![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
das sweet signature ![]() |
|
Dat ik iets had gedaan wat niet mocht, maar mijn ma dat niet gezien had. En ik toch maar alvast op de trap ging zitten, waar ik altijd moest zitten als ik straf had. Waardoor mijn moeder wist dat ik iets had uitgevroten en moest zoeken om te zien wat het was. ![]() ![]() |
|
![]() benieuwd wat jouw kleine later als eerste herinnering heeft, of niet? ![]() ![]() @hypnos [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-06-2007 23:57] ![]() |
|
Pff... het enige dat ik nog echt weet is dat, als ik vroeger in de kinderwagen zat, onze hond (die we nu niet meer hebben) er altijd boven hing en iedereen bij me vandaan hield. ![]() |
|
quote: wat een geweten hadden we toen al he ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ik denk dat het iets met metal of vissen of sex zal zijn hopelijk niet alle drie samen ![]() signature ![]() |
|
kinky vissen heb je dan ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik moet een jaar of drie geweest zijn ... Ik ging wandelen met m'n ouders, ik op zo'n klein fietsje met 3 wielen en ik reed de straat al uit toen m'n ouders nog binnen waren Dat is het zo ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Een herinnering van toen ik 2 of 3 jaar oud was. Ik was met mijn vader en opa (die vlak na mijn 3e verjhaardag overleed) op pad omdat de auto van pa gemaakt moest worden. Toen de monteur bij de garage in de auto ging boren ofzo (iets dat veel herrie maakte iig) werd ik bang en moest ik hard huilen. Opa heeft me toen meegenomen en is een stukje met mij gaan wandelen. Het grappige is, is dat op die lokatie nog steeds een autobedrijf zit. Ik weet dan niet of dat hetzelfde bedrijf nog is hehe. Tevens de enige bewuste herinnering die ik van mijn opa heb geloof ik. Damn, time flies. Dit is ook al 28/29 jaar geleden.. ![]() |
|
denk dat ik een jaar of 2/3 was en een blokkentoren maakte in mijn opa en oma's huis. ik was d'r maar druk mee en m'n opa gooide hem express om om me te plagen, toen moest ik heel hard huilen en tilde m'n oma me op. pwnd! ![]() |
|
Ik was een jaar of 2 en zat op mijn vaders schouders. We liepen mee in een anti atoombom demonstratie(ouders waren lid van de toenmalige PSP, hippies ja) en iemand anders die mee liep had een megafoon waar ik ook doorheen mocht schreeuwen. Oh en er zat een knopje op waarmee je keiharde herrie kon maken. ![]() |
|
quote: LOL, vandaag nog zitten aan denken signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |