![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Orgineel topik! Helaas weet ik zelf niet veel meer van mijn jeugd [misschien ook beter]. ![]() |
|
Ehm, ik denk dat ik bij een vrouw zat en moest zeggen wanneer is een piepje hoorde. *ik ben namelijk vroeger doof geweest..* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
ik heb serieus al jaaaaaaren een schim voor m'n hoofd dat ik in een wieg lag, en ik uitkeek op de deur met zo'n raampje erboven, waar snacht's 't licht doorheen kwam.... niemand gelooft me, maar ik heb 't niet gedroomt, ik vertelde 't al als kleine gup... geen idee hoe oud ik toen was... in ieder geval nog erg jong. Die schim zie ik trouwens wel door mijn eigen ogen [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 16-11-2002 12:15] ![]() |
|
quote: iewl dat lijkt me eng [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 16-11-2002 12:23] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Mijn eerste herinnering.... Ik zou het echt niet weten! ![]() ![]() |
|
dat ik altijd (met een pamper aan) in de hoek van de kamer ging zitten schijten Trieste gast ![]() |
|
Mijn eerste herinnering is denk ik dat ik met mijn buurman (oude man) ging wandelen, en daar stond zo'n oplegger zonder vrachtwagen. De opleghaak daarvan was gesmeerd, en daar kwam ik achter door de geheel zwarte handen die ik kreeg nadat ik die vastgepakt had. Dat heeft denk ik zo'n indruk op mij gemaakt dat ik het me nog herinner. Ik was 2 of 3, iig woonde ik nog in ons oude huis (we zijn verhuisd toen ik 3 was). ![]() |
|
naar de peuterspeelzaal gaan denk ik ik herinner me de geur, de kleine wc's en het speelhuisje ![]() |
|
quote: en de poppenhoek dan ? ![]() ![]() |
|
Met 16 jaar begon ik pas te denken. ![]() ![]() ![]() |
|
ehhh, dat ik bij mij opa aan het sterfbed sta als 3 jarig manneke ![]() |
|
toen ik 3 was dat ik met een groot keukenmes door de kamer kroop/liep ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Ik weet dat ik altijd voor het raam stond en naar de huizen aan de overkant keek, die hadden nogal rare schoorstenen. ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Dat ik naar boven keek en allemaal kleuters boven me zag. me moeder werkte op een basisschool en ik lig dan in een aula. En toen zaten van die irritante kleuters/peuters te kijken. ![]() |
|
IK meen me nog te herinneren dat geboren worden een vrij traumatiserende ervaring was ![]() ![]() |
|
Hmm, ik weet het niet. Het vroegste wat ik me kan terugherinneren is toen m'n amandelen eruit moesten. Ik kan me nog precies herinneren dat ik het spuitje in m'n arm gezet kreeg en dat de muren van de operatiekamer met donkerbruine tegels bedekt waren. ![]() |
|
quote: Volgens mij was je nogal een raar kind. ![]() |
|
Alsof ik dat nog weet?! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Ik kan me iets herinneren van toen ik 3 maanden was. Namelijk dat ik in een koude schaal werd gelegd, (nee dat was geen pan), waar ik in gewogen werd enzo. er waren gele deuren ![]() ![]() |
|
Eerste herinnering: pepernoten die naar binnen gesmeten werden door de Zwarte Pieten, op de crèche (ze gooiden die dingen veel te hard), ik was 3 of zo. ![]() |
|
Rond m'n 2de ofzo, sta ik in de woonkamer met een hele grote rode dobbelsteen met gele stippen, en ik zeg 'allright' (waarschijnlijk met slecht accent). Ik herinner me echt niks van te tijd vóór ik kon praten. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Ik kan me nog goed herinneren dat ik mijn teddy beer iedere keer uit wieg gooide ![]() Ik weet niet waarom dit me is bij gebleven, maar ik weet het nog heel goed. Ik heb ook een keer toen ik 4 jaar was, aan de staart van onze rode huis kater getrokken, dit viel bij hem niet in goede aard ![]() En een nachtmerrie dat ik aan mijn capuchon werd op gehangen aan een buiten muur en dat ik niet meer weg kon. ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 16-11-2002 15:19] Wiegen Meister ! ![]() |
|
Ik weet nog heel goed de "klok" die in groep 1 aan de muur hing op school. Daar stond een heel jaar op met de seizoenen en de maanden en dagen. Wanneer er iemand jarig was stond er ook op. Ik heb dat zo in mn hoofd geprent dat als ik nu denk aan juli dat ik dat dan als onderaan die 'klok' voor me zie zegmaar, en oud en nieuw midden boven. Wel grappig. I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 16-11-2002 15:26] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
lol. nou ik herinner me vrij weinig moet ik je zeggen. Kort geheugen waarschijnlijk, ik weet nog wel toen ik klein was dat ik door een hond was besprongen en ik op de grond lag. Maar ik zou echt niet weten hoe oud ik toen was. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |