![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
dat ik toen ik een jaar of 3 was op mijn speelgoedauto, de keuken uitreed en op mijn gezicht viel... ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
de flat waar ik tot m'n 4e verjaardag heb gewoond: in het bijzonder m'n slaapkamertje met groen, zacht kunstgras als vloedbedekking en zo'n klokje met een touwtje, waar een muziekje uit kwam. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Volgens mij was het m'n eerste fiets, een BMX die eigenlijk nog te groot was zodat ik telkens naar het speeltuintje liep om via het klimrek op m'n fiets te klauteren. Ik herinder me trouwens ook nog dat ik een beetje last van claustrofobie had, ik zag vrij regelmatig de muren op me af komen af bepaalde elementen uit de kamer. [Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 29-04-2003 22:03] The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
Het eerste wat ik me herinner is letterlijk toen ik nog in de wieg lag. Serieus waar ik had dat beeld voor me dat een vrouw boven me kwam hangen en iets zei. Toen ik het vertelde tegen mijn moeder en de vrouw precies beschreef (een van haar collega's destijds) viel haar mond open van verbazing. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 29-04-2003 21:55] Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
Ik heb het idee dat ik me nog kan herinneren dat ik allemaal prikken in me rug kreeg in het ziekenhuis toen ik ziek was, maar ik was toen 1.5, dus misschien dat ik een beeld heb gevormd bij de verhalen die ik heb gehoord van me ouders. Wat ik me in ieder geval nog wel goed kan herinneren is dat ik in mijn broek had gepoept op peuterspeelzaal en me daar enorm voor schaamde. ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Effe nadenken hoor...hm...bier, ja, het was bier. In plaats van melk kreeg ik bier. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Respect ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
UHm... een glijbaan onder een brug... Hele vage herinnering, maar het was in de Bijlmer, en toen was ongeveer 1 jaar. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Zal wel pijn doen, door een hond besprongen worden... ![]() |
|
van toen ik 1,5 was...toen heeft een paard me haar aangevreten. HEERSCHT ![]() |
|
ik ben nog steeds de nopper koning...heerlijk spul vooral die groene vleugel vormige..heerlijk! ![]() HEERSCHT ![]() |
|
hehehe bruut. Ik ben echt brak.. m'n vorige reactie was op een 80 berichten geleden, dus vergeet dat maar... ARGHHH! ![]() |
|
Ik begon geloof ik pas laat met dingen onthouden. Een gesprek een non (de tante van mijn moeder) is een van de eerste herinneringen die ik heb: Non: Zit je op zwemles? Bram: Ja. Non: Is dat niet koud in de winter? Moeder: Nee, hij krijgt zwemles in een overdekt zwembad. Bram: Je bent zelf zo'n overdekt zwembad! Niet lang daarna zei ik tegen haar dat ik haar achter een auto zou binden en daarmee door de stront zou scheuren en dat soort dingen. Wat was ik toch ook een boefje. ![]() ![]() |
|
Even denken hoor... ik was volgens mij net 1 geworden en mijn vader had mij in mijn wiegje onder de kerstboom gelegd. Ik kna me nog herinneren dat ik omhoog keek en dacht: "goh, dat is raar, ik lig hier, maar zie me daar...". Misschien geloven jullie het niet (klinkt ook best ongeloofwaardig, weet ik), maar het is nog echt waar ook ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: ![]() No meat is sweater ![]() |
|
eerste woord was : SLAYOOORRRRR!!!! AAARRRRRGGGGGGG!!! ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
je bedoelt zeker: LUYOOORRRRR ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-04-2003 12:50] Je moeder. ![]() |
|
dat ik eitjes kapot zat te knijpen in de achterkeuken en me zat te verwonderen hoe die toch kapot konden en dat ik de gitaar van mijn oom heb gesmashed met mijn voet, hij heeft em nog steeds, en ik speel er geregeld op..zit een stukje hout over de plaats van mijn voetje wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
mijn eerste herinnering koude koffie gedronken en ik dacht dat het cola was bwark signature ![]() |
|
quote: ik heb naar het schijnt nog een flesje tabasco achterover geslaan toen ik nog klein was an naar het schijnt hadden de buren het ook geweten ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
en het is nooit meer goed gekomen ![]() signature ![]() |
|
quote: Bij jou nog minder ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ik ben verkeerd geboren signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |