|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooie fotoos Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Joah 't was wel plezierig, alleen weer ruim 40 euro ge-hertogiseerd Rotting Christ, dat was dus echt tien keer niks.. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ja, en ver achteraan staan hé, bij enthroned, zodat je niet bang hoeft te zijn van vuur. En doe je ogen dicht, want stel dat ie weer zijn tong uitsteekt... |
|
quote: hehe |
|
Geweldige optredens, ik ga morgen echt zware spierpijn krijgen in mijn nek... Ik vond Rotting Christ de beste band, maar volgens mij ben ik 1 van de weinigen hier. Primordial vond ik wel aardig. Enthroned was ook heel erg goed We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
primordial was machtig, maar ik sliep nog half toen ik daar stond. Moest nog wat meer hebben. En enthroned was ook heerschend. Maar dat rotting christ vond ik niks, de drummer was wel goed, maar voor de rest. Die gitaristen sloegen maar een akkoord aan en die zanger zong volgensmij ook maar rotzooi. |
|
Enthroned ziet er alleen al dom uit! Ik vond Rotting Christ enorm goed, en ik vond Primordial een erg goede indruk maken, laatste keer vond ik er maar weinig aan... Was zeeer blij dat Enthroned afsloot, lekker naar huis |
|
Dat was zeker wel een heerschent avondje. Eerste band had een zeer slecht geluid en speelde wel erg monotone black metal, maar toch wel lekker extreem. Primordial was weer erg goed. Rotting christ vond ik dus helemaal kut. En het beste voor het laatste. Enthroned dus. (Evil church ) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
helaas pindakaas kon ik gister niet komen, maar goed, heb rottende christus al een keer gezien, primordial kon me op cd niet echt boeien. alleen jammer van enthroned. volgende keer beter |
|
Heeft iemand toevallig playlists van de bands ? Ik, Wil Schuurman |
|
ILYC: Heb jij een email adres, ik wil je eventjes mailen namelijk ? Ik, Wil Schuurman |
|
|
|
Hehe... de tweede keer was het nog steeds heerschend!!! Helaas was de willem 2 vrij leeg en was iedereen vrij brak (wat wil je ook op een zondagmiddag ) dus er was iets minder sfeer dan in de baroeg, maar Primordial en Rotting Christ heerschden weer enorm. En enthroned blijft kut Zenial |
|
Ik vond Enthroned echt het hoogtepunt van de avond in de Baroeg. Maar ik schijn nogal eens een afwijkende mening te hebben ofzo (dat heb ik geweten toen ik Cruachan afzeek ) [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 06-01-2003 0:54] |
|
Oh zo te lezen zijn er een hoop hier die Enthroned tof vinden. Ik vind het een eigenlijk een beetje rare combinatie, om Primordial en Rotting Christ te laten touren met Enthroned. Maar het is zeker belachelijk dat Enthroned dan de headliner is. Degene die dat heeft bedacht mogen ze van mij aan zijn testikels ophangen Zenial |
|
Fuck- weet niet eens of ik er wel ga geraken, ...niet dat t een top line-up is ofzo... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ja, wat wil je... Ik was tenslotte in de Baroeg, dan is het altijd gezellig!! |
|
quote: En natuurlijk de minderjarige meisjes in hun bh in de pit Zenial |
|
die stonden er nog neit mer PERDITOR?!?!?!? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: euh? Oh op die fiets Nee ik was er nog niet toen perditor speelde. Maar het was maar 1 moppie (ik overdrijf weereens hehe) en ze trok dr shirt uit bij primordial of rotting christ geloof ik... Zenial |
|
he... ik stond toen weer te zuipen aan de bar bij die bands... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Heh ach als je vaker in de baroeg komt zal d'r wel meer gezien hebben. Ze is niet mooi en draagt altijd weinig kleren. Vorige keer stond ze ook al in een extreem klein leren jurkje in de pit. Zenial |
|
hmmm......... niks mis mee toch? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ze is echt NIET lekker hoor, geloof me maar! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |