IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : (opa) Alice Cooper op 12 November in A'dam Vorige pagina
Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 15-11-2002 15:59 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 15 november 2002 15:07 schreef Shadow_Smile het volgende:
hehehehehe

Ik vond het BRITNEY deel nog het leukst

Inderdaad, dat was geslaagd! schitterend!

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 15-11-2002 16:07 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Dat gedeelte dat Alice onder de guillotine werd gelegd en dat de beul zijn afgehakte hoofd ging zoenen en het bloed in het publiek spuugde vond ik ook heerschen.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-11-2002 21:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

las het in de krant een review van het concert, stond in dat ie wel zo'n beetje uitgekakt was en de shockeffecten niet echt meer konden shockeren, dit is slechts een ruwe schets van de review, maar klopt het dus ook?

"This one is older than shit, heavier than time!"

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-11-2002 21:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ey Raj, nog geweest?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 16-11-2002 13:21 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2002 21:18 schreef 0Tolerence het volgende:
las het in de krant een review van het concert, stond in dat ie wel zo'n beetje uitgekakt was en de shockeffecten niet echt meer konden shockeren, dit is slechts een ruwe schets van de review, maar klopt het dus ook?

Welke krant

De trouwe fans houden van z'n show !!!!

En er is iederekeer wel weer wat nieuws !

Alice Cooper komt iederekeer wel met wat nieuws aan zetten. Wat ik bedoel is, Alice blijft niet op z'n oude roem teren.(Zoals sommige BANDS dat wel doen en daar in falen) Hij maakt nieuwe muziek, die totaal verschilt met wat hij vroeger maakte. Dit kan je van de gerëuneerde bands van tegen woordig niet zeggen. (kzal geen band namen noemen IVB met hoog gevoellige ZM'ers )

Smaken verschillen, en als er iemand bij die krant zit die er niet van houd, dan zal hij de boel afkraken. Als er iemand werkt die er wel van houd dan zal hij alles omhoog prijzen.

Wiegen Meister !

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-11-2002 13:47 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2002 15:07 schreef Shadow_Smile het volgende:
hehehehehe

Ik vond het BRITNEY deel nog het leukst

Welke? "Britney wants me...Dead"?

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Posted 18-11-2002 16:59 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2002 13:47 schreef Blackjack het volgende:
Welke? "Britney wants me...Dead"?

Dat hij Britney onthoofde op het einde !!!!

Dat stukkie heeeeeeeeeeeeeeerschte zo ontzettend !!!!

Wiegen Meister !

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 19-11-2002 15:15 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Aaaawwww shiiiit, dat had ik moeten zien...
Iemand die toevallig fotos heeft gemaakt?

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Posted 19-11-2002 21:52 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 15:15 schreef Blackjack het volgende:
Aaaawwww shiiiit, dat had ik moeten zien...
Iemand die toevallig fotos heeft gemaakt?

Ik heb wel deze link voor je om de pijn te verzachten, op het einde een klein fototje.

http://members.lycos.nl/henkkuiper/aliceamst2002.swf

En de opnamen waar je kan horen hoe het publiek uit z'n naad gaat als hij haar onthoofd is ook onder weg (GEHELE CONCERT)

Wiegen Meister !

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 20-11-2002 16:15 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 21:52 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ik heb wel deze link voor je om de pijn te verzachten, op het einde een klein fototje.

http://members.lycos.nl/henkkuiper/aliceamst2002.swf

En de opnamen waar je kan horen hoe het publiek uit z'n naad gaat als hij haar onthoofd is ook onder weg (GEHELE CONCERT)

HEERSCH!!! dank je
Veel verschil met de set van de Brutal Planet tour, btw?

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Posted 04-02-2004 10:12 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

* begint te zingen *

Lang zal hij leven
Lang zal hij leven in de gloriaaaaaaa

Hiep Hiep
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hiep Hiep
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Wiegen Meister !

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com