![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Coffinfeeder - Dominion of Torment. Brute death metal uit Chicago. Klinkt als Dying Fetus in 1998, ofzo. Weinig aan. Winter is coming |
|||||||||
|
Cancer Void - First Metastasis (2025) Meer death metal, maar dit is wel vrij goed. Winter is coming |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
CoO terug de akoestische/neo folk tour op - |
|||||||||
|
quote: Het zit ergens op het snijvlak van postpunk, new wave en synthpop. In al die genres zit natuurlijk wel iets van Kraftwerk, maar herken dat niet specifiek terug in MD. NP Tomb Mold - The Enduring Spirit one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Til het op, keer het om en zet het neer. Dan kijk je er heel anders tegenaan. |
|||||||||
|
Wanneer je een satirische LP opneemt over al die stomme progliedjes die meer dan vijftien minuten duren en je satirische LP is beter dan al die stomme progliedjes die meer dan vijftien minuten duren. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Grunsfoort "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Sammas' Equinox - Pohjanheimo (2025) I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Asphalt Grieving - Lack of Certainty Ik vond de bandnaam geestig. Toch is het wel een interessant stukje muziek. Ze proberen in ieder geval een eigen geluid neer te zetten. Winter is coming |
|||||||||
|
![]() Absu - Tara Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Swans - Love of Life one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Geen breed gedeelde mening: dat vind ik één van hun allerbeste. |
|||||||||
|
Midlake - The Courage of Others |
|||||||||
|
quote: Zeker erg goed, maar ze hebben toch wel een aantal albums dat ik hoger heb zitten. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
De legendarische feestceedee "Serpents of the Light" van Deicide. Daar word ik nu echt vrolijk van! Winter is coming |
|||||||||
|
Til het op, keer het om en zet het neer. Dan kijk je er heel anders tegenaan. |
|||||||||
|
Schijn door jij gekke diamant "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Depeche Mode - Songs of Faith and Devotion one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Limbonic Art - 1995-1996 Ik heb deze nog nooit gehoord, denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 20-12-2025 22:57] "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
| Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
| Index / Muziek algemeen |