|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb mijn ticket al van juli; wel voor het concert in België! Kijk er al naar uit Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Woensdag gaat ik weg tot 11 Nov Jullie zullen mij dus tot die tijdje niet meer zien op ZM Ik hoop iedereen die gaat te zien bij het concert in A'dam !!!!! Ik groet jullie allen !!! Wiegen Meister ! |
|
morgen is het zover |
|
Ik ga erheen met mijn vader, die is al sinds hij puber was fan van opa cooper. Alleen best wel kut dat morgen ook nog eens Ajax thuis speelt voor de champignons-League, t gaat nu onwijs druk worden voor parkeren en dan heb je ook nog eens allemaal hooligans in de buurt We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Goed dat je het zegt, dan zorg ik dat ik er vroeg ben |
|
wist het al een hele lange tijd, maar ja, effe geen geld voor dat soort optredens , wil ook heel erg graag een Alice Cooper live zien, wat een klasieker Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: goed dat ik nu het weet !!!!! Ik vertrek hier om 17:00, en als het kan eerder. Er is ook iederekeer weer wat als Alice optreed. Ik hoop dat alles vlekkeloos zal verlopen Wiegen Meister ! |
|
In België is het deze donderdag, hopelijk zal het een spetterende show worden! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden Omdat de de meeste podiums hier in Nederland te klein zijn. gaf Alice maar een geringe show. Dus nu hoop ik dat z'n show een stuk beter zal worden. Zeker na wat er op het brakke oerkracht festival gebeurde.(beer incident). We zullen het vannavond wel zien Wiegen Meister ! |
|
Ik was te laat met kaartjes bestellen |
|
quote: Zijn ze uitverkocht ???? Wiegen Meister ! |
|
Ik heb t godverdomme gemist!!! KUT! Geen geld!!! Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: grinnik. Zak jij ff door de grond |
|
Ik vond het echt gaaf! Ik had'm nog nooit live gezien |
|
Dit was 1 van z'n beste concerten in Nederland !!!!!!! Ik zal nog niet neer zetten, wat je er allemal kan verwachten ( Voor onze Belgen buren) Alleen mogen ze die geluids techneut afknallen dan viel er weer een gitaar weg, dan viel de drumer weg tijdens een solo gelukkig heeft hij het nog een keer gedaan. HET CONCERT HEEEEEEEEEEERSCHTE !!!!!!! Wiegen Meister ! |
|
oh, wat was dat tof zeg FEED MY FRANKENSTEIN! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Wééééééééééhhh!!! Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Niet getreurd !!!!! De gozer die voor mij zat had een minidisck recorder mee genomen, en heeft het hele concert opgenomen Ik hoop snel een copie op cd te hebben Wiegen Meister ! |
|
quote: GAAF! |
|
quote: Joepieee!!! Zou ik graag van je kopieeren Trouwens, als we toch bezig zijn: wie heeft t toevallig opgenomen, of kent iemand die het opgenomen heeft? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Zodra ik een copie heb, dan zal ik jullie op de hoogte brengen !!! Wiegen Meister ! |
|
top! Ik ben wel geinteresseerd, mits hij van een beetje kwaliteit is natuurlijk. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Het concert in België was ook de max! Heb er van genoten! Leuke show ook, fantastisch! Het ging wel veel te vlug voorbij... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
hehehehehe Ik vond het BRITNEY deel nog het leukst Wiegen Meister ! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |