|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
*schopje* Verder nog mensen?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Whaha, in de Baroeg kost het maar 10 pleurootjes. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ja ik denk dat ik ook maar ga ofzo And my marlboro light |
|
't is bijna zover voor de Nederlanders. nog een nieuwtje: op vrijdag 3 januari speelt ook Perditor bij deze affiche! |
|
Perditor ? Die hebbik in bladel gezien eerder dit jaar... da's snelle black.. helaas was ik toen kansloos zat Naja, misschien dat ik ze deze keer wel goed zie Ik, Wil Schuurman |
|
Nog een update voor de mensen die in België wonen, goed nieuws, er is een dag bijgekomen: 10.01. BELGIUM - ZOTTEGEM / MUNDO 11.01. BELGIUM - LOKEREN / PRIOR |
|
Hmm... hopen dat mijn koorts vrijdag meevalt Ik, Wil Schuurman |
|
quote: |
|
quote: Ik heb alleen nog geen kaartje gekocht! |
|
Nee ik ook niet maar heb er goede hoop voor Anders moet ik geweld gebruiken Want metal gaat voor alles |
|
Heb ook geen kaartjes.Zal wel op de gastenlijst komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik wel |
|
quote: Wel kaartjes of wel gastenlijst Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Gastenlijst |
|
Baroeg: - Inside-Lie (+ meer) - Godless - Zenial - Rasputin (+broer en meer) - Snagger - Faceless Unknown - Hub De Gallier - Shun Sacer Willem 2: - Zenial (weer?) - EvilPietje (thuiswedstrijd hé) -Hub de Gallier Patronaat - Wladimir - Y Draig Goch - Asmodahn Mundo: - Unchained Wolf - Ineluki - Gunman - Ice Queen |
|
Het wordt nog gezellig |
|
Ik ga hier hoogstwaarschijnlijk ook bij zijn. |
|
Heeft er iemand toevallig een slaapstal ? Ik, Wil Schuurman |
|
altijd diezelfde vraag bij jou Je moeder. |
|
quote: Hoeveel menschen?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hoeveel mensen heb ook kots faciliteiten And my marlboro light |
|
hehehe ander keertje maar weer dudes |
|
Alleen ik zoek plek... kotsfaciliteiten ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Op loopbare afstand.............................................zelfs voor mij Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |