|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
best wazig bandje... khad vandaag de cd obscuritatem advoco amplectère me gekocht bij freaks voor 7 euro. nu zie ik op internet dat deze cd 25 pond waard is ofzo is die zo gewild en true dan?? klinkt best geinig moet ik zeggen wie heeft me wat meer te vertellen over deze band want die bio's die ik heb gevonden zijn ook maar erg beknopt... Je moeder. |
|
Hmm, gare band met wel aardige stukken voor zover ik weet. Er is inderdaad bepaald materiaal erg gewild! |
|
it & all Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
|
|
it & evil hehe is gewoon totaal niet leesbaar die cd, kheb net ip internet gezocht of het idd abruptum was wat daar op het hoesje staat... anti-mosh 004, tis em toch echt... lekker duidelijke cd... Je moeder. |
|
quote: die jah Je moeder. |
|
quote:Jongen, die kun je dus idd voor vrij veel geld verpatsen! |
|
Waar zit die winkel? |
|
quote: Abruptum is saaaaaaiii... ...en nog gay ook met hun blotelullenhoesfoto's. BAGGER!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik heb van abruptum zowat alles zelfs hun demo,s satanic tunes en evil666.verder evil genius ,obscuratum advoco..,in umbra....,de profundis mors counsument,abruptum is begonnen met it en all maar al kort na het begin is all gestopt met abruptum en gelovig geworden,toen is it met evil(morgan hakasson van marduk )verder gegaan.de enigste cd die van hun gewild is omdat er moeilijk aan te komen is vi sonus verias nigrea die ik ook heb.er zou een niuewe cd uit komen al een jaar geleden met de titel in ictu oculto maar is nog niet uitgekomen heb hem al een jaar in bestelling staan.ik vind abruptum ziekelijke blackmetal die niet voor iedereen weggelegd is om na te luisteren welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Abruptum vind ik saai en bedacht. Dat gegil in de studio ook zo gemaakt, echte ideetjeskunst-black metal. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 21-06-2002 10:35] |
|
Abruptum is geniaal! |
|
het is wel geinig, maar nou niet echt van, sjongejonge dat zit nog es ffetjes goed in elkaar |
|
quote: freaks in apeldoorn, veel bootlegs en tweedehands spul, ze hadden er o.a. 4 dezelfde morbid angel bootlegs liggen -edit: overigens weinig 'harde' metal...- quote: dat was toch havohej [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-06-2002 16:22] Je moeder. |
|
Abruptum is ZWIENEWILD!! lekker duister en ziekelijk Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: En welke was dat dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ha tof, moet ik maar eens gaan kijken dan! |
|
quote: Hehehe.. ik gaat mee (mocht er nog geld over zijn na wacken) |
|
Over die bootleg.. tjsa,, abruptum behoort tot de blackmetal-legendary-items he.. zeker omdat er (een deel van) hun zooi door Euronymous is geproduceerd/uitgebracht/uitgebracht-zou-worden .. Zo zocht ik eens een EP van Mortem (een noors bandje wat later over ging in arcturus) .. bleek 60 Euro te kosten op een metalmarkt.. ja, omdat Euro hem geproduced had he... grr.... Verder kun je inderdaad best wel verdienen als je echt wilt, via ebay.. Er is zat zooi wat daar extreem duur verkocht wordt, terwijl het op de relaxte metalmarkets vaak nog voor normale prijzen rondslingert.. Verder zijn er daar gewoon veel retards met teveel geld.. Als je ergens NSBM/Rare/ultrarare/ bij zet is er altijd wel iemand die er serieus 50 piek voor geeft ook al kun jij het voor 30 bestellen bij een of andere mailorder.. |
|
quote: formulas 1998 (live) Je moeder. |
|
"khad vandaag de cd obscuritatem advoco amplectère me gekocht bij freaks voor 7 euro. nu zie ik op internet dat deze cd 25 pond waard is ofzo is die zo gewild en true dan?? " waarschijnlijk een her-uitgave dus minder waard jongen.. helaas! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
kzie nergens aan dat het een heruitgave is... staat überhaupt bijna niks op die cd, niks op de achterkant of zijkanten, alleen op de achterkant van het boekje zelf staat een klein beetje info... anti-mosh 004, 1993, deathlike slience productions, opgenomen in '92 en blabla, kweet niet of dit dus de originele is...? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-06-2002 21:56] Je moeder. |
|
ABRUPTUM HEERSCHT!!! Worship the true Evil Darkness! HA HA!! Destroy your sanity! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
dan heb je de originele dus... abruptum is leuke muziek ja! In 't graf zonder steen nooit geprezen |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |