![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
![]() Nog een laatste rondje. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Prima In the Nightside Eclipse worship uit… Alabama one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
De Pankraker DJ-set - samen met Bokkie |
|||||||||
|
"Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Bloodstained Dusk, ook weer eens luisteren. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich |
|||||||||
|
![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Mortiis - Keiser av en Dimension Ukjent one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Noorse blackmetalgrootheden in een pianojasje. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Na een paar luisterbeurten lijkt dit het sterkste nummer van het nieuwe album. Deze draai ik meteen nog een tweede keer nu het album net is afgelopen. |
|||||||||
|
Amon Amarth - The Avenger Ik draai eigenlijk altijd deze AA cd en hun ander werk draai ik allemaal zeer zelden/nooit. Na Fate of Norns ken ik sowieso niks. Winter is coming |
|||||||||
|
Ook Amon Amarth dus. Voor het eerst in lange tijd. Omdat het mijn beurt was voor de post op Instagram, ik niets van Chris Rea had en ook geen inspiratie. Amon Amarth is meer "meh" dan ik me kon herinneren. Vermakelijk, toegankelijk maar zeker na Fate of Norns nergens meer interessant. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 22-12-2025 21:45] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Riff fest I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich |
|||||||||
|
NUL views op Youtube en nog geen vermelding op M-A. Wees erbij! Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
Moonspell - Wolfheart Ik heb hier altijd zoiets bij: dit had ik moeten kennen toen ik een jaar of 16 was. Het is toch een veelbesproken cd. Ik leerde hem pas jaren later kennen, omstreeks 2015 ofzo. Nu is het vanuit mijn perspectief allemaal een beetje underwhelming, maar in die jaren '90 periode moet dit er toch uitgesprongen hebben schat ik zo af. Ik waardeer de historische waarde dan weer wel. Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Offtopic maar dit ga ik luisteren [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 23-12-2025 11:23] |
|||||||||
|
Net "She painted fire accross the landscape" van Agalloch gedraaid. Een remaster blijkbaar. Nu ga ik het machtige nummer "Brimstone gate" van een band draaien waarvan google me soon de naam zal revealen. Winter is coming |
|||||||||
|
I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich |
|||||||||
|
Heeft iemand deze laatst niet getipt hier? Kwam me zo bekend voor. Lekker fel bm plaatje I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich |
|||||||||
|
Belphegor - Necrodaemon Terrorsathan Gelukkig totaal geen kinderachtige titel. Het leek me goed om eens wat anders op te zetten dan Lucifer Incestus, welke ik geregeld draai, terwijl ik 0 ander werk van Belphegor draai. Ik vind het wat minder venijnig en ook doffer klinken dan Lucifer Incestus. Over de meet genomen wel aardig maar ik hou het bij deze ene luisterbeurt. Winter is coming |
|||||||||
|
quote:Ik vind het een goede en leuke plaat. Wellicht wat belegen. Afgelopen jaar meerdere malen gedraaid. Heb Moonspell dit jaar dan ook twee keer een Wolfheart-set zien spelen. Zit veel meer folk in dan ik 25 jaar geleden doorhad. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich |
|||||||||
|
Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
| Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
| Index / Muziek algemeen |