![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Monster Magnet - Spine of God |
|||||||||
|
quote:Zal het noteren. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Ignatz & de Stervende Honden - Teenage Boys |
|||||||||
|
El Condor Pasa - Grupo Saya |
|||||||||
|
quote: Windswept Projectje van Roman van Drudkh & Hate Forest dat een beetje in hetzelfde straatje ligt van SVRM. Machtig album dit, helaas is hun laatste plaat veel minder sterk. [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 23-06-2026 13:18] |
|||||||||
|
Dead Skeletons - Live in Berlin one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
![]() Vsesvit - Severoth |
|||||||||
|
![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
![]() Placebo Re:created |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
quote: Klinkt beter dan verwacht! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Ja, vind ik ook, zeer geslaagd wat mij betreft. Hier nog een leuk interview, mocht je dat interesseren. https://www.nrc.nl/nieuws/2026/06/22/placebo-zanger-brian-molko-wilde-met-het-volume-op-elf-alle-homofobe-klootzakken-verwarren-a4930715 |
|||||||||
|
![]() Devoid of Light - Uada |
|||||||||
|
Rainha Cólera - Mother of All Diseases I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
quote: Wow, zware kost dit. Moet ik even de tijd voor nemen. |
|||||||||
|
Svartsyn - Skinning the Lambs Winter is coming |
|||||||||
|
Nieuwe Dalek is zo goed. Niet te doen. |
|||||||||
|
Er is gewoon een nieuwe Good Riddance! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
![]() Dit weer vraagt er om. Deze zomer éindelijk live zien. |
|||||||||
|
![]() Tyende Sang - Afsky |
|||||||||
|
Ik houd het vanmiddag bij Causa Sui. Inmiddels ook gedraaid: In Flux en Szabodelico. Nu: Vibraciones Doradas. [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 24-06-2026 16:17] |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
| Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
| Index / Muziek algemeen |