IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Je allereerste herinnering Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-11-2002 15:31 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2002 15:26 schreef Orion het volgende:
ik snap het niet sorry
het is niet de bedoeling dat je het snapt.
En nou on-topic


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 16-11-2002 15:38 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2002 15:26 schreef Orion het volgende:
ik snap het niet sorry


hihi, ja tis ook moeilijk uit te leggen...

verduidelijkt dit iets:



hij was alleen veel kleuriger en hij had een wijzer die elke dag een dag verder werd gezet. Heel goed systeem om inzicht te krijgen in het begrip tijd vind ik.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Orion
Usericon van Orion
Posted 16-11-2002 15:40 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

mooie circel

ja nu snap ik het een beetje,dank je


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 16-11-2002 15:42 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 16 november 2002 15:28 schreef 0Tolerence het volgende:
lol. nou ik herinner me vrij weinig moet ik je zeggen. Kort geheugen waarschijnlijk, ik weet nog wel toen ik klein was dat ik door een hond was besprongen en ik op de grond lag. Maar ik zou echt niet weten hoe oud ik toen was.



was het lekker?



she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 16-11-2002 16:42 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

dat ik op kreta op een trapje zat samen met mijn neefje


wait for me dragon, we'll meet in the sky


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-11-2002 16:48 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hmm een die me goed bij gebleven is, dat ik het jongetje naast me een dreun met mn schepje gaf wat ie af wilde pakken van me... en de moeder die het uiteindelijk van me afpakte was iets te sterk


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 16-11-2002 18:20 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

een groene deur met allemaal stickers


My madness, my sadness


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 16-11-2002 19:04 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

dat ik met m'n eigen schijt zat te spelen...


No meat is sweater


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 16-11-2002 19:25 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik heb geen idee...


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 16-11-2002 19:39 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Dat ik als tweejarige vanop het balkon van ons vroegere flatje met bloempotten smeet


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 16-11-2002 21:48 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Mijn min of meer eerste herinnering is dat ik moest verhuizen van kamer omdat er een kindje (mijn zusje) geboren werd. Ik was toen ongeveer anderhalf.

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 16-11-2002 21:49]



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-11-2002 21:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

In mijn moeders armen (zegt al iets over m'n leeftijd) op de boot van/naar Venezuela. Ik keek toen tegen dubbele zwarte klapdeuren met diepblauwe ronde portiekjes.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-11-2002 21:54 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik kan me nog iets herinneren dat ik als baby altijd in een hoekje ging zitten om m'n pamper vol te downloaden.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 16-11-2002 22:04 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Ik kan me herinneren dat ik in in het ziekenhuis door vier zusters moest worden vastgehouden om mij een grote snee in het hoofd dicht te naaien.
Volgens mijn moeder was ik toen net twee jaar.


No regrets and no remorse...


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 16-11-2002 23:42 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Dat bij ons thuis een nieuwe vloer gestort werd onder de open haard. Ik zat achter de bank met duplo te spelen. Ik was toen 2.

[Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 16-11-2002 23:44]


Follow the freezing moon...


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 17-11-2002 0:56 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Pfiewww mijn korte termijn geheugen is al erg slecht, laat staan dat ik zo ver terug kan denken. Met behulp van wat foto's komen weer wel
wat herinneringen boven gelukkig


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 17-11-2002 3:29 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2002 23:42 schreef Freduk het volgende:
Dat bij ons thuis een nieuwe vloer gestort werd onder de open haard. Ik zat achter de bank met duplo te spelen. Ik was toen 2.


Duplo zuigt. Nopper is da shit!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 17-11-2002 13:29 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 17 november 2002 3:29 schreef Shredhead het volgende:
Duplo zuigt. Nopper is da shit!

Nopper!!! *nostalgie*


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-11-2002 13:32 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nopper? Zal net voor mijn tijd geweest zijn.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 17-11-2002 13:50 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 17 november 2002 13:32 schreef Slechtheid het volgende:
Nopper? Zal net voor mijn tijd geweest zijn.

Dat bestaat nu nog hoor..



Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


foxke
Usericon van foxke
Posted 17-11-2002 13:55 by foxke Wijzig reactieProfiel van foxkeQuote dit bericht

mijn allereerste herinnering dateert van deze morgen, toen ik opstond...


greetz van de fox


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-11-2002 13:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 13:55 schreef foxke het volgende:
mijn allereerste herinnering dateert van deze morgen, toen ik opstond...
Hee hallo nieuweling, zou je ook hier even willen kijken en wat neerzetten? Dank!
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=424888


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 17-11-2002 16:30 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Toen ik een jaar of twee of drie was ben ik bijna verdronken. Het water zag er blauw-groenig uit en ik zag mijn haren boven mij zweven...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 17-11-2002 16:33 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 17 november 2002 16:30 schreef suzanne het volgende:
Toen ik een jaar of twee of drie was ben ik bijna verdronken. Het water zag er blauw-groenig uit en ik zag mijn haren boven mij zweven...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-11-2002 17:33 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 13:50 schreef mislyd het volgende:
Dat bestaat nu nog hoor..




hahahaha ziek spul is dat...


No meat is sweater


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen