|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Én toch wil iedereen dr altijd opvangen als ze gaat stagediven Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Beetje aandachtstrekkerij inderdaad.. Alan van primordial wist niet waar 'ie kijken moest geloof ik Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik niet, ik doe gewoon alsof ik haar niet zie, ik vang alleen haar schoen op zodat ik die niet op mijn kop krijg! Want dat vind ik minder tof... Dat is echt zo'n wijf die dat wel moet doen om nog es aangeraakt te worden! |
|
Deden alle vrouwen zo maar... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Tsja... Dan werden we bedolven hoor We raken wel wat offtopic zo! |
|
Ja, on-topic! Is nog iemand opgevallen dat die zanger van Primordial na hun optreden gewoon met een biertje in de zaal ging staan om naar de andere bands te kijken, en er nog echt van stond te genieten ook? Toen ik in de willem 2 met het moppie van de tshirt verkoop stond te praten kwam die gast ook nog even meepraten, best lollig (al was ie volgens mij wel redelijk dronken hehe) Zenial |
|
Erg aardige gozer, hij lult altijd met iedereen (op no mercy ook) en vooral het bekladden van de tafel is leuk Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik heb haar ook gezien en ze is dus echt NIET lekker nee Vandaar dat haar truitje zo snel uit ging.Je moet toch iets om op te vallen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Uhm, als ik het je niet gezegd had dan had je het ook niet gezien hoor, je had tenslotte je bril niet op quote: Dat bedoel ik dus [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 07-01-2003 8:39] |
|
Voor de mensen die erbij waren (of voor de mensen die afwezig waren maar wel benieuwd zijn) staat hier een recensie plus enkele foto's (genomen door ilyc & zus): http://www.vampire-magazine.com/ConcertReviews.asp?id=35 Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Hmmm twee dingen: quote: Het is wel duidelijk dat Julian Rotting Christ niet kent want dit slaat nergens op. Het was Overwegend Nieuwer materiaal, niet alleen maar nummers van de laatste cd quote: Het belabberdste geluid van de avond ja. Vooral in het begin was het niet om aan te horen! Zenial |
|
quote: Nou, volgens mij hoort een geluid als dit toch echt bij zo'n stijl. Ik heb ook niet gezegd dat ze het beste geluid van de avond hebben o.i.d. maar bijvoorbeeld in vergelijking met perditor had enthroned echt geen erbarmelijk geluid. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Heerschende recensie!! |
|
quote: Toch speelden ze vooral nummers van Genesis, en slecht 2 of 3 nummers van de oudere cd's. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Thanks Coole recensie! |
|
ha! Ik kom ook af, hou jullie vaste! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |