IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : meer heavy metal in school! Volgende pagina
foxke
Usericon van foxke
Posted 17-11-2002 13:59 by foxke Wijzig reactieProfiel van foxkeQuote dit bericht

ik vind het echt kl*tig dat we op school niet naar heavy metal mogen luisteren. Er is wel muziek in de speelzaal, maar die bestaat meestal uit britney spears en van dien brol. V inden jullie dat er meer heavy metal moet zijn of nie?


greetz van de fox


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-11-2002 14:01 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

uh Tuurlijk


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 17-11-2002 14:01 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

tja eigenlijk wel. Maar bij ons op school gaat dat niet.
Op mijn vroegere school hebben we eens een experiment gedaan met muziek in de hal, dan kon je invullen wat je wilde horen. Maar er zaten voornamelijk renb sletjes en trancehoppers op school dus dat werd altijd ruk.


luuuuuuv is in the air.........


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 17-11-2002 14:01 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ja


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-11-2002 14:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Eujm... administration


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-11-2002 14:03 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ach ik heb er voor gezorgd dat er op een schoolfeest voor de verandering is metal kwam! Argh


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 17-11-2002 14:03 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Bij mij op school staat meestal ook renb en nog meer van zooi aan.

Ik maak me er niet zo druk om eerlijk gezegd.

Hmm waarom staat dit eigenlijk in Administration?

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 17-11-2002 14:05]


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 17-11-2002 14:05 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 17 november 2002 14:01 schreef Misanthrope het volgende:
Eujm... administration


admin --> algemeen

Foxke: Ik kan je aanraden dit eens goed door te lezen!

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 17-11-2002 14:07]



Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 17-11-2002 14:24 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

het is altijd zo'n gezeik. In mijn klas zet iedereen keihard (op hun computer ZONDER oordopjes) R&B en Trance aan. Als ik dan met koptelefoon mijn muziek opzet, krijg ik gezeik dat iedereen er last van heeft. . Ze zitten zelfs pr0n te kijken en ik mag geeneens mijn muziek met oordopjes op een redelijk laag volume luisteren.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-11-2002 14:29 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Muziek hoort niet thuis in school.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-11-2002 14:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 14:29 schreef Claw het volgende:
Muziek hoort niet thuis in school.
Muziek is een stimulans om te leren, maar dan moet het wel klassieke muziek zijn zonder zang.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-11-2002 14:32 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

???

In de aula waar ik op school zit wordt meestal crappy pop/trance/hiphop zooi gedraaid, het hardste wat ze gedraaid hebben was een dropkick murphys cd die ik had meegenomen, maar dat was herrie volgens de mensen die wel vinden dat Britney een getalenteerde zangeres is


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 17-11-2002 14:33 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Tja...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-11-2002 14:34 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

je raakt er wel gewend aan geen zorgen


Nightraven
De Haardos
Usericon van Nightraven
Posted 17-11-2002 14:36 by Nightraven Wijzig reactieProfiel van NightravenQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

Toen ik jaren terug nog op school zat was ik het hok van de concierge 's ingelopen en had ik kei hard over de intercom Decade of Aggression van Slayer opgezet. 'T duurde 3 nummers (vol paniek en rennende mensen) voor ze het bandje hadden verwijderd...



Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 17-11-2002 14:39 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 14:36 schreef Nightraven het volgende:
Toen ik jaren terug nog op school zat was ik het hok van de concierge 's ingelopen en had ik kei hard over de intercom Decade of Aggression van Slayer opgezet. 'T duurde 3 nummers (vol paniek en rennende mensen) voor ze het bandje hadden verwijderd...



Respect!


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-11-2002 14:41 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 14:36 schreef Nightraven het volgende:
Toen ik jaren terug nog op school zat was ik het hok van de concierge 's ingelopen en had ik kei hard over de intercom Decade of Aggression van Slayer opgezet. 'T duurde 3 nummers (vol paniek en rennende mensen) voor ze het bandje hadden verwijderd...


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 17-11-2002 14:43 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 17 november 2002 14:36 schreef Nightraven het volgende:
Toen ik jaren terug nog op school zat was ik het hok van de concierge 's ingelopen en had ik kei hard over de intercom Decade of Aggression van Slayer opgezet. 'T duurde 3 nummers (vol paniek en rennende mensen) voor ze het bandje hadden verwijderd...


whahaha strakke actie


11.45: restate my assumptions


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-11-2002 14:58 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com



Respect


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-11-2002 15:01 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 14:58 schreef Phriar het volgende:


Respect
gebruik alsjeblieft dat woord niet


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-11-2002 15:01 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

waar voor denk je dat de koptelefoon is uitgevonden?
1 lekkere afzondering vd wereld
2 helpt met concentreren in de les
3 bevordred altijd de relatie met je leraar als jeje discman niet in wil leveren


My madness, my sadness


Nightraven
De Haardos
Usericon van Nightraven
Posted 17-11-2002 15:02 by Nightraven Wijzig reactieProfiel van NightravenQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

Nou ze hadden 't verdiend ook, hoor dit vage verhaal: Een jongen in m'n parallelklas, beetje een punk-typetje, was daar op school geschorst omdat hij een anarchy t-shirt droeg en de trance mannetjes, toen nog de gabbers geheten, voelden zich daardoor bedreigd omdat dat symbool op een of andere anti-mannetjes beweging leek ofzo...
Hij kreeg niet eens de kans om iets uit te leggen.
Terwijl er elke week wel gevechten plaatsvonden voor de school, en niet veroorzaakt door metalheads...

Kun je nagaan, de verhouding metal/punk/alternatief tot mannetjes was schat ik zo'n 80 tegen 1...

Men dacht daar ook serieus dat ik de duivel was.



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-11-2002 15:03 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 15:02 schreef Nightraven het volgende:
Nou ze hadden 't verdiend ook, hoor dit vage verhaal: Een jongen in m'n parallelklas, beetje een punk-typetje, was daar op school geschorst omdat hij een anarchy t-shirt droeg en de trance mannetjes, toen nog de gabbers geheten, voelden zich daardoor bedreigd omdat dat symbool op een of andere anti-mannetjes beweging leek ofzo...
Hij kreeg niet eens de kans om iets uit te leggen.
Terwijl er elke week wel gevechten plaatsvonden voor de school, en niet veroorzaakt door metalheads...

Kun je nagaan, de verhouding metal/punk/alternatief tot mannetjes was schat ik zo'n 80 tegen 1...

Men dacht daar ook serieus dat ik de duivel was.
Wat voor niveau was dat?
Die mensen daar hadden zeker geen hersens.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-11-2002 15:06 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Volgens mij was dat n doodgewone katholieke school ofzo


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-11-2002 15:07 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

op mijn werk zitten trouwens 3 punkers en 2 metalheads (ik incluus)
moet je eens proberen een metal cd gedraaid te krijgen, et record is nu 30 seconde pantera...


My madness, my sadness


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 17-11-2002 15:09 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

bij mij op school alleen maar meisjes/meiden/vrouwen + misschien 5 jongens..

Geen alternatieveling bij...
daar krijg je het helemaal niet voor elkaar iets te draaien..

Tis me wel één keer gelukt, toen zette ik Arch Enemy op en die wijven zaten met open monden zo van: "hoe kan je daar naar luisteren? wat is dat voor herrie?hoe dans je daar op? Doe s voor.."


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen