|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
je bent TE goed voor me |
|
are you gonna see mee now??? of zoiets, zo'n gevoelig nr, helemaal te gek! Oud Vuil. |
|
quote: dat weet ik toch liefie [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 20-06-2002 22:16] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Het nummer "School's out" is ZWAAR VERKRACHT DOOR DE A_TEENS Niet om aan te horen !!! en dat Alice er nog in mee ZINGT *SNIK SNIK SNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK* [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 21-06-2002 20:09] Wiegen Meister ! |
|
quote: ja das minder zeg, eerst abba en nu dit. ach, verdient alice weer een paar centjes aan Oud Vuil. |
|
of zou hij het gewoon doen omdat zijn lieve dochtertje zo'n fan is van de A*teens? natuurlijk doet Alice het niet voor het geld! |
|
Huh? A*teens was toch een ABBA coverband? |
|
quote: idd, omdat z'n kinderen de A_TEENS leuk vonden, heeft hij mee gedaan. Om de centen zou hij het niet doen, hij hebt er genoeg (hij is geen KISS cloon, die zodra z'n geld op is, een come back gaat maken) Alice is er altijd al geweest, en is er nooit mee gestopt. Wiegen Meister ! |
|
Heb net ff kaarten besteld, het lijkt me toch wel leuk! |
|
quote: WAAR Ooooo WAAR hebbie ze besteld, toen ik ging wisten ze nog van nix Het zal weer een zooitje zijn bij de ticket service Wiegen Meister ! |
|
Gewoon www.ticketservice.nl ze komen per post bij je thuis |
|
hmm het zo wel tof zijn om hem een keer live te zien. Ik ga er nog eens over nadenken. bla...bla...bla... |
|
quote: How you gonna see me now..... zo zielig liedje en dan die clip..... is hij net weer "helder in het bolletje", draait zij door. bla...bla...bla... |
|
quote: idd, LOOOOOOOOOOOL Wiegen Meister ! |
|
quote: heb net gereserveerd Wiegen Meister ! |
|
Als die kerel komt naar Nederland hoop ik dat ie nog eens België passeert dan ga ik er zeker heen!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: http://www.goformusic.be/nl/agenda/concertnew.asp?id=366 Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Heel erg bedankt hé Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
No probs.. Ik ga er ook zeker heen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Kan die man nog rechtop staan? Maar idd..how you gonna see me now is schitterend Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
YESSS!!!! Alice, daar ga ik zeker naar toe! Nu nog wachten op de bevestiging Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: ZIE HIER DE BEVESTIGING !!!!!!!!!! Wiegen Meister ! |
|
quote: zeg, ik vrees dat jij flauw gaat vallen als ome alice het podium betreedt. |
|
ff een mededling voor iedereen die naar Alice Cooper gaat. Er bestaat een mogelijkheid dat ik het AC concert moet laten voorbij schieten i.v.b met wat familie probleempjes. Ik ga er gewoon vanuit dat ik dus wel ga !!! Maar mocht het lot anders bepalen,................. dan zouden jullie het zonder mij moeten doen. Ik zal er alles aan doen om wel te komen, maar somige dingen heb je niet in de hand. Dus dat jullie niet vreemd kijken als je mij niet ziet of kan vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 16-09-2002 16:44] Wiegen Meister ! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |