![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Och meeten moet je alleen met niet-grumperts willen. ![]() Heerlijk nog in Beherit stemming. |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
Shouldn't be driving day and night Can't think left, they only think right The sun reflects off their bald head Just like Ian Stuart, they wind up dead I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
MDC! Goede herinneringen aan de keer dat ze hier op een benefietavond in een kraakpand speelden. Harde show. |
|||||||||
|
Corporate deathburger, Ronald McDonald Ik had ooit een mdc shirt, handgeschilderd, gekocht in amsterdam. En mn ma heeft die weggegooid, omdat er dus millions of dead cops opstond. "Samen voor ons eigen. Laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen. Want alleen is maar alleen. Samen voor ons eigen. Tegen hun die ons bedreigen. Samen voor ons eigen. Slaan wij ons er dwars doorheen." |
|||||||||
|
quote: "Samen voor ons eigen. Laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen. Want alleen is maar alleen. Samen voor ons eigen. Tegen hun die ons bedreigen. Samen voor ons eigen. Slaan wij ons er dwars doorheen." |
|||||||||
|
quote: Ik droomde onlangs dat ik jou ontmoette. NP 40 Watt Sun - Perfect Light one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote: "Samen voor ons eigen. Laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen. Want alleen is maar alleen. Samen voor ons eigen. Tegen hun die ons bedreigen. Samen voor ons eigen. Slaan wij ons er dwars doorheen." |
|||||||||
|
Winter is coming |
|||||||||
|
![]() Toen deze uitkwam vond ik'm wel leuk. Kon het wel waarderen, maar achtergezien niet op waarde schatten. Ik luisterde toen nog geen Agent Steel, Mannila Road, Brocas Helm, of Pagan Altar. Sinds een jaar of drie wel. Maar sinds die tijd dit album nooit meer aangezet. Fuck, wat is dit gaaf en goed! [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 04-07-2026 21:59] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Ebony Pendant - Threnodies from the coldlands Winter is coming |
|||||||||
|
Ebony Pendant - The garden of strangling roots Winter is coming |
|||||||||
|
Ebony Pendant - Ebony Pendant Winter is coming |
|||||||||
|
We zitten met een fanboy! |
|||||||||
|
Ik vond het optreden in Rotterdam wel erg goed ja! Dus alle reden om al hun cd's eens te checken, ik vind alles wel vrij goed geloof ik. NP: Somme - Prussian Blood Winter is coming |
|||||||||
|
"Samen voor ons eigen. Laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen. Want alleen is maar alleen. Samen voor ons eigen. Tegen hun die ons bedreigen. Samen voor ons eigen. Slaan wij ons er dwars doorheen." |
|||||||||
|
Kill them all! Let a Norse god sort them out! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
Nooit eerder gehoord dit. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote:Ik vermoed dat deze de aankomende tijd veel rondjes gaat zien. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
| Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
| Index / Muziek algemeen |