maakt nieuwe muziek, die totaal verschilt met wat hij vroeger maakte. Dit kan je van de gerëuneerde bands van tegen woordig niet zeggen. (kzal geen band namen noemen IVB met hoog gevoellige ZM'ers ) Smaken verschillen, en als er iemand bij die krant zit die er niet van houd, dan zal hij de boel afkraken. Als er iemand werkt die er wel van houd dan zal hij alles omhoog prijzen. Wiegen Meister ! |
|
quote: Welke? "Britney wants me...Dead"? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Dat hij Britney onthoofde op het einde !!!! Dat stukkie heeeeeeeeeeeeeeerschte zo ontzettend !!!! Wiegen Meister ! |
|
Aaaawwww shiiiit, dat had ik moeten zien... Iemand die toevallig fotos heeft gemaakt? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Ik heb wel deze link voor je om de pijn te verzachten, op het einde een klein fototje. http://members.lycos.nl/henkkuiper/aliceamst2002.swf En de opnamen waar je kan horen hoe het publiek uit z'n naad gaat als hij haar onthoofd is ook onder weg (GEHELE CONCERT) Wiegen Meister ! |
|
quote: HEERSCH!!! dank je Veel verschil met de set van de Brutal Planet tour, btw? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
* begint te zingen * Lang zal hij leven Lang zal hij leven in de gloriaaaaaaa Hiep Hiep HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Hiep Hiep HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Wiegen Meister ! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |