IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Je allereerste herinnering Volgende pagina
Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 16-11-2002 12:00 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Wat is het eerste wat je je bewust kunt herinneren? En op welke leeftijd was dat?

Ik heb wel wat vage schimmige herinneringen van voor mijn 2e (met als duidelijkste de enorme frustratie geen grotere woordenschat dan "mama" en "papa" te hebben) maar de eerste echte is dat ik met 2,5 jaar voor het eerst mijn broertje die net uit het ziekenhuis gekomen is (couveusekindje) op schoot mag.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-11-2002 12:02 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Orgineel topik! Helaas weet ik zelf niet veel meer van mijn jeugd [misschien ook beter].


Nix
Usericon van Nix
Posted 16-11-2002 12:08 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ehm, ik denk dat ik bij een vrouw zat en moest zeggen wanneer is een piepje hoorde.


*ik ben namelijk vroeger doof geweest..*


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 16-11-2002 12:14 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

ik heb serieus al jaaaaaaren een schim voor m'n hoofd dat ik in een wieg lag, en ik uitkeek op de deur met zo'n raampje erboven, waar snacht's 't licht doorheen kwam.... niemand gelooft me, maar ik heb 't niet gedroomt, ik vertelde 't al als kleine gup...
geen idee hoe oud ik toen was... in ieder geval nog erg jong.

Die schim zie ik trouwens wel door mijn eigen ogen

[Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 16-11-2002 12:15]


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 16-11-2002 12:22 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 16 november 2002 12:14 schreef Wishmaster het volgende:
ik heb serieus al jaaaaaaren een schim voor m'n hoofd dat ik in een wieg lag, en ik uitkeek op de deur met zo'n raampje erboven, waar snacht's 't licht doorheen kwam.... niemand gelooft me, maar ik heb 't niet gedroomt, ik vertelde 't al als kleine gup...
geen idee hoe oud ik toen was... in ieder geval nog erg jong.

Die schim zie ik trouwens wel door mijn eigen ogen



iewl dat lijkt me eng

[Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 16-11-2002 12:23]


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 16-11-2002 12:44 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Mijn eerste herinnering....
Ik zou het echt niet weten!


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 16-11-2002 13:21 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

dat ik altijd (met een pamper aan) in de hoek van de kamer ging zitten schijten


Trieste gast


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 16-11-2002 13:31 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Mijn eerste herinnering is denk ik dat ik met mijn buurman (oude man) ging wandelen, en daar stond zo'n oplegger zonder vrachtwagen. De opleghaak daarvan was gesmeerd, en daar kwam ik achter door de geheel zwarte handen die ik kreeg nadat ik die vastgepakt had. Dat heeft denk ik zo'n indruk op mij gemaakt dat ik het me nog herinner. Ik was 2 of 3, iig woonde ik nog in ons oude huis (we zijn verhuisd toen ik 3 was).


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-11-2002 13:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

naar de peuterspeelzaal gaan denk ik

ik herinner me de geur, de kleine wc's en het speelhuisje


BMM
BLACK METAL MANIA
Usericon van BMM
Posted 16-11-2002 13:40 by BMM Wijzig reactieProfiel van BMMQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2002 13:34 schreef ghoulliette het volgende:
naar de peuterspeelzaal gaan denk ik

ik herinner me de geur, de kleine wc's en het speelhuisje


en de poppenhoek dan ?


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 16-11-2002 13:56 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Met 16 jaar begon ik pas te denken.




Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-11-2002 13:59 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ehhh, dat ik bij mij opa aan het sterfbed sta als 3 jarig manneke


Orion
Usericon van Orion
Posted 16-11-2002 14:00 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

toen ik 3 was dat ik met een groot keukenmes door de kamer kroop/liep


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 16-11-2002 14:01 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik weet dat ik altijd voor het raam stond en naar de huizen aan de overkant keek, die hadden nogal rare schoorstenen.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-11-2002 14:03 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Dat ik naar boven keek en allemaal kleuters boven me zag.
me moeder werkte op een basisschool en ik lig dan in een aula.
En toen zaten van die irritante kleuters/peuters te kijken.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-11-2002 14:09 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

IK meen me nog te herinneren dat geboren worden een vrij traumatiserende ervaring was


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 16-11-2002 14:16 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Hmm, ik weet het niet. Het vroegste wat ik me kan terugherinneren is toen m'n amandelen eruit moesten. Ik kan me nog precies herinneren dat ik het spuitje in m'n arm gezet kreeg en dat de muren van de operatiekamer met donkerbruine tegels bedekt waren.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-11-2002 14:25 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2002 14:01 schreef Sjaan het volgende:
Ik weet dat ik altijd voor het raam stond en naar de huizen aan de overkant keek, die hadden nogal rare schoorstenen.


Volgens mij was je nogal een raar kind.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 16-11-2002 14:37 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Alsof ik dat nog weet?!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-11-2002 14:39 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik kan me iets herinneren van toen ik 3 maanden was. Namelijk dat ik in een koude schaal werd gelegd, (nee dat was geen pan), waar ik in gewogen werd enzo.

er waren gele deuren


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-11-2002 14:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Eerste herinnering: pepernoten die naar binnen gesmeten werden door de Zwarte Pieten, op de crèche (ze gooiden die dingen veel te hard), ik was 3 of zo.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 16-11-2002 14:49 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Rond m'n 2de ofzo, sta ik in de woonkamer met een hele grote rode dobbelsteen met gele stippen, en ik zeg 'allright' (waarschijnlijk met slecht accent). Ik herinner me echt niks van te tijd vóór ik kon praten.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 16-11-2002 15:18 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik kan me nog goed herinneren dat ik mijn teddy beer iedere keer uit wieg gooide

Ik weet niet waarom dit me is bij gebleven, maar ik weet het nog heel goed.

Ik heb ook een keer toen ik 4 jaar was, aan de staart van onze rode huis kater getrokken, dit viel bij hem niet in goede aard

En een nachtmerrie dat ik aan mijn capuchon werd op gehangen aan een buiten muur en dat ik niet meer weg kon.


[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 16-11-2002 15:19]


Wiegen Meister !


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 16-11-2002 15:24 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik weet nog heel goed de "klok" die in groep 1 aan de muur hing op school. Daar stond een heel jaar op met de seizoenen en de maanden en dagen. Wanneer er iemand jarig was stond er ook op. Ik heb dat zo in mn hoofd geprent dat als ik nu denk aan juli dat ik dat dan als onderaan die 'klok' voor me zie zegmaar, en oud en nieuw midden boven. Wel grappig.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Orion
Usericon van Orion
Posted 16-11-2002 15:26 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2002 15:24 schreef WickedKimmie het volgende:
Ik weet nog heel goed de "klok" die in groep 1 aan de muur hing op school. Daar stond een heel jaar op met de seizoenen en de maanden en dagen. Wanneer er iemand jarig was stond er ook op. Ik heb dat zo in mn hoofd geprent dat als ik nu denk aan juli dat ik dat dan als onderaan die 'klok' voor me zie zegmaar, en oud en nieuw midden boven. Wel grappig.


ik snap het niet sorry

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 16-11-2002 15:26]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-11-2002 15:28 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

lol. nou ik herinner me vrij weinig moet ik je zeggen. Kort geheugen waarschijnlijk, ik weet nog wel toen ik klein was dat ik door een hond was besprongen en ik op de grond lag. Maar ik zou echt niet weten hoe oud ik toen was.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen