IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Je allereerste herinnering Vorige pagina | Volgende pagina
Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 29-04-2003 21:24 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

Ik weet nog dat ik een keer toen ik een jaar of 3 was met mijn oppas bij kennisen op kraambezoek ging.Die kennis maakte toen zo'n opmerking naar mij van: "lief he zo'n baby,dat zou jij ook wel willen hebben nietwaar?".
Waarop ik antwoorde:"dan koop ik er toch een bij de speelboom(=speelgoedwinkel), en iedereen begon te lachen.


wuust robuust


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-04-2003 21:28 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

dat ik toen ik een jaar of 3 was op mijn speelgoedauto, de keuken uitreed en op mijn gezicht viel...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 29-04-2003 21:41 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

de flat waar ik tot m'n 4e verjaardag heb gewoond: in het bijzonder m'n slaapkamertje met groen, zacht kunstgras als vloedbedekking en zo'n klokje met een touwtje, waar een muziekje uit kwam.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 29-04-2003 21:49 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Volgens mij was het m'n eerste fiets, een BMX die eigenlijk nog te groot was zodat ik telkens naar het speeltuintje liep om via het klimrek op m'n fiets te klauteren.

Ik herinder me trouwens ook nog dat ik een beetje last van claustrofobie had, ik zag vrij regelmatig de muren op me af komen af bepaalde elementen uit de kamer.

[Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 29-04-2003 22:03]


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 29-04-2003 21:54 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Het eerste wat ik me herinner is letterlijk toen ik nog in de wieg lag. Serieus waar ik had dat beeld voor me dat een vrouw boven me kwam hangen en iets zei. Toen ik het vertelde tegen mijn moeder en de vrouw precies beschreef (een van haar collega's destijds) viel haar mond open van verbazing. Ik wist ook nog precies waar die wieg stond enzo. En nog steeds kan ik het voor de geest halen. Gek eigenlijk, nu kan ik mij bijna niet meer herinneren wat ik gisteren gedaan heb

[Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 29-04-2003 21:55]


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 29-04-2003 22:17 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Ik heb het idee dat ik me nog kan herinneren dat ik allemaal prikken in me rug kreeg in het ziekenhuis toen ik ziek was, maar ik was toen 1.5, dus misschien dat ik een beeld heb gevormd bij de verhalen die ik heb gehoord van me ouders.

Wat ik me in ieder geval nog wel goed kan herinneren is dat ik in mijn broek had gepoept op peuterspeelzaal en me daar enorm voor schaamde.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 29-04-2003 22:19 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Effe nadenken hoor...hm...bier, ja, het was bier. In plaats van melk kreeg ik bier.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 29-04-2003 22:21 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 17 november 2002 3:29 schreef Shredhead het volgende:
Duplo zuigt. Nopper is da shit!


Respect



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 29-04-2003 22:25 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

UHm... een glijbaan onder een brug...

Hele vage herinnering, maar het was in de Bijlmer, en toen was ongeveer 1 jaar.



De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 30-04-2003 0:17 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

Zal wel pijn doen, door een hond besprongen worden...


Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 30-04-2003 0:36 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

van toen ik 1,5 was...toen heeft een paard me haar aangevreten.


HEERSCHT


Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 30-04-2003 0:42 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

ik ben nog steeds de nopper koning...heerlijk spul vooral die groene vleugel vormige..heerlijk!


HEERSCHT


De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 30-04-2003 0:44 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

hehehe bruut. Ik ben echt brak.. m'n vorige reactie was op een 80 berichten geleden, dus vergeet dat maar... ARGHHH!


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 30-04-2003 0:50 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik begon geloof ik pas laat met dingen onthouden. Een gesprek een non (de tante van mijn moeder) is een van de eerste herinneringen die ik heb:

Non: Zit je op zwemles?
Bram: Ja.
Non: Is dat niet koud in de winter?
Moeder: Nee, hij krijgt zwemles in een overdekt zwembad.
Bram: Je bent zelf zo'n overdekt zwembad!


Niet lang daarna zei ik tegen haar dat ik haar achter een auto zou binden en daarmee door de stront zou scheuren en dat soort dingen. Wat was ik toch ook een boefje.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 30-04-2003 8:22 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Even denken hoor... ik was volgens mij net 1 geworden en mijn vader had mij in mijn wiegje onder de kerstboom gelegd. Ik kna me nog herinneren dat ik omhoog keek en dacht: "goh, dat is raar, ik lig hier, maar zie me daar...". Misschien geloven jullie het niet (klinkt ook best ongeloofwaardig, weet ik), maar het is nog echt waar ook . Maar ik ben verder pas echt dingen gaan onthouden toen ik een jaar of 7 was


FREEZE


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 30-04-2003 11:43 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 0:50 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik begon geloof ik pas laat met dingen onthouden. Een gesprek een non (de tante van mijn moeder) is een van de eerste herinneringen die ik heb:

Non: Zit je op zwemles?
Bram: Ja.
Non: Is dat niet koud in de winter?
Moeder: Nee, hij krijgt zwemles in een overdekt zwembad.
Bram: Je bent zelf zo'n overdekt zwembad!


Niet lang daarna zei ik tegen haar dat ik haar achter een auto zou binden en daarmee door de stront zou scheuren en dat soort dingen. Wat was ik toch ook een boefje.






Gij blaspheem!


No meat is sweater


Orion
Usericon van Orion
Posted 30-04-2003 11:48 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

eerste woord was : SLAYOOORRRRR!!!! AAARRRRRGGGGGGG!!!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-04-2003 12:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

je bedoelt zeker: LUYOOORRRRR

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-04-2003 12:50]


Je moeder.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 30-04-2003 14:25 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

dat ik eitjes kapot zat te knijpen in de achterkeuken en me zat te verwonderen hoe die toch kapot konden


en dat ik de gitaar van mijn oom heb gesmashed met mijn voet, hij heeft em nog steeds, en ik speel er geregeld op..zit een stukje hout over de plaats van mijn voetje


wait for me dragon, we'll meet in the sky


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 30-04-2003 14:49 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 12:50 schreef karnivoor het volgende:
je bedoelt zeker: LUYOOORRRRR




The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2007 23:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mijn eerste herinnering

koude koffie gedronken en ik dacht dat het cola was

bwark


signature


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-06-2007 23:24 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 20 juni 2007 23:19 schreef Hypnos het volgende:
mijn eerste herinnering

koude koffie gedronken en ik dacht dat het cola was

bwark

ik heb naar het schijnt nog een flesje tabasco achterover geslaan toen ik nog klein was an naar het schijnt hadden de buren het ook geweten


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2007 23:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en het is nooit meer goed gekomen


signature


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-06-2007 23:31 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 20 juni 2007 23:27 schreef Hypnos het volgende:
en het is nooit meer goed gekomen

Bij jou nog minder


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2007 23:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 23:31 schreef Beli Mawr het volgende:
Bij jou nog minder


ik ben verkeerd geboren


signature


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen