|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijstje maken? Baroeg: - Inside-Lie (+ meer) - Godless - Zenial Willem 2: - Zenial (weer?) |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 10-12-2002 10:49] |
|
Kom naar zowel Den Bosch alsook Rotterdam Primordial Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jaaah Primordial Zenial |
|
HEUY!!!! Dat word wederom een smerigvet weekend: vrijdag 3 januari: PRIMORDIAL Zaterdag en zondag naar Gent |
|
Even een schopje... Nog meer menschen? |
|
Lijstje maken? Baroeg: - Inside-Lie (+ meer) - Godless - Zenial - Rasputin (+broer en meer) Willem 2: - Zenial (weer?) Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: rasputin je bent een rare muts met een baard! And my marlboro light |
|
quote: En jij hebt een botte rotkop. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Je BENT (??) een rare muts? Ik vind jouw hoofd echt een stuk gekker! |
|
quote: De beste jongen gaat wel auditie doen voor modellen werk hoor. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Wordt vast niet aangenomen! Back on topic! |
|
Ok, om maar weer ontopic te gaan, in de Baroeg was verzet naar vrijdag 3 januari toch?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Baroeg: - Inside-Lie (+ meer) - Godless - Zenial - Rasputin (+broer en meer) Willem 2: - Zenial (weer?) Patronaat - Wladimir |
|
Baroeg: - Inside-Lie (+ meer) - Godless - Zenial - Rasputin (+broer en meer) Willem 2: - Zenial (weer?) Patronaat - Wladimir Mundo: - Unchained Wolf - Ineluki |
|
Baroeg: - Inside-Lie (+ meer) - Godless - Zenial - Rasputin (+broer en meer) - Snagger Ik, Wil Schuurman |
|
Baroeg: - Inside-Lie (+ meer) - Godless - Zenial - Rasputin (+broer en meer) Willem 2: - Zenial (weer?) Patronaat - Wladimir - Y Draig Goch Mundo: - Unchained Wolf - Ineluki [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 20-12-2002 9:02] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dat wordt gezellig in de willem2 Zenial |
|
quote: BLASTBEATS FOREVER |
|
Mundo: - Unchained Wolf - Ineluki - Gunman (als ik nie laat werk) - Icequeen (als Gunman niet laat werkt) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Baroeg: - Inside-Lie (+ meer) - Godless - Zenial - Rasputin (+broer en meer) - Snagger - Faceless Unknown - Hub De Gallier Willem 2: - Zenial (weer?) - EvilPietje (thuiswedstrijd hé) Patronaat - Wladimir - Y Draig Goch Mundo: - Unchained Wolf - Ineluki - Gunman - Ice Queen Het was weer een zooitje, zo kun je er weer een beetje wijs uit [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 20-12-2002 12:27] |
|
[quote]Op 20 december 2002 12:26 schreef Inside-Lie het volgende: Baroeg: - Inside-Lie (+ meer) - Godless - Zenial - Rasputin (+broer en meer) - Snagger - Faceless Unknown - Hub De Gallier Willem 2: - Zenial (weer?) - EvilPietje (thuiswedstrijd hé) -Hub de Gallier Patronaat - Wladimir - Y Draig Goch Mundo: - Unchained Wolf - Ineluki - Gunman - Ice Queen [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-12-2002 12:53] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Sorry Hub, was je nog ergens vergeten |
|
quote: No problems Ik zie je wel in de Baroeg.Neem mijn cd's mee Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |